اقامت در هتل باغ هوایی پارک رویال سنگاپور

سر سبزی و طبیعت در آسمان

معمولا برای همه علایق، هتل هایی مناسب پیدا میشود، اما دوستداران سر سبزی و طبیعت همواره برای لذت بردن از آن باید خارج از محیط شهر و در حومه ی شهر که دارای محیط های سبز طبیعی است اسکان گزینند، اما سنگاپور که یکی از کشور های توریستی جهان  است و به خاطر زیبایی و طبیعت خود مشهور است دارای هتلی میباشد که باغچه هایی آسمانی آن را تزئین کرده اند! هتل پارک رویال سنگاپور ...

این هتل در یکی از شلوغ ترین منطقه های شهر بنا شده است و در ابتدا شاید به دلیل شلوغی شهر و همچنین ترافیک و آلودگی صوتی موجود در این منطقه، مکانی غیر مناسب برای اقامت به شمار بیاید اما قرار دادن یک پارک هوایی درست در کنار این هتل باعث شده است که این هتل به طور کل از فضای شلوغ و آلوده شهری بیرون بیاید.

گفتنی است که این باغچه هوایی، زیبایی وصف ناپذیری به این هتل داده است، این باغچه درست در کنار پنجره ی اتاق های این هتل قرار دارد و مسافران میتوانند از منظره ایجاد شده در این منطقه لذت ببرند.

در ابتدا شاید فرایند ساخت و ساز این هتل یک پروسه بسیار ساده به نظر اید و همچنین طرح ساخت این هتل نیز طرحی ساده به نظر بیاید اما واقعیت چیز دیگر میگوید. این هتل به دلیل صرفه جویی که در مصرف انرژی میکند و همچنین استفاده از انرژی های پاک برای تامین انرژی سازه، جایزه های فراوانی را بدست آورده است، همچنین این سازه به دلیل شکل خلاقانه و طرح الهام بخش  خود دارای جایزه های متعددی از انجمن های مختلف معماری و موسسه های عمرانی شده است.

در کل میتوان این هتل را یک نمونه کم نظیر در دنیا دانست، از طرفی وجود یک باغچه ی هوایی که با یک هتل ترکیب شده است و مکانی فوق العاده جذاب را به وجود آورده است و از طرفی دیگر این هتل فارغ زیبایی های بیرونی خود، دارای محیط داخلی فوق العاده ای نیز میباشد و با ارائه بهترین سرویس ها محیطی بی نظیری را برای مسافران به وجود می آورد.

نوشته شده در ۳۰ بهمن ۱۳۹۲

ارسال نظر

Captcha