11 تا از شگفت انگیزترین هتل های آلمان

با بینظیرترین هتلهای آلمان آشنا شوید

به عنوان بزرگترین کشور در مرکز اروپا، آلمان تفریح های زیادی دارد که به مسافران ارائه کند. چه اینکه شما بخواهید کنار دریاچه ای آرام استراحت کنید، رشته کوه های آلپ را بگردید و یا در زمان در یک شهر قرون وسطی قدم به عقب بردارید، آلمان واقعا همه اینها را دارد. اگر شما برنامه دارید تا از قلعه در فوسن یا موزه در برلین دیدن کنید، مطمئن شوید که در محل اقامت شایسته ی مقصد خود باقی بمانید.

11- هتل میشلبرگر برلین
این یکی از مدرن ترین هتل ها در برلین است، با ترکیب جو شهری و امکانات مدرن، به یک محل اقامت راحت تبدیل شده است. اتاق ها شامل محیط روستایی، چوبی در سبک معاصر و فضاهای باور نکردنی است که دفاتر کاربردی برای مهمانان و همچنین سوئیت های بزرگ است. رستوران با غذاهای آلی مقرون به صرفه است و یک پاتوق برای مهمانانی است که می خواهند به معاشرت با مسافران همفکرو خلاقی که در حال کاوش برلین هستند، بپردازند.

10- هتل زیبای Époque، بادن بادن
بادن بادن یک مقصد زیبا در آلمان است که برای حمام های حرارتی نیروبخش آن شناخته شده است. این نباید یک سوپرایز باشد که این نقطه ی لوکس نیز منزل هتل زیبای Époque است که نام آن با محل اقامت مجلل آن همخوانی دارد. این هتل در یک ساختمان از قرن 19 قرار دارد که متناسب با معماری شهر آبگرم است. شما عاشق جو لطیف و پیچیده ی اینجا و همچنین تجربه ی بوفه ی صبحانه باور نکردنی یا یک چای عصرانه ی جذاب پس از یک روز در چشمه های آب گرم خواهید شد.

9-هتل Sonne، فوسن
شهر فوسن در بایرن، خانه ی دو قلعه ی شگفت انگیز است که محبوب ترین آن ها اشلوس نئوشوانشتاین است؛ که توسط شاه لودویگ دوم و مدل قلعه دیزنی یاد ساخته شده است، نئوشوانشتاین به راحتی مهمترین دلیل بازدید از فوسن می باشد. اگر شما قصد اقامت برای بیش از یک روز دارید، محل اقامتی را انتخاب کنید که منعکس کننده ی زیبایی قلعه ی نزدیک باشد. هتل Sonne دارای اتاق زیبا است که به شما اجازه استفاده از دکور عاشقانه، تاریخی و یا معاصر را می دهد. چند رستوران در محل و همچنین یک آبادی زیبا، دور تا دور این هتل لوکس در فوسن را گرفته است.

8-هتل  IM Wasserturm، کلن
هتل Wasserturm به راحتی یکی از غیر معمول ترین و فراموش نشدنی ترین هتل های شهر شلوغ کلن است. همانگونه که از نام آن مشخص است، هتل داخل یک برج سابق آب واقع شده است. هتل Wasserturm در بخش مسکونی شهر است، اما درست در کنار یک ایستگاه U- بان است و فقط یک پیاده روی کوتاه تا کلیسای جامع کلن فاصله دارد که در جهان مشهور است. بهترین قسمت در مورد اقامت در هتل 140 ساله پانوراما، مناظر 360 درجه ای در تراس پشت بام ساختمان می باشد.

7-هتل هافن سیتی  هامبورگ
هتل 25 ساعته در هامبورگ، اولین هتل واقع در مرکز بزرگترین پروژه ی توسعه داخلی شهر در اروپا از قرن 21 است: هافن سیتی. طراحی بر پایه ی یک اسکله است که اطراف منطقه بندری را پوشش دهد. همه ی جزئیات هتل با دقت برنامه ریزی شده تا با این ایده تناسب داشه باشد از جمله استفاده سرگرم کننده از کانتینر های حمل و نقل و جعبه ها. در ابتدا به نظر هرج و مرج است اما در واقع یک مکان بسیار زیبا و جذاب است. کابین و همه ی اتاق ها گرم و دنج هستند.

6-Nhow برلین
این محل اقامت فوق معاصر در شهر پایتخت آلمان برلین، براق، مدرن و حول محور موسیقی است. این هتل در سواحل رودخانه اسپری قرار گرفته است و فقط یک پیاده روی کوتاه تا نقاشی های دیواری بر روی دیوار برلین فاصله دارد. اتاق ها با ویژگی های مدرن مانند آی پاد و دستگاه های نسپرسو و پنجره های بلند رستوران، به مهمانان اجازه می دهد که به روح، ضربان قلب و جو شهر متصل شوند؛ و گیتار و غرفه DJ را می توان به اتاق خود دعوت کرد.

5- ماندارین شرقی، مونیخ
ماندارین شرقی مونیخ که یک خانه 19 قرن اپرا قرار دارد برای ویژگی های پر اب و تاب آن مشهور است. این هتل فقط یک پیاده روی کوتاه تا حمل و نقل عمومی و جاذبه های مهم مانند مونیخ Residenz فاصله دارد و که آن را برای سیاحین آماده به کشف بزرگترین شهر در بایرن مناسب کرده است. ماندارین شرقی دارای کف اتاق گرم در هر حمام مهمان، خدمات باتلر، تراس های خصوصی، اتاق تناسب اندام، سونا و یک تراس پشت بام با منظره ای زیبا از مونیخ است که آن را به نقطه نهایی تبدیل می کند اگر میخواهید در تعطیلات خود در آلمان در آنجا استراحت کنید.

4-هتل Kempinski در برچتسگان
برای دوستداران طبیعت، فقط چند هتل ها دیدنی تر از هتل Kempinski در Berchtesgaden وجود دارد. واقع در کوه های آلپ فرانسه، هتل Kempinksi، یک کلبه ییلاقی لوکس است که اجازه می دهد تا شما فقط در فاصله ی چند دقیقه از بالابر های اسکی بخوابید. این یک سرزمین عجایب زمستانی است، اما در تابستان فقط به عنوان یک محل برای کوهنوردی مناسب است. به عنوان یک هتل پنج ستاره، هتلهای کمپینسکی دارای چند رستوران مجلل، یک بار، آبگرم لوکس و بهترین منظره های آلمان است.

3 هتل قلعه Colmberg
اگر شما همیشه آرزوی گذراندن شب در یک قلعه را داشتید،حتماً از اینجا خوشتان می آید. هتل قلعه Colmberg در یک قلعه خیره کننده قرن 13 قرار دارد و اتاق ها ترکیبی زیبا از دکور تاریخی و ویژگی های مدرن دارند. این یک محل اقامت لوکس است و اتاق شما به احتمال زیاد جزئیات غیر منتظره ای مانند حمام جکوزی و پنجره های شیشه ای رنگ آمیزی شده دارد. این هتل فقط یک پیاده روی کوتاه به زمین گلف فوق العاده فاصله دارد و اتاق ناهار خوری دارای قطعات موزه ای ارزش مانند یک ماشین و زره شوالیه است.

2-هتل رادیسون بلو، برلین
شکی نیست که هتل رادیسون بلو باور نکردنی در برلین، دارای آکواریوم بزرگ در لابی است که در حدود 25 متر (80 فوت) ارتفاع دارد. فراتر از محور آبزی شناخته شده با نام AquaDom، هتل رادیسون بلو یک انتخاب استثنایی برای مسافران فهیم برلین است. اتاق ها لوکس و بزرگ هستند، اما شما احتمالا می خواهید بیشتر وقت خود را صرف لذت بردن از رستوران محل و یا پیاده روی در جاذبه های اطراف مانند موزه پرگامون، کلیسای جامع برلین و یا یادبود بازار برلین کنید.

1-هتل رمانتیک Markusturm رتنبورگ
یکی از مقاصد باور نکردنی در آلمان شهر Rothenburg ob der Tauber در بایرن است که به نظر می رسد در طول زمان دست نخورده است و دارای معماری قرون وسطی بکر است. اگر چه گردش در ساختمان فوق العاده است، اقامت در هتل رمانتیک Markusturm به این معنی است که شما در واقع می توانید شب را در یک اثر تاریخی بگذرانید. خود ساختمان در قرن 13 ساخته شده بود و به عنوان یک پناهگاه برای بیش از 500 سال خدمت کرده است. اقامت در هتل رمانتیک Markusturn راه غوطه ور خودتان در تاریخ و فرهنگ Rothenburg ob der Tauber است.
 

نوشته شده در ۱۸ تير ۱۴۰۱

ارسال نظر

Captcha