هتل و اسپای اقامتی برازا یکی از 25 هتل برتر 2016

ساحل Paje

این هتل و اسپای اقامتی 5 ستاره که در Bwejuu ،ساحل Paje قرارگرفته ، بعنوان یکی از  60 هتل جدید و برتر دنیا توسط Conde Nast Traveller (مجله ی سفری معتبر در سراسر جهان ) و یکی از 25 هتل برتر دنیا از نگاه مسافران معرفی شده است. طراحی های عربی ،سواحیلی و هندی باهم تلفیق شده اند و همراه با عتیقه جات زیبا ، دکورهای مجلل سفیدو طلایی رنگ ، تجهیزات دست ساز و فانوس های برنجی ،ترکیب بی نظیری را به ارمغان آورده اند . هرکدام از ویلاهای این هتل با استخری خصوصی و ایده آل برای آب تنی و همچنین بهارخواب هایی با 2صندلی راحتی آفتابگیر تکمیل شده اند.

از امکانات هتل می توان اتاق خواب های شاهانه بهمراه حمام و وان خصوصی ، اتاق نشیمن های مبله و راحت ، استخر ، تراس بزرگ (بهار خواب ) و مینی بار را نام برد . همچنین 4رستوران و 2 بار برای مهمانانش فراهم آورده و در رستوران هایش انواع غذاهای خوشمزه ی هندی ، آسیایی و عربی سرو می شود. پارکینگ رایگان،  Wifi رایگان با سرعت نامحدود وصبحانه ی رایگان برای رفاه حال بیشتر مهمانان درنظرگرفته شده است. همچنین به ازای هرخانواده ، یک کودک زیر 2سال می تواند بطورکاملاً رایگان دراین هتل اقامت داشته باشد .

این هتل با باغ ها و درختان بلند گرمسیری و دریای فیروزه ای رنگ در نزدیکی اش احاطه شده و مناظر بدیع و زیبایی را بوجود آورده است .مهمانان می توانند در امتداد ساحل شنی قدم بزنند و از گشت و گذار لذت ببرند .
کلوب کودکانه ، باشگاه تناسب اندام ، زمین تنیس ، مراکز غواصی و ورزش های آبی از امکانات تفریحی هتل به شمار می روند. ماساژورها و مراکز آب گرم درمانی هتل نیز آماده ی خدمت رسانی به مهمانان اند . در این مراکز رایحه ی گل های یاسمن را به وضوح می توان استشمام نمود .

توجه داشته باشید که در این هتل با زبان های هلندی ، ایتالیایی ، فرانسوی ، اسپانیایی ، انگلیسی و آلمانی صحبت می شود . فاصله ی نسبی هتل تا فرودگاه بین المللی حدود59km و هزینه ی هر شب اقامت در این هتل 5ستاره 433 الی  817 پوند می باشد.

نوشته شده در ۳۰ شهريور ۱۳۹۵

ارسال نظر

Captcha