وبلاگ ایران بوکینگ

معرفی هتلها و مراکز اقامتی

در ایران و سراسر جهان اقامتگاهها و هتلهای خاصی برای دوستداران سفر طراحی شده است که آشنایی با آنها پیش از سفر می تواند شما را در برنامه ریزی برای یک سفر بیادماندنی یاری کند. در این وبلاگ سعی نموده ایم هتلهای خاص ایران و جهان را معرفی کنیم.

نکات و دانستنیهای سفر

سفر کردن نکات و دانستنی هایی دارد که معمولا تنها راه پی بردن به آنها تجربه است. ما سعی می کنیم این نکات را با شما در میان بگذاریم تا از تجربیات دیگران استفاده کنید و مانند یک حرفه ای مسافرت کنید.

دیدنی های ایران و جهان

هرچقدر درباره دیدنی های ایران و جهان اطلاعات داشته باشید، باز هم در گوشه ای از دنیا جاذبه های کمتر شناخته شده ای هستند که سفر به آنها می تواند یکی از بهترین سفرهای عمرتان باشد. ما سعی می کنیم آنها را به شما معرفی کنیم.

تجربیات و سفرنامه

هیچ کس نمی تواند یک مقصد را بهتر از کسی که خود به آن مقصد سفر کرده و تجربه آنرا داشته است معرفی کند. سفرنامه و تجربیات سفر گاه می تواند بسیار ارزشمند باشد و ما سعی نموده ایم این تجربیات ارزشمند را با شما در میان بگذاریم.

آخرین مطالب نوشته شده

ارز مسافرتی از 500 یورو به 1000 یورو تغییر کرد

افزایش ارز مسافرتی برای سفرهای نوروزی 1403

در راستای مدیریت بازار ارز و پوشش نیاز ارزی متقاضیان، سرانه فروش ارز مسافرتی هوایی به متقاضیان از ۵۰۰ به ۱۰۰۰ یورو افزایش می‌یابد و از تاریخ ۷ اسفند ۱۴۰۲ اجرایی می‌گردد.

با بینظیرترین هتلهای آلمان آشنا شوید

11 تا از شگفت انگیزترین هتل های آلمان

به عنوان بزرگترین کشور در مرکز اروپا، آلمان تفریح های زیادی دارد که به مسافران ارائه کند. چه اینکه شما بخواهید کنار دریاچه ای آرام استراحت کنید، رشته کوه های آلپ را بگردید و یا در زمان در یک شهر قرون وسطی قدم به عقب بردارید، آلمان واقعا همه اینها را دارد.

مسافرت با کیفیت و مقرون به صرفه به پراگ، پایتخت چک

بهترین هتل های اقتصادی در پراگ

پراگ یکی از اصلی ترین مقاصد توریستی در اروپا است و هرساله تعداد زیادی توریست به این شهر در جمهوری چک، مسافرت می کنند. در ادامه با بهترین هتلهای اقتصادی در این شهر آشنا می شویم.

چطور در سفر کرونا نگیریم؟

توصیه های ضروری برای مقابله با کرونا ویروس در مسافرت

اصلی ترین راه انتقال این ویروس از طریق لمس مکان آلوده و سپس تماس دست آلوده با دهان، بینی و چشم است. ویروس کرونا میتواند به مدت ۹ روز روی سطوح فلزی، شیشه و پلاستیک فعال بماند. کافیست یک مریض بعنوان مثال در آسانسور عطسه کند ...

بهترین هتل های اقتصادی و ارزان قیمت در فلورانس ایتالیا

هتلهای اقتصادی یا Budget Hotel یکی از انتخابهای اصلی بسیاری از کسانی است که می خواهند در سفر هزینه های خود را مدیریت کنند. هتلهای اقتصادی با حذف یکسری موارد غیر ضروری باعث شده اند ضمن حفظ کیفیت هتلی، قیمت تا حد قابل قبولی کاهش پیدا کند. در ادامه با تعدادی از بهترین هتلهای اقتصادی فلورانس آشنا می شوید.

هتل های کوچک با سبک هنری و معماری خاص

با 10 بوتیک هتل برتر آمستردام آشنا شوید

بوتیک هتلها هتل های کوچک با سبک هنری و معماری خاص و کوچکتر از گراند هتلها هستند. در آمستردام هلند بوتیک هتلهای مختلفی وجود دارد که در این مطلب، به بررسی 10 تا از بهترینهای آنها پرداخته ایم و نیم نگاهی هم به قیمت آنها انداخته ایم. با ما همراه باشید ...

معرفی هاستل

هاستل چیست و چه ویژگی‌ هایی دارد؟

هاستل ها نوعی اقامتگاه ارزان‌ قیمت هستند که بهترین گزینه برای سفرهای اقتصادی و خصوصا تک نفره یا دوستانه به حساب می آیند. اقامت در هاستل بصورت اشتراکی است و وقتی مسافری قصد ماندن در یک هاستل را دارد، معمولا یک تخت از یک اتاق مشترک چند تخته را برای خود رزرو می‌کند. تخت شما ممکن است در اتاقی قرار داشته باشد که در آن چهار یا حتی بیست مسافر دیگر هم اقامت دارند.

ایرانی‌ها بدون ویزا به روسیه می‌روند

سفر بدون ویزا به خاور دور روسیه برای ایرانی ها از ماه آینده

روسیه قانونی را تصویب کرده است که بر اساس آن اتباع ایران و 17 کشور دیگر اجازه می یابند بدون نیاز به ویزا و فقط با ثبت اطلاعات، برای 8 روز به منطقه خاور دور روسیه سفر کنند. اتباع این کشورها می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی بخش کنسولی وزارت خارجه روسیه، مشخصات خود را وارد کنند

توریستی فقط 1 سال

قانون جدید ترکیه اقامت توریستی ایرانی ها را محدود کرد

بر اساس قانون جدیدی که از اول سال 2020 در ترکیه اجرایی می شود، اقامت توریستی اتباع کشورهای غیر اروپایی شامل ایران محدود به یک سال شده است. بدین ترتیب کسانی که اقامت یکساله توریستی در ترکیه دارند دیگر نمی توانند اقامت خود را تمدید کنند و باید از ترکیه خارج شوند یا نوع اقامت خود را تغییر دهند.