هتل دوستداران طبیعت با پنجره های برگ شکل در بارسلون

هتلی زیبا به اسم Marriot Renaissance Barcelona Fira

شهر بارسلون به دلیل موقعیت جغرافیایی و موقعیت سیاسی خود دارای تعداد زیادی بازدیدکننده و توریست میباشد،همانطور که میدانید این شهر همچنین پایتخت و بزرگترین شهر بخش خودمختار کاتالونیا میباشد و پس از مادرید،این شهر پر جمعیت ترین شهر اسپانیا است.پس انتظار وجود هتل های متفاوت و زیبا در این شهر میرود،در ادامه با یکی از جالب ترین هتل های این شهر که دارای پنجره هایی با طرح های برگ های مختلف است آشنا میشویم.

Jean Nouvel، معمار معروف فرانسوی، با همکاری شرکت معماری و مهندسی Ribas&Ribas هتلی زیبا به اسم Marriot Renaissance Barcelona Fira تاسیس و طراحی کرده اند که دارای پنجره هایی با طرح برگ های مختلف میباشد، طبقه آخر این هتل به صورت یک تکه میباشد و دارای یک استخر بسیار بزرگ است، کل طبقه توسط یک رستوران فوق العاده زیبا محاصره شده است و وجود پنجره های برگ مانند، نمای فوق العاده زیبا و شگفت انگیزی را رقم زده است. از این طبقه از هتل برای شکار ستاره ها و دیدن منظره های شهر زیبا بارسلون هم استفاده میشود.

همانطور که قابل حدس زدن میباشد، در داخل این هتل نیز همانند نمای آن که به صورت کاملا مشهود دوستدار طبیعت جلوه میکند، با طرحی از طبیعت درست شده است، در داخل طبقات این هتل گیاهان زیادی که باعث سرسبزی و زیبایی این هتل شده است وجود دارند، طبقه آخر این هتل نیز کاملا توسط گیاهان سرسبز محاصره شده است تا تجربه ای فوق العاده برای مسافران این هتل رقم بزند.

به دلیل استفاده از پنجره های برگ شکل، در مجموع این هتل دارای تعداد بسیار زیادی پنجره و طبیعتا هر پنجره هم بسیار بزرگ میباشد، از این جهت این هتل در روز به خوبی از نور آفتاب استفاده میکند و با استفاده از شیشه هایی با جداره های مخصوص، نوری کاملا مناسب بدون دمای بالا وارد هتل میکند.

نوشته شده در ۱۳ اسفند ۱۳۹۲

ارسال نظر

Captcha