با بهترین رستوران دنیا در سال ۲۰۱۳ آشنا شوید

بهترین رستوران دنیا کجاست؟

رستوران های بسیاری در دنیا وجود دارد که هرکدام ویژگی های خاص خود را دارد و همگی سعی بر این دارند بهترین باشند! این بهترین بودن گاه در طراحی رستوران نمود پیدا می کند و گاه در چیدمان میز و نحوه سرو غذا اما همچنان مهمترین معیار همان طعم و کیفیت غذاست و آن هم وابسته به هنر سرآشپز رستوران و البته مواد اولیه تهیه غذاست. اما بهترین رستوران دنیا کجاست؟ با ما در ادامه مطلب همراه باشید ...

بهترین رستوران دنیا در سال ۲۰۱۳ رستورانی است در اسپانیا که بوسیله ۳ برادر راه اندازی و اداره می شود. جالب است بدانید هر سه نفر هم در سمت سرآشپزهای این رستوران فعالیت می کنند! این رستوران El Celler de Can Roca نام دارد و در Girona اسپانیا واقع شده است.

رزرو این رستوران باید ۱۱ ماه جلوتر انجام شود و جالب است بدانید تنها افراد خوش شانسی که بتوانند در زمان باز شدن رزرو، زودتر تماس بگیرند می توانند از این رستوران استفاده کنند چون بسرعت ظرفیت آن تکمیل می شود!

برای رزرو این رستوران باید در روز اول هر ماه با رستوران تماس بگیرید و برای روز اول ۱۱ ماه بعد رزرو کنید... البته فراموش نکنید پول کافی در حساب بانکی خود داشته باشید چون یک وعده غذا برای یک نفر حدود یک میلیون و چهارصد هزار تومان (۳۵۰ یورو) هزینه دارد!

نوشته شده در ۲۰ بهمن ۱۳۹۲

ارسال نظر

Captcha