راهنمای بهترین هاستل های شهر آمستردام هلند

اگر قصد سفر به هلند دارید

1.Generator Hostel Amsterdam آمستردام، هلند


هتل جنریتور (Generator) در غرب آمستردام در مکانی زیبا میان درختان اوسترپارک می‌باشد. در گذشته بعنوان دپارتمان جانورشناسی دانشگاه آمستردام، هتل جنریتور به جهت سه فضای ویژه از این دانشگاه تجلیل می‌کرد. قسمت مهم سالن سخنرانی‌های دانشگاه و تالار سخنرانی از میزهای چوبی با لامپ‌های مخصوص به رنگ سبز و زینت کاری تابلو اعلانات اساتید و اکنون منو نوشیدنی‌ها، ساخته شده. به کمپ مجموعه هنری هورست (Horst) در طول راهروها، اتاق‌های دونفری و چهارنفری سری بزنید و از پیتزاها، ساندویچ‌ها و اسنک‌های نسیو کافه میل نمائید.
هزینه اقامت برای هرشب از 23 پوند به بالا

2.Ecomama آمستردام، هلند


هتل ایکوما (Ecomama) هتلی با استایل بی بدیل و به‌خصوص می‌باشد. این هتل با زکاوتی خاص طراحی شده که با گچبری‌های زیبای رو دیوارها، فضای داخلی مخصوص بعنوان سینما و آثار هنرمندان طراحی شده. فضای بسیار زیادی برای استراحت وجود دارد، با کنج‌های دنج به همراه صندلی و نیمکت مبلی در اطراف محوطه‌ی پخت و پز عمومی. موضوعات محیطی در اولویت می‌باشند. تمامی اتاق‌ها، دابل‌ها و خوابگاه‌ها به صورت متفاوتی طراحی شده که در آن‌ها از مصالح و مواد ساختمانی از یک آژانس مسافرتی سابق استفاده شده همچنین تخت هایی با قطعات کاشی به دردنخور با رنگ‌های متنوع ساخته شده است.
هزینه اقامت برای هرشب از 23 پوند به بالا

3.Cocomama آمستردام، هلند


هتل کوکوما (Cocomama) باشگاه شبانه‌ی قدیمی با هوش و زکاوت خاصی مجدداً ساخته و طراحی شده است. عناصر و ویژگی‌های سابق هتل، مانند لوستر تغییری نکرده اما اتاق‌ها با تم‌هاب الهام گرفته شده که برگرفته از ریشه ی کشور هلند است. کوکوما به نسبت مهمانخانه خواهرخوانده‌اش برای نسل جوان جذابتر بوده. هتل کوکوما برای افرادی که اولین بار است بدون والدین خود راهی سفر شده‌اند مکانی جالب، دنج و مجلل باوجود فضای خانگی طورش می‌باشد. نفشه کوچک این هتل آن را تبدیل به مکانی امن‌ترو آرام‌تر نسبت به هتل‌های عظیم و پرهیاهوی شهر کرده است.
هزینه اقامت برای هرشب از 18 پوند به بالا

4.ClinkNOORD آمستردام، هلند


با استفاده از یک فری (قایقی که مدام در حال جابجایی مسافر و بار از یک سمت رود یا دریاچه به سمت دیگر می‌باشد)‌ رایگان به مدت پنج دقیقه بر روی آب که در تمام ۲۴ ساعت روز در حال کار کردن است، می‌توانید به راحتی از سنترال استیشن به شهرک نورد (Noord) در آن سوی دریاچه بروید.(Noord مکانی جدید در شهر آمستردام در شمال دریاچه IJ). نمای خارجی مرسوم سال ۱۹۲۰ از آجرهای قرمز رنگ گویای یک طرح زیبا و شیک که صرفاْ خاص نماهای بیرونیست می‌باشد. دقت و تلاش بسیاری برای ساخت وطراحی فضاهای عمومی این هتل بکاربرده شده است به طوریکه میز پذیرش با استفاده از سبک پلان آزاد (‌اصطلاحی مورد استفاده در طراحی داخلی که توسط آن فضاها باز و بزرگ دیده می‌شوند) در سالن قرار گرفته است. به استثنای برندهای شیک تجملاتی، هتل از کاناپه رنگارنگ برند Scandi و میز بیلیارد و قفسه‌های کتاب مزین به چاروق‌های زیبا بهره برده است. پنجره‌های شیشیه رنگین در راه پله‌های عمودین عظمت خاصی به هتل می‌بخشد. خوابگاه‌های چهار و شش نفره مرتب و منظم با نوری مطلوب و هوای آزاد به همراه کمدهای قفلی می‌باشند.
هزینه اقامت برای هرشب از 12 پوند به بالا

5.MEININGER Hotel Amsterdam City West آمستردام، هلند


هتل Meinigner، هتلی ساده و بی کم و کاست مناسب برای اقامت و تفریح‌های کوتاه و جزئی و نزدیک به فرودگاه می‌باشد. کارکنان این هتل افرادی توانمند و خوش مشرب هستند. با وجود قرار گیری در نقطه‌ای پرت از شهر امکانات حمل و نقل وجابجایی به وفور یافت می‌شود. این هتل چیزی به مانند خوابگاه‌های ارزان قیمت بوده اما باز هم ویژگی‌های یک هتل را داراست که به جهت استفاده گردشگران و خانواده‌ها و زوج‎‌هایی که در هزینه‌های تفریح خود محتاط هستند جای مناسبی است. به جز تعداد اندکی اتاق کوچک، بقیه اتاق‌ها فضادار بوده طوری که به نسبت قیمت آن‌ها بی سابقه است. اتاق‌هایی خصوصی و همچنین خوابگاه‌های کوچک شامل اتاق‌های این هتل است.
هزینه اقامت برای هرشب از 46 پوند به بالا

6.StayOkay Amsterdam Vondelpark آمستردام، هلند


هتل Stay OK Vondelpark با فاصله‌ای حدود پنج دقیقه پیاده از موزه اصلی و باشگاه شبانه Leidseplein و ایستکاه تراموا می‌باشد. سبک این هتل دوست داشتنی و شاداب با حضور گرم مسافران، خانواده‌ها و جمع‌های دورهمی گردش‌های بیرونی می‌باشد. رنگ‌هایی تیره و سیر برای فضاها و مکان‌های عمومی با تجهیزاتی مثل صندلی و کاناپه‌های شیک و راحت جهت رفاه و آرامش میهمانان تعبیه شده. فضای حاکم در این هتل چیزیست که شما با آن کاملاً حس دوستانه و راحتی خواهید داشت. اتاق‌های دو، ۴ و ۶ تخته به همراه خوابگاه‌هایی بزرگ‌تر وجود دارد. بزرگترین آن‌ها به شکل زیبا و چشمگیری در جائیست که سابقاًبعنوان دانشکده هنرهای زیبا در قرن ۱۹ بوده که ویو مشرف به سمت پارک از جمله خصوصیات آن می‌باشد.
هزینه اقامت برای هرشب از 23 پوند به بالا

7.The Flying Pig Downtown آمستردام، هلند


هتل Flying Pig Downtown خیابانی شلوغ و پرترافیک مملو از مغازه‌های خرید تنها چند قدم از ایستگاه مرکزی و میدان دام فاصله دارد. هاستلی جدید به سبکی سنتی و فضایی دوستانه و گرم و مکانی برای ملاقات همشهریان و آشنایان و مناسب برای اقامت شب با هزینه‌ی اندک می‌باشد. ساختمانی با راهروهایی فراوان، پلکان‌ها و کریدورها و اتاق‌های عجیب که فضایی خوب در کل حاکم است. لابی در قلب ساختمان و دائماً پر رفت و آمد توسط مسافران جوان که اوقات فراغت خوبی دارند است. اتاق‌ها به شکلی واضح و پررنگ طراحی شده‌اند. تعدادی اتاق خواب دابل، چهار و شش نفره و تعدادی نیز اتاق‌های بزرگتر به تعداد ۳۲ تخت می‌باشد.
هزینه اقامت برای هرشب از 34 پوند به بالا

 

نوشته شده در ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶

ارسال نظر

Captcha