نقد و بررسی هتل لوکس قصر الامارات Emirates Palace

دکورهای موزاییکی ، شیشه ای ، نقره و طلایی

قصر امارات، یک هتل لوکس 5 ستاره که در ابوظبی امارات متحده ی عربی واقع شده است. قصر در 1.3کیلومتری از یک ساحل خصوصی و طبیعی قرار گرفته است ، این فاصله را می توان با 4 دقیقه پیاده روی پیمود. قصر توسط 85 هکتار از باغ ها احاطه شده و دارای 114گنبد(طاق) می باشد که ارتفاع هرکدام به 80متر می رسد. این قصر (با ماشین) حدود 30دقیقه از فرودگاه ابوظبی و حدود1.5 ساعت از فرودگاه دبی فاصله دارد.


دکورهای موزاییکی ، شیشه ای ، نقره و طلایی اش، از فرهنگ و تاریخ غنی عرب الهام گرفته است. این اقامتگاه لوکس مطابق با آخرین تکنولوژی ها و 14رستوران با انواع غذاها و نوشیدنی ها،بهترین خدمات را  به مهمانانش در طول اقامتشان ارائه می دهد. تمام اتاق ها و سوئیت هایش مبله و دارای لوازم تخت خواب شیک و تمیز است. همچنین با حمام های مرمری بزرگ ،تلویزیون های صفحه تخت HDبا انتخاب بیش از 150کانال ،مینی آی پد و wifiرایگان با سرعت بالا مجهز شده اند. پیش خدمت هانیز 24ساعته آماده ی سرویس رسانی به مهمانان هستند.


برای شام می توان غذاهای دریایی تازه را که از خلیج فارس باشکوه صیدشده اند را سفارش داد ، همچنین بارهای خاویار و شامپاین هایش شهرت جهانی دارند.شام را می توان در رستوران Mezlai و یا در بوفه رستوران بین المللی La Vendôme میل کرد.


این هتل 2 استخر بزرگ برای شنا ، باشگاه تناسب اندام ، آبگرم درمانی بهمراه ماساژ و درمان های بدنی ایده آل را ارائه می دهد . همچنین یک کلوب کودکانه برای مهمان های کوچک در نظر گرفته شده وچنان برایشان جذاب و سرگرم کننده هست که باعث می شود از خانواده هایشان بخواهند بیشتر در این هتل اقامت داشته باشند.


قصر امارات تنها چنددقیقه (باماشین) از مراکز خرید، رستوران ها و بارها، مراکز خرید Marina Mall، نهاد های فرهنگی و میراث روستایی فاصله دارد. به بیش از 20 زبان در هتل امارات صحبت می شود. ویژگی های ارزیابی شده ی هتل از بهترین های ابوظبی به شمار می رود. درست است که هتل قصر امارات جزوگرانترین هتل ها به شمار می رود ولیکن ارزش هزینه کردن را دارد و درواقع مهمانان نسبت به مبلغی که هزینه می کنند، خدمات خیلی بیشتری را دریافت می کنند.

نوشته شده در ۱ اسفند ۱۳۹۵

ارسال نظر

Captcha