با یکی از زیباترین دره های اروپا آشنا شوید

دره verdon gorge فرانسه

اروپا، یکی از زیباترین و در عین حال یکی از توریستی ترین قاره های جهان است. در این قاره سایت های جهانگردی،محل های توریستی،تاریخی و پدیده های طبیعی بسیاری برای دیدن وجود دارد اما یکی از زیباترین محل های موجود در اروپا،دره های آن میباشد. در ادامه شما را با دره ای در فرانسه آشنا میکنیم که به عقیده خیلی از توریست ها و جهانگردان جهان یکی از زیباترین دره های اروپا می باشد.

The Verdon Gorge یکی از زیباترین دره های اروپا میباشد که در کشور فرانسه واقع شده است، این دره دارای 700 متر عمق و دارای 25 کیلومتر طول میباشد،اصلی ترین دلیل زیبایی این دره به خاطر وجود آب زلال و رود زیبای واقع در آن منطقه است، این رود که دارای آبی فیروزه ای میباشد، باعث میشود که بسیار از افراد در فصل های گرم سال مانند تابستان و بهار به این مکان مراجعه کنند و در آن قایق سواری و حتی شنا کنند.

در این منطقه بسیاری از افراد اعم از ورزشکاران حرفه ای و آماتور مراجعه میکنند و فعالیت های ورزشی گوناگونی مانند صخره نوردی ، کوهنوردی، بانجیجامپینگ،قایق سواری و … را انجام میدهند،همچنین مسافرانی که به این منطقه مراجعه میکنند نیز میتوانند به فعالیت های ورزشی گوناگون بپردازند و در صورت نبردن امکانات ورزشی مورد نیاز نیز در این محل میتوانند وسایل مورد نیاز خود را اجاره کنند.

در این محل به دلیل وجود منظره ای زیبا و موقعیت جوی خوب آن ورزش های هوایی مانند چتر بازی و پاراگلایدینگ نیز طرفداران زیادی دارد، نکته قابل توجه درباره ی این مکان نظرات مردم درباره این مکان طبیعی و تفریحی میباشد، اکثر مردم این مکان را به عنوان زیباترین محلی که تا به حال مشاهده کردن توصیف میکنند و یا حداقل به عنوان زیباترین دره وجود در اروپا از آن یاد میکنند.

نوشته شده در ۱۸ اسفند ۱۳۹۲

ارسال نظر

Captcha