با Sant Angelo قلعه زیبای شهر رم آشنا شوید

در داخل این قلعه یک موزه وجود دارد

شاید بتوان رم را یکی از توریستی ترین شهر های ایتالیا قلمداد کرد، این شهر که به عنوان پایتخت و پر جمعیت ترین شهر ایتالیا میباشد، یکی از قدیمی ترین شهر های جهان نیز بوده و به دلیل وجود کلیسا های زیبا و سالن های آمفی تئاتر خود معروف میباشد. جدا از کولوسئومکه اصلی ترین مکان توریستی شهر رم است،امروز میخواهیم شما را با قلعه ای در رم که مانند جواهری در قلب این شهر میدرخشد آشنا کنیم.

از آنجایی که شهر رم، یکی از شهر های قدیم اروپا میباشد، دارای مقدار قابل توجه ای از اثار تاریخی میباشد که باعث جذب توریست است، اما قلعه Sant Angelo بر خلاف زیبایی آن و همچنین معماری شاهکار آن، در بین افراد مختلف کمتر شناخته شده میباشد.

این قلعه توسط یکی از امپراطور های شهر رم به نام هادریان در سال 139 بعد از میلاد مسیح ساخته شده است. پس از مرگ پادشاه هادریان، ایشان را در این قلعه دفن کردند و اینجا به عنوان مقبره او در نظر گفته شد، البته ناگفته نماند که بعدها از این مقبره توسط پاپ ها استفاده میشد.اما حالا این محل به یکی از جاذبه های توریستی شهر رم تبدیل شده است که بسیاری از افراد از وجود آن بی خبر هستند.

لازم به ذکر است که در حال حاضر در داخل این قلعه یک موزه وجود دارد که از بازدیدکنندگان از سرتاسر دنیا پذیرایی میکند. این موزه دارای مجموعه ای از با ارزش ترین وسایل تاریخی، هنری و همچنین مجسمه های فوق العاده زیبا و کاشی ها و سرامیک های زیبا میباشد. همانطور که در بالا ذکر شد در برهه ای از زمان در این قلعه پاپ ها اقامت داشتند به همین منظور امروزه ساختمانی که پاپ ها نیز در آن اقامت داشتند نیز بر روی بازدیدکنندگان باز میباشد و بازدیدکنندگان میتوانند از این ساختمان نیز دیدن کنند. بعد از یک گردش در بین اثار موجود در موزه، بازدیدکنندگان میتوانند از بالای این ساختمان نمای پانورامایی از تمام شهر رم ببینند و از دیدن این شهر به صورت پانورامایی لذت ببرند.

نوشته شده در ۱۴ اسفند ۱۳۹۲

ارسال نظر

Captcha