روستایی فوق العاده زیبا در صحرا

مکانی مناسب برای کسانی که قصد یکی ماجراجویی کامل دارند

اگر به تاریخ و کلا مطالعه درباره گذشته انسان ها علاقه مند باشید، حتما میدانید که اولین خانه ها در کنار منابع آب از جمله دریاچه ها قرار گرفتند و کم کم با فراگیر شدن خانه سازی در کنار دریاچه ها، روستا های کوچک و بزرگ تشکیل شدند و با کنار هم قرار گرفتن روستا ها در کنار هم شهرها تشکیل شدند، یکی از روستاهای فوق العاده زیبا و قدیمی Huacachina نام دارد که در کنار یک دریاچه فوق العاده زیبا در وسط صحرا واقع شده است.

این روستا بسیار زیبا درکمال تعجب در کنار یک دریاچه طبیعی قرار گرفته است، شرایط طبیعی این منطقه و همچنین قدمت و زیبایی این روستا و دریاچه مذکور باعث محبوبیت این محل در بین توریست ها شده است، گفتنی است که استقبال توریست ها از این منطقه باعث شده است که هتل های بسیار زیادی در همین منطقه کوچک و حومه این منطقه دایر باشد.

این منطقه برای کسانی که قصد یکی ماجراجویی کامل دارند،بسیار مناسب میباشد چرا که شرایط جغرافیایی این منطقه باعث شده است که امکان صحرانوردی هم در این منطقه موجود باشد، از جمله ورزش ها و سرگرمی های رایج و قابل توجه این منطقه، کالسکه سواری بر روی تپه های شنی میباشد، از طرفی دیگر وجود دریاچه طبیعی در این منطقه هم برای جذب توریست ها نقشی کلیدی دارد و یکی از اصلی ترین منابع درآمد صنعت توریسم این منطقه میباشد، چرا که از اصلی ترین تفریحات توریست ها ورزش های آبی و همچنین استفاده از امکانات رفاهی در کنار دریاچه میباشد.

این روستای شگفت انگیز در کشور پرو و در منطقه توریستی Ica واقع شده است. در اوایل قرن 20 این روستا بیشتر تحت تصرف و استفاده ثروتمندان منطقه Lima بوده است، اما در سال های اخیر سالانه هزاران تور در این روستا برگذار میشود و شما هم میتوانید به این روستا بروید و از این نگین وسط صحرا لذتی وصف ناپذیر ببرید.

نوشته شده در ۲۹ بهمن ۱۳۹۲

ارسال نظر

Captcha