یک ویلای باستانی و دیدنی در ایتالیا که ارزش دیدن دارد

ویلای di Montelopio

ویلای di Montelopio ، شهر پیزا، توسکانی، ایتالیا یکی از زیباترین ویلاهای باستانی شهر پیزا است و پیشنهاد می کنیم اگر گذرتان به پیزا خورد، حتما بازدید از این ویلا را در برنامه هایتان قرار دهید.

ویلای باستانی  di Montelopio به قرن 16 میلادی برمی‌گردد با این حال اصالت و شکوه خود را حفظ کرده و به‌تازگی مرمت شده است. مهمانان در طول اقامتشان از خوراک هایی که آشپز با سبزیجات باغ همان ویلا تهیه می کند، لذت می برند. در آنجا با شنا کردن در استخر و گشت وگذار در مناطق پیزا، می توان تعطیلات را سپری کرد.


درختان مو(انگور) سرتاسر دیوارهای سنگی را که در وسط حیاط قرار گرفته اند، پوشانده است. در حیاط دو میز غذاخوری وجود دارد که برای صرف صبحانه بسیار مناسب و ایده آل است. تعدادی صندلی نیز درزمین های اطراف استخر و در میان درختان زیتون قرار دارد .برای ویلا آشپز درنظرگرفته شده است ولی یک باربیکیو نیز وجود دارد تا مهمانان در صورت تمایل دست پخت شان را در این مکان ویژه امتحان کنند .علاقه مندان به موسیقی نیز بخاطر وجود پیانو در اتاق نشیمن بسیار خرسند خواهند شد.

 

بسیاری از اتاق های این هتل هنوز هم عظمت سبک رنسانس خود را حفظ کرده اند ،سقف های چوبی، مبلمان چوبی حک شده و پنجره های شیشه ای رنگی نیز در ویلا به چشم میخورد. اتاق نشیمن (دارای شومینه) ، یک سالن بزرگ یادبود، یک کتابخانه ی مبله و اتاق تلویزیون از اصلی ترین اتاق های ویلا به شمار می روند. آشپزخانه با تمامی امکانات مدرن و مجهز بهمراه یک میزغذاخوری برای صرف میان وعده مناسب است.


ویلا دارای 5 اتاق خواب است که بین بخش مرکز ی خانه، طبقه های بالا و جناح راست تقسیم شده است. دربخش میانی یک اتاق خواب مبله با دو تخت تک نفره و حمام خصوصی وجود دارد. طبقه ی بالا ، یک اتاق خواب با تخت دونفره، حمام و تهویه مطبوع دارد. در جناح راست نیز یک اتاق خواب با یک تخت دونفره، یک اتاق خواب دیگر با دو تخت تک نفره و اتاق خواب سوم با یک تخت یک نفره وجود دارد. حمام این سه اتاق مشترک می باشد. درمجموع 9 نفر می توانند اقامت داشته باشند.


همانطور که از نام آن پیداست، ویلا در روستای Montelopio واقع شده است. کمتر از 1 کیلومتر با فروشگاه ها، بانک و اداره ی پست فاصله دارد. حدود 2 کیلومتر از روستای Fabbrica،30 کیلومتر از نزدیکترین بزرگراه خروجی، 50 کیلومتر از لوکا Lucca و 65 کیلومتر از فلورانس فاصله دارد. همچنین 35 کیلومتر از فرودگاه گالیله ی پیزا Pisa Galileo Galilei فاصله دارد. رسیدگی حرفه ای برای ویلای di Montelopio صورت می گیرد، دربان شخصی از آنجا حفاظت می کند و بهترین نرخ موجود در منطقه را داراست.

نوشته شده در ۱ اسفند ۱۳۹۵

ارسال نظر

Captcha