16 هتل عجیب برای اقامت در جزایر بریتانیا و کانال مانش (سری دوم)

16 مکان عجیب بریتانیا

در ادامه مطلب 16 مکان عجیب بریتانیا در خدمت شما هستیم! مکانهای عجیبی در سراسر دنیا وجود دارند اما تنها تعداد کمی از آنها هستند که می توانید مانند یک هتل، در آنجا اقامت کنید! در این بخش، شانزده مکان عجیب در جزایر بریتانیا و کانال مانش ( UK and Channel Islands ) را معرفی می کنیم تا اگر روزی گذرتان به این مناطق خورد، سری به این مکانهای عجیب بزنید و شاید هم شبی در آنها اقامت کنید …

9 . خانه ای درکنار ابرها : رویایی بی همتا در انگلستان! این خانه ارتفاع بلندی دارد و ازاین جهت خانه ای در کنار ابرها خوانده می شود . جدا از طبقه ی همکف ، 5طبقه ی دیگر روی آن ساخته شده و در مجموع 67 پله درون خانه وجود دارد .خانه دارای اتاق خواب هایی با تخت های یک و دونفره ، اتاق نشیمن ، اتاق نهارخوری ، اتاق نقاشی و حمام می باشد.دارای میز بیلیارد است و در بالاترین اتاق این ساختمان می توان منظره ای زیبا از دریاچه و زمین های سرسبز اطراف را یافت . درواقع کل شهر زیر پای تان است ! تمام امکانات ایده آل یک خانه از جمله ماشین ظرفشویی ،ماشین لباس شویی، خشک شویی ، یخچال ،فریزر ، ماکروویو ، اجاق گاز ، سیستم گرمایشی ،تلویزیون رنگی ، کتابخانه ومیز تنیس را داراست . همچنین از محوطه ی خارج خانه برای گلف و تنیس در فضای باز استفاده می شود.

10 . Fort Clonque : این قلعه در گرنزی ،Alderney  واقع شده که در اصل برای محافظت از جزایر و کانال ها از دست فرانسوی ها ساخته شده بود. این قلعه چشم اندازی تماشایی از دریا ، جزایر و صخره ها را داراست. همچنین در مکانی دنج قرار دارد و برای مهمانانی که به دنبال گریز از روزمرگی زندگی اند ، اقامتگاه مناسبی است .

11 . آسیاب بادی  Cley Windmill : نقطه ی برجسته ای که به قرن 18برمیگردد و از سال 1921به روی مهمانان گشوده شد .این اقامتگاه مناسب برای تعطیلات در Holt, Norfolk انگلستان قرارگرفته و به اقامتگاهی دنج در یک ساحل تماشایی تبدیل شده است. غذاهای خوشمزه و کارکنان مهربان و خودمانی اش از نقاط قوت این اقامتگاه هستند .همچنین این اقامتگاه  wifi نامحدود رایگان ، پارکینگ رایگان و همینطور صبحانه ی رایگان در اختیار مهمانانش قرار می دهد وعلاوه بر رستوران و بار ، بعضی از اتاق هایش بطور جداگانه دارای آشپزخانه اند .هزینه ی یک شب اقامت در اتاق دونفره بهمراه wifi وصبحانه رایگان مبلغ 159پوند می باشد.

12 . برج آب Appleton: این برج آب که به زمان سلطنت ملکه ویکتوریا برمیگردد در مرز Sandringham قرار گرفته است . ارتفاع این برج چنان بلند است که تا بالای درختان کشیده شده است . برای این برج ،آب تمیز و پاک اولویت اصلی بحساب می آید.از پشت بام برج می توان غروب آفتاب را نظاره گر بود واز چشم انداز فوق العاده اش لذت برد . اگر چندین بار هم به این اقامتگاه شیک بروید از آن سیر نمی شوید و بازهم همینجا را برای اقامت انتخاب خواهید کرد .

13 . برج رادیویی La Corbière  : نمای خارجی این مجموعه از سنگ وبتن است .این برج دومین جنگ جهانی را به خود دیده و توسط آلمانی ها و به دستور هیتلر بعنوان دیوار دفاعی اقیانوس اطلس ساخته شده است .در بالای برج از پشت شیشه می توان نمایی 360درجه از مناظر زیبای اطراف را دید و از دیدن اقیانوس آن هم در آن ارتفاع لذت برد. این برج بیش از 6 طبقه دارد و با پله های مارپیچی داخلش می توان به بالای آن دسترسی پیداکرد . امکانات این اقامتگاه شامل : اتاق های دوخوابه ، دوش حمام اختصاصی برای هر اتاق خواب ، سیستم گرمایشی و سرمایشی، ماکروویو ،آشپزخانه ، ظروف غذاخوری شیک و آماده ، تلویزیون و دستگاه پخش دی وی دی و پارکینگ می باشد .

14 . Cove Park : این اقامتگاه 6 واحدی در دامنه ی 50 قطعه زمین دست نخورده ومشرف به دریاچه، درسواحل غربی اسکاتلند قرار دارد . مرکزی هنری که یک محل اقامت ایده آل ، برای هنردوستان ملی و بین المللی می باشد . این مکان که با فضای سرزنده و پویا آمیخته شده ، برای کارهای خلاقانه ی هنرمندان ، مناسب و ایده آل است .

15 . اتاقی در لندن : این اتاق هم بعنوان اقامتگاه و هم قایقی کوچکی شناخته شده و تعدادزیادی نیز خواستار اجاره ی این اتاق بوده اند. اشتباه برداشت نکنید ؛ این قایق (اتاق ! ) نه بادبان دارد و نه حرکت می کند. اما از بالای آن می توان با دیدن مناظر مشرف به رودخانه ی تیمز River Thames در جنوب انگلستان لذت برد .

16 . خانه ای در دریا : این خانه در نیوکی (شهری در جنوب غربی انگلستان) قرار دارد.ساحل Towan دقیقا زیر جزیره ی کوچک قرار گرفته و راه ارتباطی جزیره (که خانه در آنجا واقع شده ) تا ساحل ، تنها یک پل است. این ساحل زیبا هم برای خانواده ها و هم برای موج سواران بسیار محبوب است و در طول ماه های تابستان به اوج پویایی خود می رسد . ازاین خانه ی دریایی لوکس می توان به تماشای دلفین و آب زیان پرداخت و از غروب آفتاب و رقص و نوسان جزرومد آب لذت برد . در اطراف هم می توان به گشت وگذار پرداخت . خانه نیز دارای اتاق های دوخوابه ی شیک مرتب ، حمام و یک اتاق دوش در طبقه ی همکف  ، باربیکیو و جکوزی می باشد.

نوشته شده در ۲۹ شهريور ۱۳۹۵

ارسال نظر

Captcha