معرفی 3 هتل از بهترین هتلهای خانوادگی سنگاپور

سفر به سنگاپور

اگر مقصد سفر شما سنگاپور است این نوشته می تواند به شما کمک کند! در سنگاپور هتلهای زیادی وجود دارد و همگی هم خوب هستند اما 3 هتلی که در پایین معرفی شده اند، بهترین هتلهای سنگاپور بشمار می روند.

هتل مجلل شانگری لا در سنگاپور  Shangri La Hotel Singapore
هتل 5 ستاره شانگری لا در میان 15 قطعه زمین سرسبز و باغ شگفت انگیز قرار گرفته و مهمانان احساس می کنند که در یک تفرجگاه ساحلی در مرکز شهر اقامت دارند. یک استخر بزرگ و بسیار جذاب در میان باغ وجود داردو بهترین بوفه ی صبحانه ی سنگاپور را در این هتل می توان یافت. کارکنانی خونگرم و مهربان دارد و امکانات هتل نیز شامل نگهداری از کودکان، زمین تنیس، استخر، وان جکوزی، سونای خشک و سونای بخار، آبگرم درمانی، باشگاه تناسب اندام، wifi و پارکینگ رایگان می باشد.

1-Shangri-La-Hotel-Singapore 2-Shangri-La-Hotel-Singapore

 
اقامتگاه مجلل راسا سنتوسا شانگری لا Shangri-La’s Rasa Sentosa Resort
این هتل 5 ستاره تنها هتل رو به ساحل سنگاپور است و در سال 2011 بازسازی شده است. هتل راسا سنتوسای شانگری لا بهترین مقصد گردشگری ساحلی برای تعطیلات و دارای 3 جناح متمایز ازهم است. استخر زیبا، استخر مجزا برای کودکان بهمراه سرسره های آبی، کلوب کودکانه، تعداد 3 رستوران با غذاهای لذیذ ایتالیایی بهمراه نوشیدنی های خنک، جکوزی، سونای بخار، آبگرم درمانی و باشگاه سلامتی از برجسته ترین امکانات این هتل لوکس است که آنرا به مکانی ایده آل برای خانواده ها تبدیل کرده است.

3-Shangri-La-Rasa-Sentosa-Resort4-Shangri-La-Rasa-Sentosa-Resort

 
هتل لوکس و مرکز آبگرم درمانی سوفیتل سنتوسا Sofitel Sentosa Resort & Spa
اتاق های برتر این هتل 5 ستاره (برای خانواده ی 4 نفره) دارای دو تخت مجزای یک نفره و یک تخت شاهانه در اتاقی دیگر برای والدین می باشند. همچنین (برای خانواده های 5 نفره) یک ویلای دوخوابه بهمراه استخر خصوصی مهیا شده است. درکل دارای 215 اتاق می باشد که به تازگی مرمت شده اند. این هتل دارای باغ های زیبا، یک استخر بزرگ، جکوزی، حمام بخار فنلاندی، سونا، آبگرم، اجاره ی دوچرخه، زمین گلف، تنیس و کورت (زمین) اسکواش (ورزشی راکتی) و خدمات سرویس شاتل رایگان می باشد. ضمناً حدود 30% ارزان تر از هتل راسا سنتوسا شانگری لا می باشد.

نوشته شده در ۱۹ بهمن ۱۳۹۵

ارسال نظر

Captcha