با گرانترین سوئیت دنیا آشنا شوید

هتل President Wilson در شهر ژنو در سوییس

شاید از اصلی ترین هزینه های سفر، باید به هزینه های اقامت و هتل ها اشاره کرد. همینطور گرانی هتل ها میتواند رابطه ی مستقیم با تعداد و حجم توریست ها و مسافران داشته باشد. شاید شما هم هتل های زیادی را در نظر دارید که رقم های هنگفت و شگفت آوری را برای یک شب اقامت طلب میکنند،اما امروز با یک سوئیت از یک هتل آشنا خواهید شد که گرانترین نرخ را برای یک شب اقامت در سراسر جهان طلب میکند.

هتل President Wilson که در شهر ژنو در سوییس بنا شده است دارای گرانترین سوئیت جهان میباشد،سوییس در بین کشور های اروپایی دارای بالاترین قیمت در مورد هزینه های هتل و مسکن میباشد و وجود این سوئیت در این کشور شاید خیلی هم غیر منطقی به نظر نیاید. منظره زیبای این هتل به دریاچه ژنو و کوه های آلپ نیز قطعا از دلایل گرانی این هتل میباشند.

هزینه ی هر شب اقامت در این هتل لوکس حدود 81 هزار دلار یا به عبارتی 250 میلیون تومان میباشد که با این پول میشود یک خانه متوسط به بالا را در سوییس رهن کرد، این سوئیت همانطور که شاید تا الان متوجه شده باشید برای انسان های معمولی ساخته نشده است ازآنجاییکه این هتل درنزدیکی مقرسازمان ملل متحد واقع شده است این هتل برای سیاست مداران و همچنین افراد بسیار ثروتمند ساخته شده است، از مهمانان این سوئیت میتوان به بیل کلینتون و میخاییل گورباچو اشاره کرد همچنین از مهمانان دیگر این سوئیت میتوان به بیل گیتس و مایکل جکسون خواننده سرشناس اشاره کرد.

این هتل دارای بیش از یکصد اتاق میباشد اما این سوئیت به تنهایی طبقه هشتم این هتل را پوشش میدهد، این سوئیت دارای مساحتی بالغ بر 1672 متر مربع میباشد که در نوع خود جالب میباشد، همچنین این سوئیت دارای 12 اتاق خواب میباشد و در هر اتاق خواب یک سرویس بهداشتی و حمام میباشد، که این مجموعه را در کل دارای 12 اتاق خواب و سرویس حمام و دستشویی میکند ،برای افرادی که در این سوئیت اقامت میکنند یک تیم مجرب که متشکل از یک آشپز، دستیار شخصی و سرو کننده نوشیدنی است به طور 24 ساعت در نظر میگیرند.

نوشته شده در ۷ اسفند ۱۳۹۲

ارسال نظر

Captcha