معرفی یکی از بهترین هتلهای جزیره موریس، هتل اوبروی

هتل اوبروی Oberoi Hotel ، جزیره موریس

جزیره زیبای موریس! جزیره ای که اخیرا به یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار دنیا و البته ایرانیان تبدیل شده است … با ما همراه باشید تا با یکی از بهترین هتلهای این جزیره آشنا شوید …

هتل Oberoi در این جزیره ، جواهری با ارزش است ، در اقیانوس هند پیدا شده و ترکیبی از فضایی آرام و لوکس و طبیعتی سرسبز است که در هم ادغام شده اند. همچنین از یک سو با باغ های گرمسیری احاطه شده و از سوی دیگر مشرف به اقیانوس است. این میعادگاه ،دورنمایی عاشقانه که شما همیشه آرزویش را داشتید فراهم می آورد.

مهمانان در ویلاها و عمارت های کلاه فرنگی که ترکیبی از سبک آفریقایی و آسیایی اند ، اقامت می کنند . از استخرهای خصوصی اش استفاده می کنند و ازخوردن خوراک های اروپایی و شرقی  و ترکیبی از غذاهای دیگر ملت ها لذت می برند ؛ غذاهایی که بیشتر از مواد دریایی تازه تهیه می شوند . همچنین شام در کنار ساحل و در غروب آفتاب و در فضایی مجلل سرو می شود .

مراکز آب گرم درمانی منحصربفرد و محیطی آرامش بخش ، این هتل را به مکانی ایده آل برای تعطیلات تبدیل کرده است.

بطور کلی محبوب ترین امکانات این هتل شامل :

مراکز آبگرم درمانی – سلامتی ، wifi رایگان ، باشگاه تناسب اندام و بدنسازی ، استخرهای روباز ، فعالیت هایی از جمله غواصی و موج سواری ، زمین تنیس ، کلوب کودکانه و همچنین کتابخانه .

چرا به آنجا برویم ؟
چه دلیلی از این محکم تر که این هتل ایده آل ، سرویس دهی و خدمات رسانی فوق العاده ای ارائه می دهد ، محیطی چشم نواز دارد و خوراک های لذیذی را فراهم می آورد .

چه زمانی به آنجا برویم؟
فقط می توان گفت : در تمام طول سال ، همین !

و اما چطور به آنجا برویم؟
هتل Oberoi در مکانی بزرگ واقع شده : از پایتخت (پورت لوئیس )با رانندگی 15 دقیقه فاصله و از فرودگاه 55دقیقه فاصله دارد .

اگر قصد سفر به موریس را دارید، پیشنهاد میکنیم اقامت در این هتل را انتخاب کنید.

نوشته شده در ۲۱ شهريور ۱۳۹۵

ارسال نظر

Captcha