10 قلعه توریستی و زیبا در فرانسه که باید دید

یک قلعه ی قرون وسطی

10-Chateau de Vitre
یک قلعه ی قرون وسطی واقع در شهر VITRE در بریتانی، قلعه VITRE در پایان قرن 11 پس از یک آتش سوزی بزرگ ساخته شده است. این قلعه در قرن 15 با اضافه شدن یک ورودی، پل متحرک و برج گسترش یافته است. ارگ غنی شده بدون مبارزه در 1487 تسلیم شد. در سال 1820 شهر به ازای 8500 فرانس قلعه را خریداری کرد و ساختار بیرونی آن دوباره بازسازی شد. امروز، قصر دارای یک موزه کوچک و یک سالن است.

9-Chateau de Fougeres
واقع در نزدیکی شهر رن در بریتانی، قلعه ی Fougères در قرن 11 بر روی یک سنگ احاطه شده توسط رودخانه Nançon ساخته شده است. ساختار چوب اصلی قلعه در زمان تصحاب هنری دوم نابود شد و یک قلعه ی دوم توسط هنری دوم Plantangenet با سنگ ساخته شده است. دو برج عظیم به قلعه در قرن 13 اضافه شد. یکی از بزرگترین قلعه های قرون وسطی در اروپا، این قصر امروز متعلق به شهر Fougères است و به عنوان یک جاذبه ی توریستی اداره می شود. راهنماهای صوتی مهمانان را با موسیقی و صدا هائی از قلعه عبور می دهند که احساس زندگی در قلعه در طول دوران قرون وسطی ایجاد شود.

8-Chateau d’Angers
ساخته شده در زیست گاه رها شده ی رومی در قرن 9 است، قصر آنژو یکی از قلعه های با بیشترین بازدید در فرانسه است. واقع در دره Loire در شهر آنژو، این قصر خانه ی پرده نقش دار مشهور آخرالزمان، مجموعه ای از پرده های نقش دار زیبا بافته شده بین 1373 و 1382 است. راه اندازی شده توسط لوئیس اول، دوک آنجو است، ملیله ها نشان از حوادث کتاب مقدس وحی در جزئیات شگفت آور و رنگ های مختلف دارد. با 17 برج دیده بانی آن و ساختمان سیاه سنگ ممنوعه، قلعه همچنین قابل توجه است. تورهای قصر رایگان هستند و راهنماهای صوتی به ازای هزینه ی کمی در دسترس هستند.

7-Chateau Gaillard
نشسته بر یک تپه مشرف به رود سن و شهر لس Andelys، قصر گیلارد یکی از زیباترین مناظر در نرماندی علیا است. ریچارد شیردل قلعه را بین سال 1196 و 1198 ساخته است، اما با وجود غنی سازی متحدالمرکز و مزغل سازی مرگبارش، قلعه توسط فیلیپ دوم فرانسه تنها شش سال بعد تصاحب شد. شاتو گیلارد به تغییر دست بین زبان انگلیسی و فرانسه ادامه داد تا زمانی که دستور داده شده توسط هنری چهارم فرانسه در 1599 نابود شود. دیوارهای ضخیم قلعه در مقابل تخریب مقاومت کردند و ارگ یا یک منظره ی چشمگیر باقی مانده است. بسیاری از ویرانه های قلعه در طول سال به روی عموم باز است. فضای درونی که شامل اقامتگاه پادشاه بوده از مارس تا نوامبر باز هستند.

6-Chateau de Vincennes
واقع در حومه پاریس در Vincennes، قصر ونسن زندگی خود را به عنوان محل شکار برای لوئیس هفتم آغاز کرد. سایت در طول قرن 14 با یک محوطه ی به شدت مستحکم بهبود یافته است و یک دیوار بیرونی مستطیل شکل که در قرن 15 اضافه شده است. یک خندق گسترده و دو پل متحرک به امن نگه داشتن محوطه کمک می کنند که به عنوان یک محل اقامت سلطنتی تا اواسط 1600 خدمت کرده است. در سال 1860، ناپلئون سوم قصر و نزدیک ونسن را برای استفاده به عنوان یک پارک عمومی به پاریس داد. امروز، محوطه و و کلیسای سلطنتی با 16 قرن قدمت برای بازدید کنندگان باز است.

5-Chateau du Haut-Koenigsbourg
قلعه DU HAUT-Kœnigsbourg در یک موقعیت استراتژیک بر روی تپه ی بلند مشرف به دشت آلزاس در کوههای ووسگس، فرانسه واقع شده است؛ که توسط قدرت های پی در پی از قرون وسطی تا جنگ سی ساله استفاده شد زمانی که قلعه توسط سربازان سوئدی پس از 52 روز محاصره، به آتش کشیده شد و به تاراج رفت. پس از آن قصر برای چند صد سال استفاده نشده باقی مانده بود و جنگل در آن رشد کرد. در سال 1899 به امپراطور آلمانی ویلهلم دوم داده شد و همانطور که آستانه جنگ سی ساله بود، بازسازی شد. زمانی که فرانسه قلعه را پس از جنگ جهانی اول مصادره کرد، به استهزاء گرفته شدن آن به دلیل ارتباط آن با امپراتوری مد شده بود اما امروزه یکی از محبوب ترین قلعه های فرانسه، با جذب بیش از 500.000 بازدید کننده در سال است.

4-Chateau de Loches
ساخته شده در حدود 500 متر (1600 فوت) از سواحل رودخانه اندر در دره Loire، قلعه ی Loches برای مربع ماموت شکل مرکزی آن معروف است که دلیل آن اتصال به خانواده سلطنتی فرانسه و انگلیسی است. ساخته شده در قرن 11، قلعه توسط هنری دوم و ریچارد شیردل در قرن 12 گرفته شد و بعدا به محل اقامت مورد علاقه ی شارل هفتم فرانسه تبدیل شد. در سالن بزرگ قلعه بود که ژاندارک، چارلز را متقاعد کرد که باید در ریمز تاج گذاری کند. در حالی که بخش های قدیمی تر قلعه اکنون در زیر مخروبه ها است، مسافرخانه های سلطنتی قرن 16 به طور کامل بازسازی شده است.

3-Chateau de Saumur
ایستاده بر روی یک تپه ی مستحکم مشرف به شهر و رودخانه، قلعه ی Saumur یکی از زیبا ترین قلعه های واقع در امتداد طولانی ترین رودخانه فرانسه، Loire است. با برج های گوشه ای هشت ضلعی و پنجره های جرز دار، قصر طوری به نظر می رسد که انگار از یک داستان تخیلی برداشته شده است و آن را به یک مقصد ایده آل برای خانواده ها تبدیل کرده است. در اصل به عنوان یک قلعه در قرن 10 ساخته شده است، این قصر نگاه نورانی و ظریف خود را در اواخر قرن 12 به دست آورده است، زمانی که توسط هنری دوم بازسازی شد. در حال حاضر متعلق به شهر است، قلعه دارای چند موزه، از جمله موزه ی خانواده پسند د لا ناودان-Jouet است که شامل مجموعه ای از مجسمه های عتیقه و اسباب بازی است.

2-Palais des Papes
واقع در آوینیون در جنوب فرانسه، کاخ پاپ به عنوان یکی از ساختارهای مهم قرون وسطی در اروپا به شمار می رود. ساخت و ساز یک صومعه در سایت در 1252 آغاز شد و در سال 1309، به صندلی پوپ تبدیل شد زمانی که رم علیه انتخابات در پاپ کلمنت پنجم شورش کرد. این کاخ مرکز مسیحیت غربی در قرن 14 باقی مانده است؛ که حدود 650.000 بازدید کننده در سال جذب می کند، این قلعه بزرگترین ساختمان گوتیک در اروپا است و یکی از ده جاذبه های گردشگری فرانسه است. تور ها شامل نقاشی های دیواری قرن 14 توسط Matteo Giovannetti و اتاق های مخفی پنهان در دیوارهای ضخیم 3 متری (10 فوت) کاخ هستند.

1-Cite de Carcassonne
شاید بیشتر یک شهر مستحکم باشد تا یک قلعه، قلعه ی Carcassonne یکی از قدیمی ترین و شگفت انگیز ترین استحکامات کشور است. به دلیل موقعیت آن در مسیرهای تاریخی در سراسر جنوب فرانسه برای بیش از 5000 سال اشغال شده است. بخش های دیوار های ارگ، تاریخ را به اوج امپراتوری روم می برد و ویزیگوتها ساختار را در طول قرن 5 اشغال کردند. حاکمان موفق قلعه، به بهبود قلعه ادامه دادند تا قرن 17 تا وقتی که شروع به سقوط و فروپاشی کرد. یک پروژه ی بازسازی قرن 19، Carcassonne را به یک مقصد توریستی محبوب تبدیل کرد. تورها بازدیدکنندگان را به درونی ترین اتاق های ارگ راهنمایی می کنند.

نوشته شده در ۵ دی ۱۳۹۵

ارسال نظر

Captcha