25 هتل رمانتیک جهان در سال 2016 (بخش اول)

اقامتگاه شینتامانی، شهر سیم ریپ، کامبوج

1. اقامتگاه شینتامانی، شهر سیم ریپ، کامبوج (Shinta Mani Resort, Siem Reap, Cambodia)
تلفیقی از زیبایی و آرامش. کارکنان این اقامتگاه افرادی شاد و در همه حال آماده ی خدمت رسانی اند، همچنین در رابطه با اینکه چگونه خدمت رسانی کنند، بسیار خلاق اند.


2. هتل قدیمی رکتوری، شهر مارتین هو، بریتانیا The Old Rectory Hotel, Martinhoe, United Kingdom
از لحظه ای که رسیدیم تا لحظه ای که رفتیم، تماماً احساس میکردیم که بخوبی از ما مراقبت می کنند وخدمات رسانی خوبی را ارائه دادند. چای عصرگاهی خوش طعم، اتاق و منظره دلپذیر، شام عالی و صبحانه خوب بود (به معنای واقعی کلمه).


3. املاک تاکستان اسپایسرز، شهر پوکولبین، استرالیا Spicers Vineyards Estate, Pokolbin, Australia
فضایی آرامش بخش و عاشقانه. وارد سوییتی شدیم با شمع های روشن، موسیقی آرام، آتش و مینی باری کوچک، من و همسرم این اقامت رو دوست داشتیم.


4. آپارتمان آناستازیس، ایمِرو ویگلی، یونان Anastasis Apartments, Imerovigli, Greece
چیزی برای گفتن وجود نداره مگر اینکه سرویس دهی بی همتاست، هتل زیباست و بهترین مناظر جزیره را دارد. جادویی ترین تعطیلاتی بود که تا به حال داشتیم.


5. هتل کوماندوی مالدیو Komandoo Maldives Island Resort
برای بازگشتن به این مکان تردید نمیکنم و زمانی که آنجا سپری کردم را تا چند سال آینده نیز در رویاهایم خواهم دید. برای این ماه عسل بی نظیر متشکرم.


6. لیندوس بلو، یونان Lindos Blu, Greece
سرویسدهی در سطح کاملا متفاوتی انجام میگیرد، با برخوردهای گرم و توجه به همه ی جزییات. آرامش کامل، از هتل ب سمت لیندوس، بعد آکروپلیس و بعد هم معبد آتن (با تاکسی) مسافت کوتاهیست.


7. اقامتگاه جزیره ی کوکو پلام، بلیز کِیز Coco Plum Island Resort Coco Plum Cay, Belize Cayes
روزی نمیشود که رویای بازگشتن را نبینم. یک هفته در کوکو پلام اقامت داشتیم و از هر وعده ی غذایی، هر منظره ی زیبا و از هر ثانیه در بهشت خودمان لذت بردیم.


8. باروس، مالدیو، جزیره ی باروس Baros, Maldives, Baros Island
تمام هفته را از زیباییِ طبیعت شگفت زده بودیم. میتوانستیم باور کنیم که هیچ مکان دیگری جز اینجا وجود ندارد یا اصلا مهم نیست! یک فرار واقعی …


9. ویلاهای لوکس، کوهتائو، ایالت سورت تانی The Place Luxury Boutique Villas, Koh Tao, Surat Thani Province
در واقع خیلی بهتر از یک هتل است، مثل این میماند که یک ویلا را با صاحبانش کرایه کرده باشی. دارای حریم شخصی، آرامش و مناظر شگفت آور. فکر نمیکنم جایی بهتر از koh tao وجود داشته باشد.


10. اقامتگاه جزیره ی توکوریکی، فیجی (Tokoriki Island Resort, Fiji)
اقامتگاه جوی آرام و تسکین بخش دارد. هنگامی که روی بانوج (تخت خواب معلق آویزان از درخت) تاب می خورید، هیچ چیزی مانع شنیدن صدای باد از میان نخل هایی که زیرش استراحت می کنید وجود ندارد.


11. اقامتگاه اختصاصی پونتا دوس گانچوز، شهر سلسو راموس، برزیل Ponta dos Ganchos Exclusive Resort, Governador Celso Ramos, Brazil
اگر میخواهید طعم و مزه ی طبیعت، ساحل کوچکی زیبا، صدفهای عالی، خدمات فوق العاده، تشکی بی نظیر و مناظر زیبا را بچشید، اینجا مکان مناسبی برای شماست.


12. هتل نایارا در بهار، شهر لا فورتانا دی سن کارلوس، کاستاریکا Nayara Springs, La Fortuna de San Carlos, Costa Rica
ما این سفر را برای سالگرد دهمین سال ازدواجمان ترتیب داده بودیم، مکانی خلوت، دلنشین برای آرامش و استراحت میخواستیم و نایارا اسپرینگز نا امیدمان نکرد.


13. هتل خصوصی “دِیری”، کویینزتاون، نیوزیلندThe Dairy Private Hotel, Queenstown, New Zealand
اقامتم را در این هتل کوچک زیبا در کوچه پس کوچه های کویینز تاون دوست داشتم، فقط مطمئن باشید که چای عصرگاهی را در کنار آتش میل میکنید، دوست داشتنی است!

نوشته شده در ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶

ارسال نظر

Captcha