تعداد تختهای هتلهای چابهار دوبرابر می شود

عبدالرحیم کردی مدیرعامل منطقه آزاد چابهار

عبدالرحیم کردی مدیرعامل منطقه آزاد چابهار بابیان اینکه سال 96 استان سیستان وبلوچستان به عنوان استان نمونه گردشگری انتخاب شده است گفت : در راستای آن که چابهار نقطه آغازین گردشگری دراستان شود ستادی را برای استقبال از مسافران تشکیل دادیم.

وی افزود : تامین زیرساخت های لازم برای گردشگران و افزایش تخت های هتلینگ از اقدامات مهمی است که دراین ستاد پیگیری می شود .
مدیرعامل منطقه آزاد چابهار باتاکید براینکه تاپایان سال تعداد تخت های هتلی چابهار دو برابرمی شود گفت : هتل لیپار که برای مدت طولانی تعطیل بوده به ظرفیت 100درصد خواهد رسید و تا قبل از سال ، 117 اتاق آن در مدار قرارمی گیرد.
وی به هتل های فردوس و صدف هم اشاره کرد و گفت : تاپایان آذرماه سال جاری تعداد تخت های هتل فردوس از 200 تخت می  گذرد و ظرفیت این هتل بین المللی 2 و نیم برابر خواهد شد.

کردی ادامه داد : درحال بازسازی هتل صدف هستیم که تاپایان سال جاری آماده پذیرایی از گردشگران می شود و این درحالی است باتوجه به تعاملات صورت گرفته در سراسر منطقه و شهر نیزکمپ های گردشگری برای مسافرینی که ترجیح می دهند در هتل اسکان نگیرند آماده می شود.

به گفته مدیرعامل منطقه آزاد چابهار فرودگاه کنارک ماهانه میزبان 52 پرواز است و دریک سال گذشته تعداد پروازهای ورودی به این فرودگاه روزانه از یک به چهار پرواز افزایش یافته است.

نوشته شده در ۱ دی ۱۳۹۵

ارسال نظر

Captcha