مشاهده زندگی دریایی از نزدیک در آکواریوم

اکواریوم هتل monterey bay

همانطور که میدانید یکی از پر تنوع ترین و همچنین غنی ترین اکوسیستم های سیاره ما،زمین،اکوسیستم اقیانوس میباشد، افراد بسیاری وجود دارند که بسیار مشتاق به دیدن زندگی موجودات دریایی و همچنین غذا دادن به آن ها و مشاهده فعالیت گونه حیواناتی هستند که در آب زیست میکنند. در آکواریوم Monterey Bay در ایالات متحده آمریکا فرصتی پیش آمده است که علاقه مندان بتوانند زندگی موجودات دریایی را در یک تور زیبا مشاهده کنند.در ادامه با ما همراه باشید تا یک تور مجازی در این موزه داشته باشید.

موزه آکواریوم Monterey Bay در ایالت کالیفرنیا ایالات متحده آمریکا واقع شده است، وجود شهر لس آنجلس و سن فرانسیسکو باعث شده است که این ایالت به یکی از اصلی ترین مقصد های توریست ها تبدیل شود، این ایالت همچنین دارای موزه های زیادی میباشد،یکی از این موزه ها  Monterey Bay میباشد، این موزه آکواریوم در سال 1984 میلادی تاسیس شده است و سالانه بیشتر از1.8 میلیون بازدیدکننده را به خود جذب میکند، این موزه اکواریوم در سواحل اقیانوس آرام بنا شده است و آب به صورت مستفیم از اقیانوس وارد این آکواریوم میشود، این موزه در حال حاضر از بیش 600 گونه جانور دریایی نگه داری میکند.

تمام کاری که شما در این موزه میکنید تنها به دیدن گونه های دریایی بر نمیگردد بلکه تعداد زیادی فعالیت های دیگر موجود است که شما میتوانید ان ها را انجام دهید. فعالیت های موجود در این مکان بسیار متنوع هستند اعم از داشتن یک تور دریایی برای دیدن جانوران دریایی، غذا دادن به حیوانات دریایی، شیرجه زدن در آب و البته اقامت و خوابیدن در این مکان میباشد. اگر شما هم مانند ما در مورد خوابیدن در این مکان تعجب کرده اید، باید بگوییم بسیاری از افراد ترجیح میدهند تا از سکوت دنیای زیر آب استفاده کنند و ساعتی را به استراحت مطلق بپردازند. به همین خاطر این موزه به علاقه مندان پیشنهاد خوابیدن در این مکان را نیز میدهد! این امکان بوسیله هتلی که در این مجموعه وجود دارد امکان پذیر شده است.

نوشته شده در ۲۷ اسفند ۱۳۹۲

ارسال نظر

Captcha