هتلهای رنگارنگ جهان را ببینید

اقامت در رنگها

دکوراسیون و رنگ آمیزی هتل همیشه یکی از اولین چیزهایی است که روی ذهن بینندگان تاثیر می گذارد و به نوعی بیانگر حس و حال اقامت در آن هتل است. در این میان هتلها توجه ویژه ای به رنگ آمیزی دارند. رنگهای شاد می تواند اقامتی شادتر را رقم بزند. در ادامه تصاویری زیبا از هتلهای رنگارنگ در سراسر دنیا را می بینید.

هتل «FUNKY GENERATOR »، بارسلون، اسپانیا

این هتل با آثار هنری رنگارنگ و دکوراسیون جذاب اتاق ها، مکانی بسیار مناسب برای اقامت خواهد بود. بارسلون به دلیل دکوراسیون های خلاقانه هتل هایش نسبت به شهرهای دیگر توریست های بیشتری را به خود جذب می کند.

هتل «SAGUARO»، پالم اسپرینگز، آمریکا

این هتل با دکوراسیون رنگی زرد، نارنجی، صورتی و آبی، ایده خود را از گل و گیاه گرفته است.

هتل «CASA DEL DOMO»، مکزیک

دکوراسیون داخلی و خارجی این هتل با رنگ های گرم مانند نارنجی و رنگ بنفش که با گل های کاغذی هماهنگی دارد، تزیین شده است. رنگ آبی دریا، که مکمل زیبایی برای نارنجی است، در پس زمینه این بنا می درخشد.

هتل GOLI & BOSI، اسپلیت، کرواسی

این هتل تاریخی مسافران را از طریق حمام های گوگرد خود جذب می کند. دکوراسیون این مکان با رنگ های زرد، کرم و سفید طراحی شده که فضایی شاد را برای مسافران ایجاد کرده است.

هتل  ARTE LUISE برلین، آلمان

برلین یکی از مشهورترین و زیباترین مقاصد توریستی اروپا است.  اگر عاشق تماشای آثار هنری هستید، هتل  « ARTE LUISE» می تواند مکان مناسبی برای اقامت شما باشد. لازم است بدانید که هر اتاق توسط طراحان  مختلف طراحی شده است.

هتل G&V ROYAL MILE، ادینبرو، بریتانیا

این هتل جزو یکی از رنگارنگ ترین هتل ها است. در ابتدا ممکن است طراحی رنگین کمانی و دکوراسیون داخلی منحصر بفرد آن شما را غافلگیر کند اما اگر عاشق ماجراجویی هایی علمی تخیلی هستید، از اقامت در این هتل نهایت لذت را خواهید برد.

هتل FUSION، پراگ، جمهوری چک

پراگ یکی از زیباترین شهرهای جهان است و هتل «FUSION» نیز یکی از مکان هایی است که لبخند را به لب هایتان می آورد.

هتل PANTONE، بروسل

با ورود به این هتل و تماشای ترکیب رنگ های زیبایش، در اولین نگاه عاشق اش می شوید. دکوراسیون داخلی اتاق های آن هماهنگی زیبایی میان رنگ های سنتی و درجات مختلف سفید، ایجاده کرده است.

هتل SEMIRAMIS ، آتن، یونان

تمام رنگ هایی را که در گل های باغچه می بینید، می توانید بر در و دیوار و دکوراسیون این هتل نیز مشاهده کنید. اقامت در این هتل رنگارنگ روحیه شما را از این رو به آن رو خواهد کرد.

نوشته شده در ۳۱ خرداد ۱۳۹۴

ارسال نظر

Captcha