قایقهای بادبانی لوکس دنیا و قیمت اجاره آنها در زمستان امسال

یک راه عالی برای سفر های دریایی

قایق های بادبانی لوکس یک راه عالی برای سفر های دریایی به مقصدهای باور نکردنی است در حالی که از راحتی مطلوبی لذت می برید. برخی از مجلل ترین قایق های بادبانی در جهان مجهز به سالن، سینما و امکانات رفاهی هستند که شامل همه چیز از جت اسکی گرفته تا پد هلیکوپتر است.
ما با گروه بادبانی لوکس که مدیریت قایق بادبانی، قرار دادن خدمه، فروش و چارتر را بر عهده دارد صحبت کردیم که 10 قایق بادبانی نفس گیری که شما می توانید این زمستان در مقاصدی مانند کارائیب، مالدیو و قطب جنوب از آن ها استفاده کنید را معرفی کند.

1. TRIPLE SEVEN
مقصدهای زمستان: مالدیو
نرخ هفتگی: 610000 دلار
درباره سه هفت: مهمانان پنج کابین آراسته با ویژگی های چوبی، مدرن و مبلمان مخملی، چندین محل ناهارخوری که شامل فضای باز ناهار خوری عرشه و ست رومانتیک برای شام شب، یک سینما و لوازم جانبی فعالیت های مختلف مانند یک BBQ راه اندازی شده مجهز برای ساحل پیدا خواهند کرد.


2. کریستینا او، Christina O
مقصدهای زمستان: کارائیب
نرخ هفتگی:455000 یورو (499,506 $)
درباره کریستینا O: این قایق موتوری بادبانی خصوصی، زمانی به یک مالک کشتی یونانی میلیاردر ارسطو سقراط اوناسیس تعلق داشت که میلیون ها دلار برای تبدیل کشتی به یک قایق بادبانی خصوصی لوکس در 1950 صرف کرد.
امروز، کریستینا O همراه با 17 کابین های مختلف، فضاهای عرشه ی بزرگ، یک استخر شنا و جکوزی با کاشی موزاییک، سه سالن عمومی مختلف، اتاق های بازی و یک بار است که گفته میشود در آن سر وینستون چرچیل و جکی کندی برای اولین بار ملاقات کردند.


3. TV
مقصدهای زمستان: جنوب شرقی آسیا
نرخ هفتگی: 850000 یورو (932,811 $)
درباره تلویزیون: این قایق برای سرگرم کردن تعداد زیادی مهمان ساخته شده است با سالن های مختلف که شامل ناهارخوری، سالن استراحت، یک آبگرم بهداشتی شامل یک ورزشگاه کاملا مجهز، سالن زیبایی، سونا و اتاق ماساژ و یک سینما است. همچنین عرشه ی خصوصی مالک که شامل جکوزی، دفتر شخصی و فضاهای آفتاب گرفتن و همچنین پنج سوئیت VIP بزرگ و سه کابین اضافی وجود دارد.


4. Sherakhan
مقصدهای زمستان: جنوبگان
نرخ هفتگی: 425000 دلار
درباره Sherakhan: با تشکر از محل اقامت های بزرگ و همه کاره آن، Sherakhan می تواند گروه های بزرگ چاتر را در خود جای دهد. با 13 کابین با فضای داخلی زیبا و عرشه گسترده ی بزرگ مجهز، Sherakhan می تواند به 26 مهمان جای خواب است. یک اتاق ناهار خوری لوکس میزبان 22 مهمان و یک دهلیز بزرگ غرق در نور طبیعی در حالی که وان جکوزی 18 نفره کف شیشه ای جای نخست مهمانان جهت استراحت است. در نهایت، قایق بادبانی دارای طیف گسترده ای از اسباب بازی های دریایی از جمله جت اسکی، تخته های ویکبورد و تخته موج سواری است.


5. LADY SHERIDAN
مقصدهای زمستان: کارائیب
نرخ هفتگی: 399 هزار دلار
درباره بانوی شریدان: شامل هفت کابین مختلف که شامل یک سوئیت لوکس با یک دفتر خصوصی، اتاق خواب های مهمان با ترکیب رنگ های چوبی تیره و یک سالن آسمان مجهز به یک کتابخانه، تئاتر و نیمکتهای دوار است. تراس حمام آفتاب به لطف کوره آن، وان بزرگ داغ، سالن ورزش و پد های خورشیدی یک ناحیه ی سرگرم کننده برای مهمانان است.


6. SuRi
مقصدهای زمستان: جنوب اقیانوس آرام
نرخ هفتگی: 375000 دلار
درباره سوری: سوری شامل هشت کابین، یک اتاق ماساژ و آبگرم، یک هلیکوپتر، یک هواپیمای دریایی، هواناو و حتی یک اتاق رسانه با پنجره هایی در کف با منظره ی اقیانوس است. در اصل در سال 1978 به عنوان یک قایق عرضه ی نفت ساخته شده، در نهایت به یک قایق ماهیگیری تبدیل شد که در به عنوان کشتی سفر در برنامه تلویزیونی آمریکایی “Deadliest Catch” ظاهر می شود. در ماه ژانویه سال 2016: با توجه به SuperYachtFan، سوری نیز در فیلم جدید جیسون استاتهام یعنی “مکانیک” دیده می شود.


7. LEGEND
مقصدهای زمستان: جنوبگان
نرخ هفتگی: 455000 یورو (499408 دلار)
درباره LEGEND: پیکربندی داخلی LEGEND جهت اسکان 26 مهمانان در 13 اتاق طراحی شده است که شامل یک سوییت اصلی و دو سوئیت VIP است. این قایق شامل یک پد فرود هلیکوپتر است که مهمانان می توانند از اقیانوس لذت ببرند، یک زیردریایی برای اکتشافات زیر آب، یک سالن بدنسازی، آبگرم بالی با سونا، سالن نمایش فیلم و اسباب بازی هایی که شامل تخته پدال و اسکوتر های برفی است.


8. DENIKI
مقصدهای زمستان: گالاپاگوس
نرخ هفتگی: 270 هزار دلار
درباره DENIKI: در Rio de Janeiro در چارتر بازی های المپیک 2016 در تابستان آینده تنظیم شده است، DENIKI شامل 5 کابین است که می تواند تا 10 مهمان در خود جای دهد. امکانات آن عبارتند از سالن بدنسازی، سونا، حمام دوش بزرگ، کابین هایی با فضای داخلی مخملی خواب دار و حتی یک تخت ماساژ آب برای راحتی.


9. SYCARA IV
مقصدهای زمستان: ناسائو
نرخ هفتگی: 275000 دلار
درباره SYCARA IV: این قایق دارای چهار کابین است. این قایق شامل یک سالن اصلی با یک بار، یک تلویزیون 54 اینچی و مبل های راحت، عرشه اصلی با صندلی های ناهار خوری با ظرفیت هشت و یک عرشه ی طبقه بالای کامل با یک بار مجزا، یک میز ناهار خوری اضافی، جکوزی و یک منطقه sunpad بزرگ است.


10. SYCARA V
مقصدهای زمستان: کارائیب
نرخ هفتگی: 585000 دلار
درباره SYCARA V: همراه با شش سوئیت، آسانسوری که مهمانان را به تراس حمام آفتاب ببرد، یک سرور فیلم مرکزی مجهز به آی پاد و MP3 و یک سالن و کتابخانه است که می تواند به عنوان یک اتاق دیگر استفاده شود. اتاق ویژه شامل یک دفتر خصوصی، حمام مردانه و زنانه با دوش مرکزی و جکوزی و کمد های راه رو می باشد. همچنین یک عرشه خصوصی با میزهای ناهار خوری و یک بار(میکده) وجود دارد که مهمانان از نوشیدنی ها و خوراکی هایش لذت می برند.


11. Safari Explorer
مقصدهای زمستان: هاوایی
نرخ هفتگی: $200,895
درباره سافاری اکسپلورر: در حالی که اکثر قایق ها به 12 مهمان محدود هستند، سافاری اکسپلورر دارای 18 کابین مختلف است که می تواند 36 مهمان را در خود جای دهد. عرشه بالای آن شامل یک وان آب داغ بزرگ و یک سونا با پنجره های رو به اقیانوس و امکانات رفاهی مانند قایق دریای و موتور های کوهی آن یک انتخاب ایده آل برای کسانی که از ورزش و ماجراجویی لذت می برند است.

نوشته شده در ۷ دی ۱۳۹۵

ارسال نظر

Captcha