نقد و بررسی هتل مارینا پارک کیش به قلم یکی از مسافران

جز این هتلی رو انتخاب نخواهم کرد

با سلام، من نیز به همراه همسرم و دو فرزند 3 ساله ام (دوقلو دختر و پسر) از 13 آذرماه 1395 بمدت 5 شب و 6 روز در هتل مارینا پارک اقامت داشتیم…..

ابتدا از استقبال فرودگاهی بگم که بر خلاف انتظارم که توقع داشتم در سالن خروجی حداقل با پلاکاردی منتظرمون باشن ولی بر خلاف تصورم، بعد از پرس و جو شخص مورد نظر(ترانسفر مارینا پارک) رو پیدا کردم با اینکه تنها مهمانانشون ما بودیم، ایشون بدون توجه به شرایطمون (داشتن 2 بچه کوچیک و بالطبع چمدان زیاد) و اینکه حداقل کمکی در جای دادن چمدان ها در ماشین (مینی بوس) بهمون داشته باشند، بی توجه پشت فرمان نشستند و از این رو با توجه به سفرهای قبلی و خاطرات مشابه بدجوری سطح توقع من رو پایین آورد و حقیقتا با یک فاز منفی در بدو ورود مواجه شدم (این نکته من الباب یادآوری خدمت مدیران گرامی هتل عرض میکنم که تمام نکات مثبت، برجسته و خاص یک هتل در ابتدای امر فقط و فقط  ظرافت در نحوه آداب و مهمانوازی از مسافر در بدو ورود در فرودگاه و نحوه پذیرش در رسپشن هتل خلاصه می شود و قطعا مسافری که بلحاظ هزینه ای شرایط رزرو و اقامت در همچین هتلی رو دارد مشکلی جهت پرداخت 15000 تومان هزینه تاکسی از فرودگاه به محل هتل رو ندارد و مفهوم ترانسفر هتل چیزی فراتر از رساندن مسافر به محل اقامت است!!!!) بگذریم….

ولی خوب نهایتا خیلی معطل نشدیم و به محض رسیدن به هتل با برخورد مودبانه و خوب پرسنل رسپشن و پذیرایی با نوشیدنی خوشامدگویی، بلافاصله اتاقمون رو تحویل دادند و با اینکه ما برای هر 2 فرزندمون تقاضای تخت کودک کرده بودیم، سریعا و بدون معطلی خاصی به موضوع رسیدگی شد که جای تشکر و سپاسگذاری دارد. اتاق ما در طبقه اول سالن آناهیتا بسیار بزرگ و تمییز بود و با اینکه من اتاق رو به پارک رو رزرو نموده بودم (هرچند که نما دریا از اطاق های طبقه اول رویت نمیشد/حداقل در سالن ما) ولی خوب لطف نموده بودند و اطاق به رو به دریا با توجه به شرایطمون (فرزندان دوقلو/ مساحت اتاق ها در طبقه اول بزرگتر است) در اختیارمون گذاشته بودند. متراژ اتاق بلحاظ وسعت خوب و رضایتبخش بود و به جرات میتونم بگم از نظر مساحت از هتل های ریکسوس (سان گیت  و پرمیوم بلک) و کالیستا لاکچری ریزورت و یا حتی هیلتون پوکت و سایر هتل های پنج ستاره دیگه ای که رفته بودم بزرگ تر بود که حقیقتا فکرش رو نمیکردم اتاق به این اندازه بزرگ باشه.

همانطور که گفتم اتاق ما در طبقه اول و رو به باغ (دریا) بود که منظره خیلی خوبی هم داشت و درختان و گل کاری ها تقریبا چسبیده به بالکن اتاق بود که دید زیبایی از نمای پارک با آبنما ها بتصویر میکشید. ولی حقیقتا جای تعجب داشت که چرا بالکن فاقد دستگیره است و نمیشد وارد آن شد و بالکنی با اون مساحت چرا از داشتن یک نیم ست صندلی حصیری راحتی خالی است و با اینکه تراس ها فاقد هرگونه دید همجواری بهم بودن و کاملا مستتر به اتاق بودن چرا از همچین امکان ساده ای بی بهره اند (البته متصدی خانه داری اینگونه عنوان کرد : به جهت جلوگیری از ورود حشرات و خزندگان موزی دستگیره ها را برداشته اند که برای من قانع کننده نبود)

حمام و سرویس بهداشتی بسیار عالی و تمیز بودن بهمراه سشوار و ست لوازم بهداشتی (کامل) حوله ها بسیار تمییز و لطیف و استریل شده  و همگی با برند مارینا پارک،  در اتاق نیز سرویس چای ساز بهمراه یکدست فنجون،2 عدد لیوان، سرویس بشقاپ و پیش دستی عصرانه همراه کارد و چنگال و قاشق چای خوری و چند ساشه نسکافه و چای لیپتون کیسه ای، صنوق امانات، خدمات لاندری، تلویزیون 40 اینچ و اینترنت فوق العاده پر سرعت،یخچال بهمراه مینی بار، کمدهای کشویی، درآور و میز توالت و میز کار تحریری و …. از امکانات داخل اتاق بودند. سرویس خانه داری خوب و قابل قبول بود و بسیار مودب بودن که میتوان با توضیحات اتاق از مزایای هتل به حساب آورد، فقط ذکر دو نکته که چرا برای درخواست آب معدنی مازاد بر شارژ روزانه هزینه میگرفتند !!!! و اینکه چرا ملحفه تخت رو روزانه اتومات وار تعویض نمینمودند و فقط در صورت تقاضای مهمان این امر صورت میگرفت که بنظر حقیر این موارد در حد شان و کلاس هتلی چون مارینا نبود.

لابی هتل بزرگ و زیبا بود و بمناسبت ایام سال نو میلادی درخت کریسمسی رو تزیین شده با آبنمایی پر از گلهای کاغذی فضای دلنشین و دلچسبی ایجاد کرده بود و معمولا 2 نوبت در روز عزیزی پیانو مینواخت، کافی شاپ تی بار هم خوب و مناسب بود ولی کافی شاپی که داخل فضای محوطه پارک استخر بود بجای تامین رضایت مهمانان بیشتر بدنبال منافع خودشون بودن با این حال برخوردهاشون مودبانه بود (بالشتک های مبلمانشون اکثرا کثیف، نم دار و سوخته شده بواسطه زغال قلیون یا سیگار بودن). ضمنا هتل دارای فاز تجاری هم بود همچنین در قسمت رنت کار هتل میتونستین با اجاره ماشین بدون ودیعه بلند مدت (خصوصا به میهمانان هتل) براحتی از مزایای خودرو در اختیار بهرمند شوید هرچند که هر زمان داخل محوطه بیرونی هتل (مقابل ورودی لابی) میشدین تاکسی در دسترس بود و با حداقل صرف 10 دقیقه زمان به مراکز تجاری و خرید شهر میرسیدین و جای هیچگونه نگرانی نبود.

هتل مارینا دارای پارک و ساحل اختصاصی است همچنین در ساحل اختصاصی هتل برخی تفریحات آبی مهیا بود (تنها پارک آبی، داخل آب جزیره) که خوب طبیعتا ما بواسطه فرزندانمون شرایط استفاده اش نداشتیم و فقط تونستیم در ساحلش کمی شنا کنیم همچنین در قسمتی از محوطه پارک امکان اجاره دوچرخه و موتور برقی مهیا بود و از هر نظر امکانات هتل خوب و رضایتبخش بود و با اینکه من قبل از سفرم کلی سرچ کرده بودم و نهایتا بین سورینت مریم و مارینا پارک مردد بودم بعد از اقامت در هتل خصوصا بواسطه آپشن هایی مثل ناهار و فضای سبز و ساحل اختصاصی کاملا راضی و خشنود بودم و بنظرم تنها نقطه ضعف هتل عدم تناسب مساحت رستوران اصلی (لوتوس) با ظرفیت تعداد میهمانان هتل است که گاها همانطور که بزرگوران قبلی نیز در کامنت هاشون به اشتراک گذاشته بودن ما نیز مجبور بودیم مدتی صبر کنیم تا میزی خالی شودهمچنین فاصله میزها خیلی کم و بهم چسبیده بودند و گاها با مشکل در رفت و آمد داخل رستوران مواجه میشدی، همچنین ذکر این نکته قابل تامل است که چرا سرویس بعد از سری اول بر روی میزها چیده نمیشود!!!! ولی انصافا تنوع غذایی و نحوه طبخ سر آشپزان رستوران هتل فوق العاده عالی و بی نظیر بود و ما در طی این 6 روز در وعده های صبحانه، ناهار و 2 شب هم شام کاملا بی عیب و نقص و رضایت بخش بود.

لازم بذکر است با توجه به مدت اقامت حقیر در هتل و اینکه تقریبا بیش از %70 درصد خانواده ها دارای کودکان زیر 6 سال بودن، اگه هتل نسبت به طراحی مبلمان داخل محوطه پارک خصوصا قسمتی جهت بازی کودکان تجهیز گردد قطعا در نقاط قوت هتل خواهد افزود و در نهایت هتل مارینا پارک، هتلی فوق العاده برای خانواده هاست، اونهایی که دوست دارن بدور از شلوغی و هیاهوی شهری در فضای بزرگ پارک و ساحلی هتل چند صباحی به استراحت و تمدد اعصاب بپردازن هرچند هرگونه تفریحات و سایر امکانات رفاهی مثل استخرسونا و جکوزی، ماساژ تایلندی، زمین تنیس، باشگاه تندرستی، مسیر دوچرخه سواری و پیاده روی، تفریحات آبی و حتی رنت کار و لذت رانندگی در جزیره در اختیارشون هست و قطعا اگه من بهمراه خانواده مجددا به کیش بیام جز این هتلی رو انتخاب نخواهم کرد.

در اخر بایستی خدمت مدیریت محترم هتل مارینا اقای دکترجباری و کلیه پرسنل هتل بخاطر مهمانوازی خوبشون تبریک عرض نمود که سفر خوب و خاطره انگیزی برای من و خانواده ام مهیا نمودن. با تشکر

نوشته شده در ۲۱ آذر ۱۳۹۵

ارسال نظر

Captcha
  • آتوسا
    آتوسا در ۸ اسفند ۱۴۰۱ پاسخ دادن
    درود
    ممنون که وقت گذاشتید و به طور کامل توضیح دادید.
  • حسین
    حسین در ۸ اسفند ۱۳۹۹ پاسخ دادن
    سلام ممنون مفید بود