رستورانی متفاوت و رویایی در کف دریا

رستورانی در زیر آب

معمولا برای رفتن به زیر آب و مشاهده کف دریا و ماهیان و مرجانهای آنجا باید لباس غواصی پوشید و تن به آب زد اما حالا رستورانی در جزیره مالدیو وجود دارد که می توانید بدون لباس غواصی به کف اب بروید و در حالی که ماهیان و مرجانها را تماشا می کنید غذا میل کنید!

حتما رستوران های زیر آبی زیادی را دیده اید اما این رستوران کاملا از آنچه به چشم یا در عکس ها مشاهده کرده اید، متفاوت است. با افتتاح این رستوران زیر آبی میهمان ها می توانند بعد از رزرو جا در این رستوران، در عمق اقیانوس، در حالی که با آب های زلال جزیره مالدیو احاطه شده اند، غذای خود را میل کنند.

این رستوران که Subsix نام گرفته، مکانی رویایی اما قابل دسترس است. توریست ها برای رفتن به این رستوران که 500 متر از ساحل فاصله دارد، از چند ماه قبل میز رزرو کرده و از قایق موتوری استفاده می کنند و به محض ورود با راه پله ای سه لایه رو به رو می شوند. بالای سر آنها نیز لوسترهایی انتزاعی به سبک ایتالیایی طراحی شده است که مانند مرجان ها و ستاره های سفید می درخشند.

رستوران دریایی Subsix مکانی است که می توان بدون ماسک و پوشیدن لباس قواصی یا شنا، به صخره های کف آب دست پیدا کرد. شگفتی و شور و شوق میهمان ها از همان اولین لحظات ورود آنقدر زیاد است که می توان گفت این رستوران یکی از منحصر بفردترین مکان های موجود در جهان است.

نوشته شده در ۱۴ مرداد ۱۳۹۴

ارسال نظر

Captcha