قصرمجلل منصور، اقامتی سلطنتی در قلب مراکش

طراح برجسته ی این بنا  Hicham Lahlou است

این هتل لوکس همانند یک کاخ به نظر می رسد و فضای داخلی باورنکردنی ، طراحی خارجی و همچنین خدمات رسانی این هتل ،اشتیاق شما را برای سفر به مراکش دو چندان می کند .این هتل این اطمینان را می دهد که مهمانان از لحظه ی ورودشان احساس کنند که به بهشت قدم گذاشته اند. همچنین هر مناسبت و جشنی که در این هتل برگزار می شود ،خاطره ای باشکوه برای همگان به ارمغان می آورد.

از زمان بوجودآمدن قصر منصور ،شکوه و عظمت و جلال در آن گنجانده شده که فرهنگ غنی و پر ارزش مراکش را منعکس می کند و این پایه و اساس افتخارآمیز میراث و سنت مراکش را یادآور می سازد.

طراح برجسته ی این بنا  Hicham Lahlou است که با خلاقیت به طراحی داخلی و کلی ، و معماری این قصر پرداخته و امضایی برجسته از خود در سراسر جهان به جا گذاشته است.

باغ گل ،صندلی های راحتی مخصوص در زیر سایه ی درختان نخل ، اتاق های آراسته شده با فرش های ابریشمی ، مبل های راحتی گل برجسته ی ابریشمی و مخملی ، کریستال ها وچلچراغ های خیره کننده ، سنت مراکشی و خوراک های فرانسوی ، همه و همه سبکی اصیل و مراکشی را به ارمغان می آورند. آبگرم و سونا و استخرهای بزرگ در فضای داخلی هتل از دیگر امکانات بخصوص این مکان است. کارکنان هتل برای بازدید مهمانان از مراکش برنامه ریزی می کنند و آنها را با فرهنگ و هنر آنجا آشنا می سازند .

چرا به آنجا برویم؟
سبک شگفت انگیز هتل و بهترین آشپزهای موجود در آنجا باعث می شوند که برای سفر به مراکش برنامه ریزی کنیم.

چه زمانی به آنجا برویم؟
مراکش تابستان های گرم وخشکی دارد درحالیکه زمستان هایش خنک و معتدل است.

چطور به آنجا برویم؟
این هتل در قلب مراکش قرار گرفته بنابراین دسترسی به آنجا با هر وسیله نقلیه ای امکان پذیر است.

نوشته شده در ۲۴ شهريور ۱۳۹۵

ارسال نظر

Captcha