بهترین هتل های اقتصادی در پراگ

مسافرت با کیفیت و مقرون به صرفه به پراگ، پایتخت چک

پراگ یکی از اصلی ترین مقاصد توریستی در اروپا است و هرساله تعداد زیادی توریست به این شهر در جمهوری چک، مسافرت می کنند. در ادامه با بهترین هتلهای اقتصادی در این شهر آشنا می شویم.

خوش هزینه‌ترین هتل‌های شهر پراگ (پایتخت کشور چک)

1.Fusion Hotel
پراگ، جمهوری چک
هتل فوژن (fusion) هتلی در چندقدمی میدان وانسلاو (از میدان‌ها اصلی شهر پراگ) است. از بخش پذیرش پرشور و انرژی با دکوری از دست نوشته‌های زیبا روی دیوار‌های پس زمینه تاریک و آلبومی دیواری از مشاهیر تا اتاق‌ها و دیگر مکان‌ها عمومی شاهد نمای داخلی مدرن، چشم گیر و متحیرکننده‌ای خواهید بود. تمامی آثارهنری، چیدمان‌ها و نصب‌ها ریشه از هنر بومی کشور چک دارند درحالیکه کف‌ بتنی اتاق‌ها و راه رو‌ها احساسات را به مانند یک مکان صنعتی غیرصمیمانه معطوف می‌کند. دسته بندی اتاق‌ها قدری گیج کننده است که شامل اتاق‌های تک نفره و دونفره (Vinatage, love, Rock) تا خوابگاه‌ها و آپارتمان‌هایی که دارای اتاق خواب بزرگ با ظرفیت شش نفر هستند، می‌باشد.

2.Design Hotel Jewel Prague
پراگ، جمهوری چک
این هتل بین میدان قدیمی شهر و میدان وانسلاو قرارگرفته که تعدد بارها، فروشگاه‌ها، تئاتر، کافی شاپ و رستوران تقریباً در هر گوشه‌ای مشهود است. از آنجاییکه بعنوان ساختمانی تاریخی، بارها این سازه طی قرون اخیر بازسازی شده‌است، ویژگی‌های بی‌شماری به آن مزین شده است. آجرکاری اصیل ابتدای قرن سیزده به خوبی در شالوده ای این هتل به ‌چشم می‌خورد. سقف تزئین شده به رنگ طلایی در طبقه همکف که به اوایل قرن بیستم بازمی‌گردد از میراث به یادگار مانده‌ای می‌باشد که نام این هتل نیز بخاطر نقش‌های با مضمون جواهر در سقف‌ها از ان گرفته شده‌است. اثاثیه و امکانات این هتل به شکلی مدرن از هنر معاصر تعبیه می‌شوند.

3.Hotel Sax
پراگ، جمهوری چک
هتل ساکس (Sax) در محیطی آرام و زیبا که با نمایی به سبک باروک (تزئینات پیچیده و خطوط منحنی در معماری آن) مجلل گشته مکانی مناسب برای گشت و گذار در منطقه مالا استرانا (Mana Strana district) می‌باشد. طراحان این هتل، نادی سواسکا و جرمی پیتزنگر، با الهام از تحول فرهنگی پس از جنگ نمای داخلی شگفت انگیزی با طرح‌های خمیده با رنگ‌های متنوع طراحی کرده‌اند. این مورد در تمامی قسمت‌های هتل از نگاره‌های دیوارین و تصاویر لیزری در لابی تا اتاق‌های دوست داشتنی و راحت به‌کاربرده شده است. لابی اصلی و فضای بار از روشنایی طبیعی به لطف اتاقکی شیشه‌ای و نیز مبلمان متنوع و جوک باکس استفاده می‌کند.

4.Miss Sophie's Hotel
پراگ، جمهوری چک
هتل میس سوفیا (Miss Sophie`s) در یکی از خیابان‌های آرام شهرک جدید شهر پراگ می‌باشد. باوجود قرارگیری دور از بخش شلوغ شهر در مکانی بسیار خوب واقع شده. تنها پنج دقیقه پیاده روی شما را به میدان وانسلاو و موزه ملی می‌رساند. این هتل از هنر شکوفا شده از قرن ۱۹ استفاده نموده و ازدکوراسیون مدرن و جذاب طراح اهل کشورچک، نواتنا، بهره برده است. رنگ‌های شاد و روشن، مبلمان لوکس و قطعه‌های هنری توسط طراح محلی زورا مازاکووا را تصور کنید. هتل میس سوفیا دارای ۱۶ اتاق می‌باشد که به سه اتاق دونفری، ۷ اتاق دو خواب و ۶ اتاق سه خوابه مجزا می‌شود. تمامی اتاق‌ها هوشمند و شاداب بوده که دکوراسیون مشابهی را به کارگرفته‌اند.

5.MOODs
پراگ، جمهوری چک
هتل مودز (MOODs)‌ با وجوداینکه در شهرک قدیمی قرارنگرفته اما فاصله ای تقریباً نزدیک به اندازه یک پیاده روی هشت دقیقه‌ای از قسمت مربوط به قرون وسطی شهر واقع در گوشه ای از منطقه نوو مستو (Novè Město) دارد که دائماً توسط کسبه، غذاخوری‌ها و رستوران ها در حال تغییر است. نماهای شیشه‌ای و استیل زیبا با سبکی خلاقانه و مدرن و همچنین نوشته‌های دوشتنی‌ترین کتاب کودکان اثر پیتر سیس که در دیوارهای اطراف نصب شده بسیار به چشم می‌خورند. اگرچه خانه‌های محله با اتاق‌های بسته هستند اما چیدمان خاص اسباب آن را به فضایی راحت و مرتب تبدیل کرده است.

6.Louren Hotel
پراگ، جمهوری چک
وینورادی (Vinohrady به انگلیسی vineyard منطقه‌ای اداری در شهر پراگ) از محله‌هایی است که هتل لورن (Louren) در این مکان شناخته شده واقع است. باوجود قرارگیری در مرکز شهر محیطی بومی‌تر نسبت به دیگر جاها دارد. این هتل که گویای نمای باشکوه قرن ۱۹ است بخشی از منطقه مسکونی در مجاورت خیابان اصلی می‌باشد. لابی‌های باشکوه که با ستون‌ها و تنه‌هایی عظیم مزین گشته، رایحه‌ی مطبوعی را که در تمامی اتاق‌ها پراکنده می‌شود را تولید می‌کند. همه ۲۷ اتاق‌ فضادار، آرام و مدرن هستند. همگی با میزها، صندلی‌ها مرتب شده که از تم رنگارنگ استفاده کردند. صبحانه با ذائقه‌های انگلیسی و دیگر نوع‌ها است که در اتاق‌هایی با پرده‌هایی به رنگ کرمی و نقاشی‌های رنگ روغن با رومیزی‌های سفید می‌باشد.

7.Romantik Hotel U Raka
پراگ، جمهوری چک
با یک کوهنوردی سبک به هتل رمانتیک یو راکا (Romantik Hotel U Raka) بروید. محیط اطراف آرام و پراز درخت ان را به مکانی بسیار باارزش تبدیل کرده که برای افراد دارای روحیه لطیف و احساساتی فوق العاده مناسب است. این هتل و یا همان کلبه‌های تقریباً مخروبه سال ۱۹۸۰ توسط مالک کنونی‌اش هنرمند الکساندر پائول خریداری شد. با برچیده شدن پرده آهنین (نام بخش بندی مرزی اروپایی بعد از جنگ جهانی دوم که در جنگ سرد به دو بخش اروپای غربی و کشورهای عضو پیمان ورشو بود) این سازه به شکل خلاقانه‌ای بازسازی و برای کسب و کار جدید آماده شد. دو منزل متصل به هم از طریق راهروهای سنگفرش شده با سنگ کاری‌های زیبا و تنه‌ها و مبلمان عتیقه ساخته شده. اتاق‌ها با مصالح طبیعی ساخته شده که آجرها، تنه ها و چوب‌های نتراشیده و تخت‌های ساخته شده از آهن نرم می‌باشند.

8.The ICON Hotel & Lounge
پراگ، جمهوری چک
تنها یک ساختمان دورتر از میدان وانسلاو، هتل ICON بسیار مناسب و نزدیک برای رفت و آمدهای شب است. سبکی مدرن و شیک با تم رنگ‌های مسی و لوندر با گالری هتری زیبایی برای بازدید جوانان مشتاق. اتاق‌ها مرتب، روشن، مدرن با سرویس‌هایی زیبا و سیستم‌های ورود و خروج پیشرفته و امن می‌باشد. سالن رنگارنگ هتل، محیط زیبای رستوران وعده غذای تاپا در طول روز را به همراه منوی خاص ناهار در طول هفته و نوشیدنی‌های عالی فراهم می‌کند. این هتل مکانی خوش‌جا و مناسب برای برگزاری کنسرت‌ها و نمایشگاه‌های هنری می‌باشد.

9.Hotel Maximilian
پراگ، جمهوری چک
هتل ماکسیملیان (Maximilian) واقع در مرکز مجموعه آپارتمان‌های Haštalské náměstí در میدان Jewish می‌باشد که مشرف به سمت خیابان زیبای Hastal church است. این هتل شامل دو ساختمان Black House and Red House بوده که یکی در دوره‌ی تاریخ معماری کشور چک و دیگری در رویداد مهم کارل تیگ در سال ۱۹۲۰ ساخته شد. این هتل توسط معمار Eva Jiricna. طراحی و نمای جدیدی داده شده. از دیوارهای زرد رنگ سنگی بخش پذیرش تا بخش هنری و تاریخی مربوط به کشور چک در سرتاسر فضاها شاهد حسی خاص و متمایز خواهید بود.

10.Yasmin Hotel
پراگ، جمهوری چک
هتل یاسمین (Yasmin)‌ در قلب شهر پراگ و نزدیک به مراکز خرید و موزه و منطقه Nové Město می باشد. این هتل زیبا در طراحی و ساختارش به سبک دیگر سازه‌های جدید چک می‌باشد. تمامی ۱۹۶ اتاق این هتل ممکن است زیاد باب میل نبوده ولی طراحی تم قهوه‍‌ای و خاکستری‌اش بیانگر آرامش مرسوم حاصل از هر هتلی می‌باشد. در طبقه همکف بار نودل (Noodle)‌ مکانی معروف برای امور کاری با تزئینی مملو از گوی‌هایی زیبا و خاص است.
 

نوشته شده در ۱۸ تير ۱۴۰۱

ارسال نظر

Captcha