هتل ترامپ در واشینگتن، یکی از بدترین هتلهای دنیا

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آینده آمریکا یکی از پولدارترین افراد این کشور است و در لیست داراییهای او یک هتل در نزدیکی کاخ سفید نیز به چشم می خورد اما این هتل پر زرق و برق، ظاهرا فقط در ظاهر شیک است و مسافران آن، نظر متفاوتی دارند.

دونالد ترامپ ، رئیس جمهور منتخب آمریکا مدتی پیش و در بحبوحه تبلیغات  انتخاباتی،  هتل بین‌المللی خود را در واشنگتن دی‌سی افتتاح کرد. گویا ترامپ بسیار حسابگرانه مکان ساخت این هتل را انتخاب کرده چون فاصله آن با کاخ سفید فقط 15 دقیقه پیاده‌روی است.
اما طبق گزارشی که اخیراً آژانس “اطلاعات مسافرتی لوکس” منتشر کرده این هتل در کلاس خود و در بین هتل‌های هم‌سطحش استانداردهای لازم را ندارد. در این گزارش آمده است هتل ترامپ فقط ظاهری پرزرق‌وبرق دارد. نمای آن زیبا و باشکوه است اما وقتی وارد آن می‌شوی سؤال‌ها یکی‌ پس از دیگری شروع می‌شود. در این گزارش به این نکته اشاره شده که گرچه هتل ترامپ توقع مسافران با انتظارات بالا را برآورده نمی‌کند اما مطئناً  همواره از گردشگران خارجی پر خواهد شد.

آژانس “اطلاعات مسافرتی لوکس” مسئول تهیه و تدارک اقلام ، حمل‌ و نقل و ارتباطات با دفاتر دولتی آمریکا است. در ادامه تصاویری از این هتل را می بینید.

نوشته شده در ۸ دی ۱۳۹۵

ارسال نظر

Captcha