اقامتی به یادماندنی در بوئینگ 727

هتلی در آسمان

اگر به دیدن فیلم ها و سریال های تلویزیونی علاقه داشته باشید، حتما قصه های سقوط هواپیما و زندگی به مدت طولانی درون هواپیما را دیده اید و حتما به جالب بودن آن پی برده اید، حالا در اقامتگاه Costa Verde این امکان فراهم آورده شده است تا مانند سریال گمشدگان چند وقتی را درون هواپیما بگذرانید.

تیم Costa Verde با انتقال و مرمت بدنه هواپیما بوئینگ 727 که در سال 1965 میلادی ساخته شده است، یک سوئیت با دو اتاق خواب به وجود آورده است که تجربه ای فوق العاده در زمینه اقامت برای مسافران به وجود می آورد.

واقع شدن بر روی صخره های جنگل ساحلی، این اقامتگاه را به عنوان یک محل شگفت انگیز برای برگذاری مراسم های کوچک عروسی و محلی فوق العاده برای ماه عسل زوج های جوان تبدیل میکند.

این اقامتگاه بر روی یک پایه ی بتنی در ارتفاع 15 متری در زیر سایبان درختان بلند ان منطقه قرار دارد، همه ی این عوامل دست به دست هم میدهند تا وقتی که از پنجره هواپیما به بیرون نگاه کنید حس پرواز کردن به شما دست بدهد.

در کنار این هواپیما یک کابین چوبی کاملا مجهز و مبلمان شده که از چوب ساج درست شده است، وجود دارد. همچنین اتاق خوابی پشتی، دارای یک عرشه چوبی دست ساز بر روی بال هواپیما میباشد که مسافران میتوانند در آنجا منظره فوق العاده رو به روی خود را مشاهده کنند، و لذت سفر خود را با دیدن توکان ها و میمون های در حال بازی دو چندان کنند ، همچنین به دلیل نزدیکی این اقامتگاه به ساحل ، میتوان تفریحات ابی مانند قایق سواری و ماهی گیری هم به سفر خود اضافه کنید تا یک سفر فوق العاده و بی نقص را تجربه کنید.

نوشته شده در ۲۴ بهمن ۱۳۹۲

ارسال نظر

Captcha