مجموعه گل یخ شمشک، سازه ای زیبا و رویایی

به سبک خانه های اسکیموها

یکی از زیباترین و متفاوت ترین مجتمع های مسکونی ایران که به سبک خانه های اسکیموها در طبیعت برفی شمشک ساخته شده هتل گل یخ است.شاید در گذر از جاده چالوس بنای زیبای این هتل را دیده باشید که در کنار جاده خود نمایی می کند. هتل گل یخ در زمینی به مساحت 5000 متر مربع و با زیر بنای مفید 5700 متر مربع در محدوده شمشک احداث شده است. این مجتمع در10 طبقه ( 7 طبقه مسکونی و 3 طبقه پارکینگ ) دارای 66 واحد مسکونی در متراژهای 48 الی 313 متر و دارای 75 واحد پارکینگ می باشد.

این مجموعه یک مجتمع مسکونی با مالکیت شخصی است و قابل رزرو نیست!

هتل گل یخ با نام اقامتگاه اسکی بارین شمشک هم شناخته می شود و هر واحد اقامتی آن حدود ۶۰ متر مساحت دارد و اسکی باز هایی که در زمستان برای اسکیت به این مکان می آیند، می توانند آنها را رزرو کنند و در آن به طور موقتی زندگی کنند.

نکته مهم: اقامتگاه اسکی بارین یک مجتمع مسکونی با مالکیت شخصی است که آپارتمان های آن کاملا مبله است. برای اقامت در این فضا یا باید مالکیت یکی از واحد های مسکونی مجتمع را داشته باشید یا واحد های آن را به صورت سالیانه اجاره نمایید.

نوشته شده در ۲۴ بهمن ۱۳۹۴

ارسال نظر

Captcha
  • سحر
    سحر در ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ پاسخ دادن
    اینجا هتل نیست. یعنی قرار بود هتل بارین باشه ولی نشد. واحدهای 48، 76 ، 83 و 130 متری داره که سالیانه اجاره داده میشه ودیعه 100 میلیون پیش و از 10 میلیون تا 17 میلیون اجاره ی ماهیانه. توش شبیه پناهگاه ساکنان بومی قطب طراحی شده .
  • سعید
    سعید در ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ پاسخ دادن
    با سلام خدمت دوستان عزیز عرض کنم این مجموعه اصلا هتل نیست بلکه اتاق های بزرگ یا کوچک توسط اشخاص مختلف کرایه داده میشود و دارای امکانات مناسب با توجه به فصل سرما نمیباشد دارای نظافت خوبی نمیباشد اطلاع رسانی دقیق که انجام نمیشود به خاطر این است این که این مجموعه هتل نمیباشد
    • هدا
      هدا در ۱۳ دی ۱۳۹۹
      اتفاقا منم برام سوال بود چرا نمیتونم تو سایتهای هتل یابی پیداش کنم. ممنون از توضیحتون