با هتلهای ساحلی معروف ایتالیا اشنا شوید

هتل های ساحلی

ایتالیا یکی از مقاصد گردشگری مهم دنیا است که اتفاقا در بین ایرانیان هم محبوبیت خاصی دارد. حتی در این اوضاع، دریافت ویزای این کشور هم آسانتر از دیگر کشورها است! اگر قصد سفر به ایتالیا را دارید پیشنهاد می کنیم نیم نگاهی به هتلهای ساحلی معروف این کشور بیاندازید …

بهترین زمان برای رفتن به هتل های ساحلی زمانی است که هوا قدری خنک شده، کارتان بیش از حد استرس زا شده باشد و همچنین مدرسه ی بچه ها تمام شده باشد . ما به شما تعطیلات ساحلی را پیشنهاد می کنیم و توصیفه می کنیم حتما لذت آنجا بودن را تجربه کنید . در ادامه به هتل هایی می پردازیم که توسط سواحل و بندرگاه های اروپا احاطه شده و منظره ای دراماتیک را به ارمغان آورده اند.

هتل JK واقع در کاپری ، ناپل

JK از معدود هتل های شگفت انگیز در کاپری است که در لبه ی مرزی آب قرار دارد .در واقع این هتل 5 ستاره فقط یک قدم با بندر مارینا گرند (Marina Grande) و بزرگترین ساحل کاپری ، فاصله دارد . اتاق خواب های دارای wi-fi ، بار (می کده ) ، مرکز تناسب اندام ، استخر های آب گرم در فضای باز ، آبگرم درمانی ، ماساژ ،حمام بخار فنلاندی ،سونا ، زمین تنیس ،رستوران ها ،اتاق های خدمات وسرویس دهی از امکانات این هتل به شمار می روند.

هتل بلموند، Splendido ، پورتوفینوPortofino ،لیگوریا Liguria

این مکان در قرن 16،متعلق به صومعه محافظت شده بندیک Benedictine monasteryبوده که در سال 1902 افتتاح و درهای هتل به روی مهمانان گشوده شد . فضای داخلی اصیل و چشم نواز هتل ، سرویس رسانی بخصوص و شگفت انگیز آنجا ، مناظر پانورامیک از بنادر عاشقانه ی پورتوفینو ودریای لیگوریان ،این هتل را به یکی از بهترین هتل های اروپا تبدیل کرده است.

هتل سانته کاترینا Santa Caterina، ساحل آمالفیAmalfi ، منطقه ی سالرنو Salerno

هتل فوق العاده ی سانته کاترینا در سال 1904توسط یک خانواده ی گرم وصمیمیی و با بالاترین استانداردهای موجود ارائه شد . سوئیت های کاملا مستقل آن در باغ ها و درمیان درختان میوه (مرکبات )و همچنین آلاچیق های آن در دامنه ای رو به دریا و در میان درختان انگور جاسازی شده اند که به زیبایی آنجا می افزاید. آسانسورهای شیشه ای هتل که مهمانان را به پایین و سمت استخر و باشگاه های هتل هدایت می کند این امکان را فراهم می آورند که از مناظر وچشم انداز های رو به دریا نهایت لذت را ببرید.

هتل له سیرونس Le Sirenuse پوزیتانو Positano ، منطقه ی سالرنو Salerno

از عاشقانه ترین هتل های پوزیتانو است بطوری که احساس می کنید ترکیبی از موزه ی هنرهای زینتی و خانه ی یک خانواده ی اشرافی در هم ادغام شده اند و این فضا را بوجود آورده اند. این خانه ی تابستانی متعلق به خانواده Sersale ناپلی بوده که بعد از جنگ جهانی دوم به هتل تبدیل شد .امروزه نیز توسط Antonio Sersale اداره می شود. سال ها بعد گسترش یافت و تراس های خصوصی ،یک استخر دلپذیر ورستورانی فوق العاده و اتاق خواب های آرامش بخش و فضایی روح نواز به آن اضافه شد.

نوشته شده در ۲۱ شهريور ۱۳۹۵

ارسال نظر

Captcha