بهترین هتل های اقتصادی و ارزان قیمت در فلورانس ایتالیا

هتلهای اقتصادی یا Budget Hotel یکی از انتخابهای اصلی بسیاری از کسانی است که می خواهند در سفر هزینه های خود را مدیریت کنند و یا مبلغ زیادی برای اقامت خود نپردازند. هتلهای اقتصادی با حذف یکسری موارد غیر ضروری باعث شده اند ضمن حفظ کیفیت هتلی، قیمت تا حد قابل قبولی کاهش پیدا کند. در ادامه با تعدادی از بهترین هتلهای اقتصادی فلورانس آشنا می شوید.

1.Antica Dimora Johlea
فلورانس، توسکانی، ایتالیا
هتل Antica Dimora Johlea واقع در جاده باستانی Via San Gallo و چند قدمی دورتر از Piazza San Marco می باشد. راهروی ورودی تاریک و کم نور و سپس آسانسور ویژه آن به سوی این آپارتمان درخشان در طیقه بالایی این ساختمان زیبا. محیطی آرام و خوشایند در جای جای هتل و وجود عتیقه جات، نگاره ها و بافته های شرقی با موزیک های کلاسیک احساس منحصربفرد را به ارمغان می آورد. تمامی شش اتاق از یکدیگر متفاوت بوده اما در مورد تم همگی از یک نوع درخشان و روشن، وجود تخت خواب های چهار دیرکی (تخت خوابی که روی چهارتیر آن طاق پارچه ای یا چوبی می سازند) از جنس کتان و ابریشم بعلاوه قالیچه های رنگارنگ انداخته شده برروی کف چوبی اتاق و ترکیب زیبای مبلمان سنتی و معاصر و اشیای تزئینی همه در این هتل به کار برده شده است.

2.Palazzo Galletti
فلورانس، توسکانی، ایتالیا
هتل Palazzo Galetti از لحاظ مکانی بین کلیساهای Duomo و Santa Croce قرار گرفته. این هتل مخصوص افراد متفاوت (واژه ی bohemian ملقب به کسانی که به سبکی غیررسمی و آرام زندگی می کنند و مخالف قوانین و رفتارهای جانعه هستند) بوده که ۱۱ اتاق آن در طبقه ی اول با سبک مجللی هستند. پذیرش همیشه در دسترس بوده. این هتل حسی به مانند حسی که در منزل دارید را برای شما بوجود می آورد. سوئیت Cerere، یکی از چهار سوئیت این هتل اغلب برای افرادی که قصد گذراندن ماه عسل را دارند رزرو می شود که دیوارنگاری های چشمگیری از صحنه های Arcadian را داراست؛ اما دیگر اتاق ها از دکور مرسوم و اصیل در دیوارها و سقف بهره می برند. چندی از اتاق ها نیز بالکن هایی دوست داشتنی با منظره ی زیبای بیرون را دارا هستند. صبحانه در اتاقی دنج مربوط به سال ۱۵۵۰ با شومینه و سرویس مرمری سرو می شود.

3.Hotel Davanzati
فلورانس، توسکانی، ایتالیا
هتل Davanzati واقع در یکی از خیابان های کهن مجاور Palazzo Davanzati، یکی از جالب ترین موزه های کوچک شهر فلورانس می باشد. این هتل با فضایی سنتی و خانگی در بافتی با سابقه ی تاریخی کهن است (گفته می شود Giorgio Vasari در اتاق ۳۰۴ این هتل برای یک شب اقامت کرده است). سقف تیرآخن دار با نگاره های دیوارین و تکه های آجرکاری ظریف را در این هتل تصور کنید. تمامی ۲۷ اتاق این هتل زیاد به سبک مجللی نبوده ولی راحتی و آسایش خوبی را در خود دارند. میزهای دونفره با سرو صبحانه بوفه از جمله موارد مرسوم ایتالیایی هستند که با کیک های خانگی و تخم مرغ آب پز در کنار صبحانه آماده می شود.

4.Le Stanze di Santa Croce
فلورانس، توسکانی، ایتالیا
این مهمانخانه b&b(bed and breakfast اقامتگاهی کوچک که فراهم کننده سکونت در شب و پذیرایی صبحانه) در خیابان کوچک Piazza Santa Croce دور از میدان همیشه شلوغ گردشگران و نزدیک به بارها و رستوران ها می باشد. مهمانخانه Mariangela Catalani، بنایی به رنگ قرمز همیشه از گل هایی زیبا و تازه در پنجره ها و پناهگاهی برای قشر فلورانس می باشد. حضور بسیار میهمانان با سبک خوشایند و دوست داشتنی این مکان با نمای داخلی مدرن و جذاب آن را به مکانی شلوغ تبدیل کرده. چهار اتاق که براساس عناصر چهارگانه نامگذاری شده اند از طراحی منحصربفرد با رنگ هایی ویژه و آمیزه ای از مبلمان سنتی و جدید بهره می برند. باوجود ارائه آپشن های غذایی فقط برای صبحانه، لذیذترین صبحانه ها را برای میهمانان مهیا می کند.

5.Casa Schlatter
فلورانس، توسکانی، ایتالیا
این هتل تنها چندقدمی از ورزشگاه Artemio Franchi، ورزشگاه خانگی تیم فیورنتینا فاصله دارد. این هتل مدرن واقع در حومه شهر فاقد سبکی خاص است که به ندرت می توان حضور گردشگران را در آن یافت. مجهز به چندین رستوران، بار و فروشگاه با فاصله ۱۰ دقیقه از شمال غربی کلیسای دومو است. پس از فوت پدربزرگ مالک این هتل، نقاش شوئیسی کارلو آلفو این بنا را در اواخر سال ۱۹۸۰ ساخت. باوجود قرارگیری اش در فضایی باز همچنان فضایی روستایی گونه در آن حاکم است. با مشاهده راهروهای کف چوبی و تصاویر و نقاشی های هنرمند و همسرش فلورانس مدرن از نظر شما رنگ ریخته و محیطی ارام و ساکت در نظرتان ساخته می شود.

6.Palazzo Guadagni
فلورانس، توسکانی، ایتالیا
دقیق در مجاورت میدان زیبای Santo Spirito، هتل Palazzo Guadagni در محله Oltrano و بخش مسکونی و مجموعه موزه ها در شمال Arno واقع شده. این هتل در سبک جذاب سنتی و ویو زیبا بیرقیب است. دکور هتل در فضاهای عمومی منحصر بفرد است. تعداد ۱۴ اتاق این هتل در بالاترین طبقه که تعدادی به صورت مستقیم به پشت بام دسترسی دارند می باشد. بوفه صبحانه، در پشت بام، مزین به گل و گیاه مملو از آب میوه و میوه های تازه و کیک خوشمزه است.

7.Floroom 1
فلورانس، توسکانی، ایتالیا
هتل Floroom 1 در منطقه شیک Oltrarno مشرف به سمت برج little Piazza della Passera و دارای دو رستوران و بستنی فروشی مشهور فلورانس می باشد. هر دو هتل Floroom 1 و خواهر خوانده اش هتل b&b در ساختاری مدرن و جالب که هیچ نشانه ای از سبک های تاریخی در خود ندارند. رنگ غالب در این هتل سیاه و سفید است که مخصوصاْ در هتل Floroom 1 با تصاویری بزرگ B&W از منظره های فلورنتینا که بخشی از این تصاویر نیز بالای تخت خواب ها نصب شده، طراحی شده اند. یقیناً مبلمانی که از برند IKEA بوده را خواهید شناخت که توسط فردی با طبع طراحی منحصربفردش چیده شده است. اتاق ها در هتل Floroom 2 جذاب، مدرن و مجلل با ذوق هنرمندانه خاصی در دکورشان ساخته شده اند.

8.Milu Hotel
فلورانس، توسکانی، ایتالیا
اگر به دنبال هتلی در مرکز شهر می گردید، هتل میلو (MilU) را با موقعیت ویژه اش انتخاب کنید. سبک این هتل پیرو طرح های شیک و مرتب و مدرن با اصول زیباشناختی بوده و در تمامی فضاهای پنج اتاق اشرافی قرن پانزدهی با چیدمان جالب از اشیاء جدید و کهن مجلل گشته اند. تکه های طراحی سبک ایتالیایی از قبیل آثار موروتی (Morotti)، (Moroso) و ام دی اف های ایتالیایی با طرح های رنگی زیبا و خاص و سبک های شوخ طبعانه فضای کسل و خسته کننده را از بین می برد. مالک اسرائیلی این هتل Carmen Ilan هنرمندی مشهور آثار خود را در پلکان ها، راهروها و فضاهای عمومی هتل نصب کرده است. همچنین گالری دیگری نیز وجود دارد که می توان از آن خرید کرد. سبک ساده و سبک این هتل در ۲۲ اتاق بصورت برجسته ای هویداست که کم و بیش علاقه مندان خاص خود را دارد.

نوشته شده در ۲۹ بهمن ۱۳۹۸

ارسال نظر

Captcha