10 هتل بوتیک برتر (مجلل) در کارائیب Caribbean

جذاب ترین مکان های اقامتی کارائیب

برخی از جذاب ترین مکان های اقامتی کارائیب را می توان در هتل های محبوب آن یافت؛ و این اغلب منعکس شده از فرهنگ، سبک، محیط اجتماعی و جزایر زیبایش است که خوشی پایان ناپذیر را به مهمانان القا می کند. شما می توانید با اقامت در این مکان ها حسی فراتر از یک زندگی محلی را تجربه کنید. به خصوص، جامایکا انتخابی عالی از یک پناهگاه کوچک و معرکه است که می توان انواع رنگ های شاد وسرزنده را در آن یافت.

1- هتل ساحلی Bequias، سنت وینسنت و گرنادین‌ها St Vincent and The Grenadines
Bequias یک جزیره ی شلوغ و زیباست و دارای سنتی دیرینه در قایق سازی و صید نهنگ (و مصرف راحت آن) می باشد. این هتل ساحلی توسط یک حقوق دان سوئدی و خانواده اش در خلیجی زیبا و خودمانی ساخته شده و دارای 60 اتاق می باشد. پوسترهای گردشگری در اتاق ها نصب شده و کابین های چوبی و رنگارنگش توسط برکه ها واستخرهایی احاطه شده اند. در حاشیه ی این پناهگاه ساحلی نیز باغ های بزرگی به چشم می خورند؛ و اگر شما به دنبال هتلی مدرن و آرام در جزیره ای آفتابی و جذاب اید، به دنبال گزینه ی دیگری نروید!


2- هتل شکلاتی بوکان Boucan، سنت لوسیا St Lucia
سنت لوسیا میزبان یکی از قدیمی ترین مزارع شکلات است و در همین میان هتلی ساخته شده و دارای فروشگاه های شکلات بسیاری است. در آنجا مهمانان می توانند به گلخانه ها و باغ های شکلاتش بروند و روند جوانه زدن و رشد آن را از نزدیک ببینند. مطمئناً این گردش برای دوست داران شکلات خالی از لطف نخواهد بود. در کنار غذاهای خوشمزه ی رستوران هتل، شکلات را نیز می توان یافت و تجربه ای به یادماندنی رقم خواهد خورد. همچنین درکنار اقامت در هر یک از 14 اتاق شیک هتل می توان شیرینی های شکلاتی و تکه های خالص شکلات را مزه مزه کرد.


3- Cotton House, Mustique، سنت وینسنت و گرنادین
Mustique بیشتر بخاطر ویلاهای مجلل، اسب سواری های سلطنتی و ستارگان موسیقی راک شناخته شده است؛ اما چیزی که این مکان فوق العاده را برای تعطیلات ساحلی ایده آل می سازد شامل: مراکز پیاده روی، مراکز اسب سواری، آبگرم و زمین تنیس (که به خوبی مدیریت می شوند) و برخی فروشگاه های با ارزش می باشد. همچنین در کنار خلیج Endeavour Bay قرار گرفته و دارای 17 ویلا، سوئیت و کلبه است که در نهایت آسایش وفضایی عاشقانه در میان 13 قطعه باغ های گرمسیری واقع شده است.


4- هتل Jakes، جامایکا
چند مکان در کارائیب وجود دارد که با داشتن محیطی عالی، لبخند تعجب و شادمانی را بر روی لبانتان می نشاند و JAKES یکی از آنهاست. ویلاهایش در کنار استخرهایی که شاخ و برگ درختان رویش سایه انداخته، قرار گرفته اند. در پس زمینه نیز می توان صدای موج و خروش دریا و هم صدای موسیقی reggae (مخصوص جامایکا) را شنید و لذت برد. این هتل پناهگاهی ایده آل برای گریزی عاشقانه است.


5- اقامتگاه گلدن راک،Golden Rock Inn، سنت کینتس و نویس St Kitts & Nevis
اقامتگاه گلدن راک (صخره های طلایی) در تپه های سرسبز گرینلند واقع شده و پر از رنگ های شاداب و مختلف است. این هتل توسط هنرمندان مستقر در نیویورک، برایس و هلن مارسدن Brice and Helen Marsden ساخته شده و درست است که 11 اتاق بیشتر ندارد و در عین سادگی ساخته شده اما به طرز هنرمندانه ای مجهز و تزئین شده است. استخرهای درمانی 50 فوتی و باغ های مجلل دارد. همچنین رستورانی دارد که انواع غذاهای لذیذ و مدرن کارائیب از جمله میگو خوابانده شده در ماءالشعیر و لیموی تازه و درنهایت سوخاری شده را سرو میکند. کلبه های دوتایی نیز از جذاب ترین کلبه های این اقامتگاه اند و دور زدن در اطراف (با ماشین) نیز خالی از لطف نیست.


6- کاروانسرایی در انگلیش هاربور (بندرگاه انگلیسی)، آنتیگوا The Inn at English Harbour, Antigua
اگر کلمه ی بوتیک عموما برای چیزهای مدرن و لوسکس شهری بکار می رود، پس ما چگونه این کاروانسرا در سواحل کارائیب را توصیف کنیم؟ با بردن بهترین های برند گرجستان گرمسیری tropical Georgian شامل پنجره های کرکره ای فرانسوی، سقف های چوبی و جلا داده و کارشده، پارچه های توری و تخت خواب های مدل سایبانی و ستون دار به اینجا، این کاروانسرا به سطح مدرن و نوینی از راحتی نزدیک شده است. تمام این ظرافت های شور برانگیز در حصار سرزنده ترین نقطه ی آتیگوا، فالموث و بندرگاه انگلیسی قرار گرفته است.


7- Little Arches، باربادوس Barbados
Little Arches یک مکان صمیمی و عاشقانه و مناسب بزرگسالان است. 11 اتاق خواب مجلل که بطور منحصربفردی طراحی شده اند. هزینه ی اقامت در این مکان گران است و استخرهای خصوصی که برای شیرجه زدن ایده آل اند و وان های حمام که مجهز به سیستم گردش آب اند را داراست. غذاهای کارائیبی، آسیایی و مدیترانه ای که در Café Luna سرو می شوند بسیار عالی و لذیذ اند. با مراکز دهکده های ماهیگیری Oistins فقط به اندازه ی یک قدم زنی کوتاه فاصله است، مرکزی که هر شب جمعه جشنی به پا شده و ماهی سرخ می کنند و میخورند.


8- Petite Anse، گرانادا
Petite Anse در نهایت شکوه و کوچک بودنش یک مقصد گردشگری در شمال گرانادا و ورژن گرمسیری در کشور غیر رسمی انگلیس محسوب می شود. صاحبان آن فیلیپ و آنی کلیفت Philip and Annie Clift از شهر ووسترشر Worcestershire هستند. در قلب خود بار، رستوران و استراحتگاه هایی را داراست. استراحتگاه هایی که با بهارخواب هایی (با امکان آفتاب گرفتن) و چشم اندازهایی گسترده و رو به دریا کامل شده اند. این مکان بعنوان مرکزی که غذاهای خوب و میوه و سبزیجات محلی را ارائه می دهد نیز شناخته شده است. 11 اتاق خوابش لوکس نیست اما مناظری رو به دریا دارد و به وضوح می توان طبیعت را لمس کرد. در واقع مستقیما جلوی ساحل شنی قرار گرفته اما اغلب برای شنا کردن خیلی امن نیست.


9- آتلانتیک The Atlantis، باربادوس Barbados
این هتل ساحلی و تاریخی در دهکده ی ساحلی در Tent Bay در سواحل شرقی و توسعه نیافته ی آرام قرار گرفته است. مسیر ساحلی شنی توجه شما را به خود جلب می کند و موج سواران Bathsheba فاصله ی 10 دقیقه ای تا خلیج بعدی را روی آب طی می کنند. سبک آتلانتیس شیک و استعماری است. در فضای بیرونی آن یک استخر به شکل کلیه (قلوه) در سایزی مناسب وجود دارد. رستورانش نیز بطور جذابی غذاهای محلی و بین المللی را باهم میکس کرده و برای مهمانانش سرو می کند.


10- ترو بلو بی (خلیج آبی واقعی) True Blue Bay، گرانادا Grenada
این خلیج رنگارنگ پر از امکانات تفریحی است و در سواحل جنوب گرانادا واقع شده است. اتاق های شیکش در دامنه ی کوه پراکنده اند و با رنگ های روشن آراسته شده اند. بار ها و رستوران های The Dodgy Dock در عرشه تا روی آب کشیده شده اند و غذاها و نوشیدنی هایش حتی برای مردم محلی و گردشگرانی که در جاهای دیگر جزیره اقامت دارند نیز محبوب است. یک مرکز شیرجه در مکانی مخصوص در نظر گرفته شده، اما ساحل چندان برای این کار مناسب نیست. در این خلیج امکان اجاره ی ماشین نیز برای مهمانان مهیا شده است.

نوشته شده در ۲۷ فروردين ۱۳۹۶

ارسال نظر

Captcha