هتل 5 ستاره د آدرس داون تاون دبی در آتش سوخت

در جریان جشنهای سال نوی میلادی

در جریان جشنهای سال نوی میلادی، آتش سوزی در هتل د ادرس داون تاون دبی منجر به زخمی شدن 60 نفر و کشته شدن 1 نفر شد. به نقل از دیلی میل، هتل پنج‌ستاره د ادرس دان‌تاون دبی دقایقی پیش از سال نو میلادی دچار آتش سوزی شدیدی شد. علت این حادثه آتش گرفتن پرده‌های هتل اعلام شده است.

این آتش‌سوزی در ساعت 9:30 و در فاصله 450 متری محل آتش‌بازی سال نو اتفاق افتاد. منابع بیمارستانی اعلام کردند که در پی این آتش‌سوزی دستکم 60 نفر زخمی شده و یک نفر نیز به دلیل دود ناشی از آتش‌سوزی و ازدحام جمعیت دچار حمله قلبی شد. در ادامه تصاویر این حادثه را می بینید.

این هتل دارای 63  طبقه  است. ساخت هتل بسیار جالب بوده دارای طراحی مدرن و نور پردازی فوق العاده زیبا در نمای خارجی و داخلی میباشد. طراحی داخلی هتل به گونه ای است که در تمام نقاط سعی شده از نور آبی جهت آرامش بخشی به مسافران استفاده شود. این هتل دارای 7 رستوران میباشد که می توان به رستوران لاتین و سنتی آن اشاره کرد. همچنین در طبقه 63 این هتل رستوران پانورامای نئو قرارداد که منظره ای زیبا از دبی ارائه میدهد. هتل داون تاون در کنار  مرکز خرید سوقالبهار واقع شده است همچنین به مراکزی همچون دبی مال ، برج الخلیفه  ، کلاب ماریانا  دسترسی مستقیم دارد.

نوشته شده در ۱۴ دی ۱۳۹۴

ارسال نظر

Captcha