نقد و بررسی هتل معین فومن به قلم یکی از مسافران

هتلی در مزرعه چای

راستش ما برای سالگردمون تصمیم داشتیم یه مسافرت بریم و از اونجایی که من و همسرم یه کمی سخت پسند هستیم بعد از کلی سرچ و جستجو این هتل رو پیدا کردیم که کامنت های مسافران باعث شد تصمیم بگیریم این هتل رو انتخاب کنیم، البته باید اذعان کنم عکس ها و منظره خوب هتل هم تو انتخابمون بی تأثیر نبود.

ساعت ۱۲:۳۰ شب رسیدیم و من تلفنی هتل رو توی راه رزرو کردم. هتل بسیار تمیز و مرتب و همون طور که تو کامنت ها نوشته بودن برخورد کارکنان عالی بود.
شب اول یه اتاق بزرگ بهمون دادن که ما فرداش درخواست کردیم اتاقمون رو عوض کنن چون هم زیادی بزرگ بود هم بالکن نداشت، وقتی وارد شدیم همه چیز اتاق رو پسندیدم واقعاً. نظافت سرویس هاش ۲۰ بود، وسایل اتاق کافی و رضایت بخش بودن، البته سیفتی باکس نداشت و اگر میخواستین میتونستین وسایل مهم و گران قیمتتون رو بسپرین به امانات رزروشن.

شب اول تنها چیزی که یه خورده دلخورم کرد این بود که به نظرم کاور لحاف عوض نشده بود و در دستشویی بسته نمیشد.
وقتی فردای روز ورود اتاقمون رو عوض کردن واقعاً خیلی خوشحالتر بودم چون یه بالکن عالی به یه ویوی بی نظیر داشت (ما توی دیماه سفر کردیم و با توجه به اینکه هتل توی مزرعه چای هست ویوش کاملاً سرسبز بود یعنی فرقی نمیکنه تو چه فصلی برین) و به نظرم اندازه اتاق کاملاً مناسب بود، اما مجدداً دیدم کاور لحاف ظاهراً تعویض نشده، شب قبل خیلی خسته بودیم و من قید تعویض کاور رو زدم اما به محض ورود به اتاق جدید و چک کردن کاور خواستم که کاور رو عوض کنن که بعد از چند دقیقه با روی خوش اومدن و تعویض کردن از اون به بعد از همه چی واقعاً راضی بودم.

صبحانه واقعاً خوب بود و کیفیت داشت کارکنان بسیار خوش برخورد بودن اما ظروف رستوران جا داشتن برای اینکه تمیزتر باشن. اما هیچ کدوم از ظروف بو نمیدادن اونایی که حساس هستن میدونن من چی میگم. ولی مثلاً ظرف شکر روی میز به همراه قاشق توش واقعاً احتیاج داشت که شسته بشه و ظروفی که برای کشیدن صبحانه برمیداشتیم احتیاج بود که با دقت انتخاب بشه، اما بازم تأکید میکنم حتی لیوان ها و فنجان ها هم بو نمیدادن.

اما کارکنان بخش رستوران وقتی شما ۵ دقیقه مانده به پایان اتمام ساعت صبحانه هم خودتون رو میرسوندین با روی خوش ازتون استقبال میکردن.
یه نکته که باعث میشه من امتیاز کامل رو به هتل ندم این بود که ظرف مدت اقامت ۵ روزه ما اصلاً برای چک آپ اتاق نیومدن، یعنی من توقع داشتم طبق اصول هتل داری مثل همه جای دنیا هر روز اتاق چک آپ بشه. اما بعد از دو روز که خبری از اومدن و چک آپ کردن نشد چون سطل اتاق پر شده بود و ما توی اتاق میوه خورده بودیم (دورریز پست میوه خیلی بو داره و توی سطل زباله آب میندازه) و دستمال کاغذی اتاق و سرویس تمام شده بود و از شارژ یخچال هم خبری نبود، خودم موقع خروج از هتل از رزروشن خواستم که برای چک آپ و خالی کردن سطل و گذاشتن دستمال حتماً به اتاق سر بزنن، بعد از بازگشت از گشت روزانه در کمال تعجب دیدم کسی به اتاق سر نزده که باعث شد خودم با عصبانیت با رزروشن تماس بگیرم و بخوام که همون موقع بیان سطل رو خالی کنن که ظرف چند دقیقه اومدن و درخواست ها انجام شد اما تعجب من از این بود که کارکنان بخش رستوران گفته بودن فقط ۴ نفر یا ۴ خانواده مهمان  توی هتل حضور دارن پس جایی برای عدم توجه و یا کمبود وقت و فراموشی نبود. تا آخر روز اقامت باز هم اتاق چک نشد اما ما مشکلی نداشتیم سطل پر شده بود اما هنوز جا داشت. کیفیت شام و ناهار به نظرم خیلی خوب بود خصوصاً من پیشنهاد میکنم اگر به این هتل سر زدین حتماً جوجه ترشش رو سفارش بدین، معرکه بود.

موقع چک آت من برگه نظرخواهی رو پر کردم و با خودم بردم تحویل رزروشن دادم که مسئول رزروشن که یک خانم خوشرو و خوش برخورد بودن بعد از مطالعه برای من توضیحاتی دادن که نمیتونم بگم قابل قبول بود اما بالاخره بی تأثیر نبود ایشون اظهار کردن خیلی از مسافرها اصلاً دوست ندارن کسی به اتاقشون سر بزنه و خدماتی های ما فقط اتاق هایی رو چک میکنن که برگه نظافت شود رو به دستگیره آویزون میکنن. در صورتی که همه جای دنیا حتماً از شما میپرسن (چه تلفنی چه حضوری) که اتاق احتیاج به چک کردن داره یا خیر!!!!! در هر صورت با توجه به اینکه من درخواست داده بودم که اتاق چک بشه و بازم اقدامی انجام نشد قابل توجیه نبود.
من نمیدونم اگر که سر میزنن و کامنتهای مردم رو میخونن خوشحال میشم که اینجا براشون بنویسم برای حل این مسئله میتونن در لحظه ورود میهمانان از میهمان سوال کنن که آیا نیاز هست اتاق هر روز چک شود یا خیر یا هر کاره دیگه ای که این مشکل برطرف شه!!!
در پایان اضافه میکنم ما وقتی در حین گشت روزانه از رشت رد میشدیم به هتل کادوس که ۵ ستاره هم بود سر زدیم و فکر کردیم محل اقامتمون رو برای تنوع عوض کنیم اما اتاق هاشون رو با ما نشون ندادن برای خاطر آرامش میهمانان و اتاق های توی عکس هم نسبت به قیمت یک شب اتاق چنان چنگی به دل نمیزد و به هیچ عنوان نمیشد محوطه شلوغ هتل توی مرکز شهر رو با هتل معین توی جای دنج و خلوت با ویوی عالی مقایسه کرد.

در هر صورت من اگر یه بار دیگه به اون ناحیه مسافرت کنم باز هم حتماً توی این هتل اقامت میکنم، البته به امید بهبود و ترقی هتل و برطرف کردن مشکلات جزئی که با بررسی بیشتر و مدیریت دقیقتر قابل رفع و رجوع هستن. رزرو هتل معین فومن با تخفیف ویژه و پایین تر از قیمت اصلی هتل از این سایت امکان پذیر است. اگر می خواهید قیمتها را ببینید و آنلاین رزرو کنید اینجا کلیک کنید.

نوشته شده در ۲۳ دی ۱۳۹۵

ارسال نظر

Captcha