پدیده نادر غار یخی آماده پذیرایی از بازدید کنندگان

غار یخی موجود در جزیره Apostle

گرچه زمستان طاقت فرسای امسال ایالات متحده آمریکا شرایط زندگی را برای مردم این کشور بسیار سخت کرده است اما سرمای هوا باعث به وجود آمدن پدیده های طبیعی زیادی از جمله یخ زدن دریاچه Superior شده است، یخ زدن این دریاچه باعث شده است که بازدید کنندگان بتوانند بعد از 5 سال به غار یخی موجود در جزیره Apostle دسترسی پیدا کنند.

بعد از 5 سال به لطف دمای بسیار پایین هوا در ایالات متحده شانس سفر به غار یخی موجود بر جزیره Apostle به صورت کاملا امن فراهم شده است.و بازدید کنندگان میتواند از محل Wisconsin با یک پیاده روی 1 مایلی خودشان را برای یک ماجراجویی شگفت انگیز آماده کنند. بعد از اعلام امنیت کامل سفر به این منطقه توسط مدیریت پارک های ملی، در طول دو هفته گذشته حدود 10 هزار نفر از این سایت جهانگردی دیدن کرده اند.

جالب است بدانید که فرآیند تشکیل این غار های یخی و جزیره مذکور طبق گفته ی مسئولان گردشگری آمریکا حدود 1 میلیارد سال پیش شروع شده است.
گردشگران پس از گذراندن پیاده روی 1 مایلی بر روی دریاچه Superior در هنگام ورود به غار کاملا مبهوت میشوند، نمای زمستانی غار همراه با قندیل های یخی آویزان شده از سقف غار، نمایی فوق العاده به غار میبخشند.

البته قابل ذکر است که در فصل های دیگر سال و همچنین در صورتی که دریاچه یخ بسته نشده باشد با استفاده از قایق میتوان به این غار دسترسی داشت اما اگر با قدم زدن میخواهید به غار بروید ، باید بدانید هر چند وقت یکبار این موقعیت طلایی پیش می آید، همانطور که خواندید دفعه ی قبل که امکان این کار پیش آمد بر میگردد به زمستان سال 2009 میلادی.
این پدیده تنها تا حداکثر 6 هفته دیگر قابل دسترسی است، پس اگر شما موقعیت رفتن به این مکان را ندارید میتوانید با دیدن عکس ها از این پدیده لذت کافی را ببرید.

نوشته شده در ۲۶ بهمن ۱۳۹۲

ارسال نظر

Captcha