شامی رمانتیک در رستوران شناور بر آب

رستوران Vista که بر روی دریا واقع شده است

اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که پیوسته به دنبال تجربه های جدید و تجربه ی محل های جدید هستید، اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که به دنبال یک رستوران خاص و رویایی میگردید،احتمالا محل رویایی خود را پیدا کرده اید.

رستوران Vista که بر روی دریا واقع شده است، محلی رویایی برای صرف یک وعده غذایی میباشد. این رستوران جزو املاک هتل شخصی Song Saa میباشد و توسط یک پل از ساحل به وسط دریا وصل شده است، نکته قابل توجه درباره ی این رستوران این است که در وسط آب، چشم اندازی فوق العاده  برای مراجعه کنندگان فراهم میکند،از طرفی این رستوران چشم اندازی زیبا به ساحل های شنی فوق العاده زیبای رو به روی خود دارد و از طرفی چشم اندازی بسیار قشنگ به جنگل های استوایی دارد.

همانطور که میدانید، مهم ترین مشخصه ی یکی رستوران خوب، کیفیت غذای رستوران میباشد، گرچه محل رستوران تاثیری فوق العاده بر روی مراجعه کنندگان دارد اما نمیتوان نقش بی بدیل کیفیت غذای رستوران را نادیده گرفت، این رستوران نیز با کادری بسیار مجرب که از سرآشپز های معروف بین المللی و حاذق تشکیل شده است،بهترین کیفیت غذایی ممکن را به شما ارائه میکند، غذاهای این رستوران اغلب از تازه ترین مواد اولیه درست شده اند و بیشتر غذاهای این رستوران غذاهای کشور های غربی میباشد اما تعداد کمی غذا های شرقی هم درآن پیدا خواهد شد.

همچنین این رستوران دارای انتخابهای فراوان نوشیدنی برای شما میباشد و تقریبا همه ی علایق راپوشش میدهد.
این رستوران در چهار فصل سال آماده پذیرایی از شما با بهترین کیفیت ممکن میباشد. اما بین نوامبر و می به دلیل هوای گرم ساحلی، میتوان لذتی دو چندان از این رستوران برد.

اگر علاقه مند به مراجعه و رزرو این رستوران شده اید، خوب است بدانید که این رستوران در مجمع الجزایر KohRong واقع شده است. از دیگر نکات مثبت این رستوران میتوان به وجود سرویس هلیکوپتر برای رفت و آمد بین هتل و رستوران اشاره کرد.

نوشته شده در ۲۸ بهمن ۱۳۹۲

ارسال نظر

Captcha