هتل شماره 1 پارک مرکزی نیویورک، 1 Hotel Central Park

پناهگاهی طبیعی و رویایی در قلب منهتن

پناهگاهی طبیعی و رویایی در قلب منهتن، آرامش و آسایشی که توسط حیات سبز گیاهی احاطه شده است.

موقعیت: هتل در خیابان 1414 آمریکا و در شهر نیویورک واقع شده است. همچنین در فاصله ی 10 دقیقه ای (با پیاده روی) از تالار کارنگی (سالن برگزاری کنسرت)، موزه ی هنر مدرن و تالار موسیقی رادیو سیتی (سال تئاتر هنرهای نمایشی) قرار دارد. فاصله ی هتل تا مرکز راکفلر (مجموعه ای از 19 ساختمان اداری و تجاری در محله ی منهتن شهر نیویورک) و تئاتر Ed Sullivan Theater نیز در حدور 15 دقیقه می باشد.

1-1-hotels-central-park
امکانات هتل: wifi در مناطق عمومی رایگان است، پیشخدمت مخصوص برای پارکینگ دارد همچنین یک مرکز کسب وکار برای مهمانان درنظر گرفته شده است. دارای مرکز کامپیوتر ومرکز نگه داری از کودک است. همراه داشتن حیوانات خانگی مجاز است و اقامت شان رایگان حساب می شود. دیگر امکانات هتل شامل: تهویه ی مطبوع، شاتل فرودگاه و خدماتی مختص مهمانان ناتوان

2-1-hotels-central-park
امکانات اتاق: در اتاق های این هتل می توان طبیعت را لمس کرد، از فضای چوبی آن گرفته تا تشک های سفارشی که مخلوطی از کنف و Keetsa اند و ملحفه هایی که از پنبه ی 100% خالص و ارگانیک تهیه شده است: در مجموع شامل 299 اتاق می باشد، همه ی اتاق ها دارای امکاناتی از قبیل یخچال، فریزر، قهوه ساز، wifi رایگان و تلویزیون LCD می باشند. پیشخدمت های مخصوص 24 ساعته آماده ی خدمات رسانی اند. حمام با دیواره های شیشه ای و سردوش های بارانی بهمراه خشک کن مو از دیگر امکاناتی است که در دسترس مهمانان ارجمند قرار گرفته است.

3-1-hotels-central-park
امکانات تفریحی هتل: مرکز تناسب اندام و دوچرخه سواری
رستوران و انواع خوراک ها: معجزه ای از کشتزار تا چنگال تان! و این هنر دستان آشپز جاناتان واکسمن است که تحسین همه را برمی انگیزد. آشپز واکسمن جنبشی در خوراک های لذیذ کالیفرنیایی و نیویورکی اش ایجاد کرده، از مرباها گرفته تا هرگونه مواد غذایی که در این رستوران هتل ارائه می شود. در قسمت بار هتل نیز انواع نوشیدنی ها سرو می شود. اسنک بار دارد و همچنین در صورت تمایل صبحانه در اتاق خواب برای مهمانان سرو می شود.

نوشته شده در ۲۶ فروردين ۱۳۹۶

ارسال نظر

Captcha