ثبت نام اینترنتی اسکان فرهنگیان برای تعطیلات شب عید

قابل توجه کلیه معلمان و فرهنگیان

امسال نیز مانند سال های گذشته، امکان ثبت نام و رزرو اینترنتی اسکان فرهنگیان و معلمان سراسر کشور فراهم شده است و کلیه معلمان و فرهنگیان کشور می توانند از تاریخ 10 اسفند ماه 1392 با مراجعه به سایت اینترنتی اسکان میهمانان فرهنگی، محل اقامت خود را برای سفرهای نوروزی خود و خانواده رزرو کنند.

همچنین مدت زمان رزرو اینترنتی اسکان تا 20 اسفند و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت و فرهنگیانی که درصدد کنسلی رزرو خود هستند باید از 20 تا 25 اسفند ماه نسبت به لغو رزرو خود اقدام کنند.

فرهنگیان متقاضی می‌توانند به سایت www.eskan.medu.ir مراجعه کرده و نسبت به تعیین زمان و مکان رزرو اسکان خود برای تعطیلات نوروز 93 اقدام کنند.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: امسال به طور میانگین 20 درصد از ظرفیت اسکان از طریق رزرو اینترنتی ارائه و 80 درصد نیز از طریق پایگاه‌های حضوری ارائه خواهد بود همچنین مراجعه حضوری به پایگاه‌های اسکان فرهنگیان نیز از عصر روز 28 اسفند ماه سال جاری آغاز و 13 فروردین 93 ماه به پایان می‌رسد.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از افزایش کیفیت مراکز اسکان در سال جاری خبرداد و گفت: امسال 10 درصد از این اتاق‌ها با کیفیت ویژه، 40 درصد درجه «الف»، 30 درصد درجه «ب» و 20 درصد نیز با درجه «ج» هستند که مقرر شده با کمک‌های مالی که صورت خواهد گرفت درصد اتاق‌های ویژه افزایش یافته و از تعداد اتاق‌های با درجه "ج" کاسته شود.

نوشته شده در ۱۰ اسفند ۱۳۹۲

ارسال نظر

Captcha