نقد و بررسی هتل 5 ستاره Lion Sands - Sabi Sand ، آفریقای جنوبی

در دشت های آفریقا و در میان منطقه سابی سند

هتل 5 ستاره ی Lion Sands – Sabi Sand در دشت های آفریقا و در میان منطقه ی گرم سابی سند قرار گرفته است. لژهای اصلی هتل چوبی اند، سقف های کاه گلی دارند و با دکور آفریقایی آراسته شده اند. فانوس های زیادی در این لژ جاسازی شده است که با نور ستارگان در شب آمیخته شده و آن جا را به فضایی رویایی و رمانتیک تبدیل می کند.


مهمانان در این لژ می توانند در فضای باز استراحت کنند، شام را روی میز غذاخوری که درکنجی از عرشه قرار گرفته میل کنند و از دیدن مناظر رو به علفزارهای بوته ای آفریقا لذت ببرند. این مکان گزینه ای ایده آل برای پناه بردن به دنجی خلوت و فرار از روزمرگی های زندگی می باشد ، چرا که می توان روزها و شب هایش را با آرامش سپری کرد.


از توصیف این اقامتگاه هیجان انگیز که بگذریم، در مورد امکاناتش باید گفت که دارای یک تخت دوقلوی راحت ،شومینه ،حیاط خصوصی، سالن خصوصی،  بار، 2 استخر، ماساژ، حمام خصوصی مجهز به دوش، وان و یک دوش خارجی اضافی می باشد. آبگرم های بهداشتی نیز با انواع درمان ها برای سرویس رسانی به مهمانان در نظر گرفته شده است. چه اتاق خواب هایش و چه حمام دارای تهویه ی مطبوع هستند.


مهمانان به همراه راهنما (پیاده و یا با ماشین )روزانه برای کاوش و سیاحت به مناطق اطراف می روند. در این گردش می توان شیر ها، پلنگ ها و فیل ها را از نزدیک تماشا کرد. تجربه ی رفتن به حیات وحش آفریقا و ارتباط مستقیم با جانداران موجود، مسلماً برای ماجراجویان خالی از لطف نیست. ماه سپتامبر بهترین زمان برای بازدید از این منطقه است.


این اقامتگاه حدود 2 ساعت (با ماشین) از فرودگاه بین المللی کروگر مپومالانگا Kruger Mpumalanga فاصله دارد. فاصله اش با پارک ملی پل کروگر Paul Kruger5.3 کیلومتر و با زمین گلف شکوزا Skukuza 8.7 کیلومتر می باشد.

نوشته شده در ۲۶ فروردين ۱۳۹۶

ارسال نظر

Captcha