تجربه یک زندانی با اقامت در هتل زندان آلکاتراز

یک زندان واقعی

یکی از مکانهایی که بسیاری از آدمها از آن متنفر میباشند، زندان است، با اینکه انسان ها به شدت از این مکان متنفر هستند اما این حقیقت وجود دارد که خیلی از انسانها دوست دارند این مکان و وضعیت زندگی در ان را برای حتی یک شب و نه بیشتر تجربه کنند، هتل الکاتراز در المان مکانی است که شما میتوانید با پرداخت پول اندکی تجربه ی زندانی شدن برای یک روز به صورت کامل را بچشید!

شهر کایزرسلاوترن که در جنوب غرب آلمان واقع شده است در ایالت بوندس لند میباشد، این شهر که دارای زیبایی های طبیعی بسیاری است هر ساله توسط تعداد زیادی توریست مورد دیدن قرار میگیرد. گفتنی است که این شهر همچنین به خاطر دانشگاه مشهور خود نیز در سرتاسر جهان شناخته شده میباشد. هتل آلکاتراز در شهر کایزرسلاوترن قرار دارد، این هتل در سالهای پیشین به صورت یک زندان واقعی بوده است و میزبان مجرمان از سرتاسر آلمان بوده است اما حالا در اقدامی زیبا این زندان را به هتلی تبدیل کرده اند و به جای نگهداری از مجرمان، توریست ها و افراد علاقه مند به این مکان مراجعه میکنند و تجربه زندانی شدن را برای مدتی کوتاه میچشند! تبدیل زندان به هتل کار بسیار زیبایی میباشد که هم از سطح خشونت در کشور می کاهد و همچنین موجب درآمد زایی و سود بیشتر صنعت گردشگری آلمان و شهر کایزرسلاوترن میشود.

از آنجا این هتل در قبل به عنوان یک زندان بوده است،کاملا بازدیدکنندگان میتوانند حس زندانی شدن را در این محل بچشند، هم چنین مسوولان این هتل با در اختیار گذاشتن پیژامه های زندانیان باعث شده اند که این حس بهتر از همیشه به اقامت گران منتقل شود.اما این هتل برای منتقل کردن بهتر این حس میتوانست حتی بهتر باشد، اولا با جلوگیری از ورود وسایل الکترونیکی اعم از لپتاپ و گوشی هوشمند میتوانست حس زندان را بهتر منتقل کند. همچنین وجود نوشیدنی ها در این مکان باعث میشود که حس زندانی بودن  از دست برود و کمی راحتی به اقامت شما اضافه شود که تا حدودی انجام این  کار قابل پیش بینی است.

نوشته شده در ۲۵ اسفند ۱۳۹۲

ارسال نظر

Captcha