10 تا از شگفت انگیز ترین هتل ها در کرواسی

برای یک تجربه مجلل

کرواسی واقعا یک سرزمین سرشار از تاریخچه و زیبایی است؛ که با صربستان، مونته نگرو، اسلوونی، بوسنی، هرزگوین، مجارستان و دریای آدریاتیک هم مرز است، کرواسی در میانه ی جنوب شرقی اروپا می باشد و چیزهای زیادی برای ارائه به مسافران دارد. شما می توانید در آدریاتیک شنا کنید، در سواحل بسیار زیبا استراحت کنید یا از شهرهای تاریخی و خرابه های روم بازدید کنید.

10- هتل Odisej، Mljet
هتل Odisej مانند یک پله رفتن به عقب در زمان، به یک راه ساده تر از زندگی بدون از دست دادن هر یک از تجملاتی است که شما ممکن است در یک تعطیلات راحت انتظار آن ها را داشته باشد. محل هتل در سبک سنتی در جزیره Mljet ساخته شده است که شامل کاشی های قرمز جدا از هم بر روی پشت بام می باشد. محل بی نظیر است، با دسترسی به ساحل و همچنین شکوه فضای سبز اطراف پارک ملی Mljet. لذت بردن از منظره دریا در حالیکه از وعده های غذایی سلف سرویس لذت می برید و صرف یک روز در نزدیکی دهکده ماهیگیری Sobra برای یک نگاه اجمالی به زندگی جزیره در کرواسی.

9 – هتل میرامار، Opatija
هتل Opatija مشرف به دریای آدریاتیک از ساحل غربی کرواسی، یک شهر جذاب است که همچنین خانه ی هتل میرامار است. این هتل ویلا فوق العاده تاریخی است و خود ویلا در سال 1876 ساخته شده است. این هتل بر روی یک صخره کوچک دقیقا کنار آب نشسته و با ساحل محبوب ستیئا کمتر از یک مایل فاصله دارد. تنها برخی از امکانات برجسته در این گزینه ی محل اقامت بزرگ و قابل توجه شامل تراس های رستوران، یک استخر سرپوشیده آب شیرین، یک استخر آب شور گرم و یک سونا و مرکز تناسب اندام گسترده است.

8 – هیلتون امپریال، دوبرونیک
هیلتون یک نام است که به معنی محل اقامت مجلل است و مطمئنا در هیلتون امپریال دوبرونیک صحت آن اثبات شده است. نمای خارجی هتل، با توجه به ظاهر با شکوه ایجاد شده در طول ساخت و ساز سال 1890 آن بسیار عالی است. شما می توانید فقط با یک پیاده روی کوتاه از مکان هایی مانند صومعه فرانسیسکن و دروازه شمع که به شهر قدیمی منجر می شود، با سهولت بیشتر تاریخ دوبرونیک را در آغوش بگیرید. پر خوراک ها عاشق محل ظریف ناهار خوری و نوار تراس می شوند که آن ها غذا های سنتی سرور می شوند.

7 – هتل Lone, Rovinj
برای یک تجربه مجلل در ساحل با مقدار زیادی از درخواست های تجدید نظر معاصر، هتل Lone رووینی را از دست ندهید. اگر چه فاصله ی این هتل یک پیاده روی کوتاه از ساحل شلوغ و زیبا Mulini است، هر چیزی است به جز یک تفریحگاه ساحلی سنتی. خود را آماده کنید برای شیشه هایی که از کف تا سقف، مناظر دیدنی و جذاب را آشکار می کند، اتاق مجلل که شامل ویژگی هایی مانند استخر خصوصی و اتاق نشیمن جداگانه، آبگرم سطح بالا و بارهای مد روز و رستوران هائی که حتی مسافران مقیم در هتل های دیگر جهت تجربه به آن ها مراجعه می کنند.

6 – هتل میراث کاخ Judita، اسپلیت
اگر می خواهید از شهر باستانی اسپلیت دیدن کنید و فرهنگ غنی مقصد را به زندگی خودتان وارد کنید، مکان های کمی هستند که میتوان تاریخ آن ها را با تاریخ هتل میراث کاخ Judita مقایسه کرد. کاخی که این هتل در آن قرار دارد در قرن 16 ساخته شده و حتی حیاط داخلی خصوصی آن که با یک چاه اصیل کامل می شود، هنوز هم وجود دارد و درب آن برای مهمانان باز است. اگر اقامت در کاخ کافی نیست، این هتل کرواسی نیز اندازه ی یک پیاده روی کوتاه با کاخ باور نکردنی دیوکلسین فاصله دارد که مسلما مهم ترین نقطه عطف در همه اسپلیت به شمار می رود.

5 – هتل آدریانا، هوار شهر
در محله ی هوار، در جزیره کرواسی هوار، هتل دیدنی و جذاب آدریانا است. محل هتل به گونه ای ایده آل است که شما را در فاصله ی چند قدمی مارینا هوار و همچنین کلیسای هوار قرار می دهد. با این که هتل توسط تعداد زیادی اماکن دیدنی و کارهایی که باید تجربه کنید احاطه شده است، شما ممکن است تمام وقت خود را در هتل صرف کنید. هتل دارای یک رستوران روی اسکله، آبگرم فوق العاده، تراس های باغ، باشگاه ساحلی و استخر آب شور بر روی پشت بام است. بار روی پشت بام بهترین مکان است که هر روز موقع غروب آفتاب آنجا باشید و از منظره ی تماشایی شهر باستانی، خلیج، جزایر پاکلینسکی لذت ببرید.

4 – گردشگاه زاگرب
در قلب زاگرب، بزرگترین شهر کشور و پایتخت آن، گردشگاه زاگرب است؛ که در یک ساختمان هنری مدرن دیدنی و جذاب مربوط به سال 1920 قرار دارد، هتل پذیرای دوران هنر دکو و تمام تجملات آن است. اتاق های هتل حمام های سنگ مرمر و منظره ی خیره کننده ی شهر را به رخ می کشند و مهمانان به چهار رستوران فوق العاده در هتل و همچنین به یک اتاق تناسب اندام و فضای گسترده ی سونا دسترسی دارند. برای بهترین استفاده از منظره ی بیرون، شبانگاه در خارج هتل قدم بزنید و از نمای درخشان این شاهکار معماری لذت ببرید.

3 – هتل ایزابلا والامار، پرچ
در سواحل پرچ، کرواسی، یک جزیره کوچک خال خال شده با تعداد انگشت شماری خانه های ییلاقی و ساختمان هایی است که همه بخشی از ملجا جزیره ایزابلا والامار است. ساختمان اصلی این جزیره خصوصی، هتل ایزابلا والامار است؛ که فقط با یک قایق شاتل قابل دسترسی است، این ناحیه فوق العاده خصوصی است و به شما این فرصت را می دهد که مدتی از فشار و شلوغی زندگی روزمره دور باشید. تلویزیون های صفحه تخت اتاق و منظره ی دریا جذاب هستند، اما بهترین خصوصیات هتل خارج از آن است. شما عاشق قایقرانی، شنا و یا فقط گشت و گذار در سواحل بکر و استخر های بکر این جزیره می شوید.

2 – هتل کرواسی کاوتت
کاوتت دقیقا در جنوب دوبرونیک است، یک مقصد ساحلی که گیاهان سبز شاداب و همچنین آب های آبی و شن و ماسه سفید بکر ارائه می دهد. در آن جا شما هتل کرواسی کاوتت را که واقع بر یک صخره است پیدا می کنید، یک محل استراحت مجلل که در آن اغلب اتاق ها دارای بالکن های خصوصی مشرف به دریای آدریاتیک هستند. اگر چه شما ممکن است وسوسه شوید که تمام وقت خود را در یکی از دو ساحل خصوصی صرف کنید، اما هتل دارای امکانات سطح بالا مانند استخر سرپوشیده و روباز، پنج رستوران دیدنی و جذاب، بار پیانو، سونا فنلاندی و آبگرم نیز می باشد.

1 – هتل ویلا دوبرونیک
دوبرونیک به عنوان مروارید دریای آدریاتیک شناخته می شود و هتل ویلا دوبرونیک ممکن است گوهر شهر ساحلی باشد. خود هتل در سمت راست صخره های دوبرونیک ساخته شده است، این به آن معنی است که مهمانان می توانند از منظره ی دریای آدریاتیک و جزیره Korum لذت ببرند. اگر چه این مکان در تاریخ غرق شده است و شما فقط چند دقیقه از یک کاخ قرن 15 به نام Knežev Dvor فاصله دارید، طراحی و مبلمان هتل لوکس و مدرن هستند.

نوشته شده در ۳۰ آذر ۱۳۹۵

ارسال نظر

Captcha