25 هتل برتر جهان از نظر خدمات ارائه شده به مسافران

بهترین سرویس اقامتی

شاید تصور شما از خدماتی که یک هتل ارائه می دهد به تعداد جزئی از موارد پیش پا افتاده محدود شود اما هستند در دنیا هتلهایی که بخاطر سرویس دهی فوق العاده و شگفت انگیز به مسافران معروف شده اند. هیچ چیز بیادماندنی تر از این نیست که خدماتی در یک هتل به شما ارائه شود که قبلا در هیچ هتلی تجربه نکرده اید. این مورد دقیقا فرق هتلهای این لیست با دیگر هتلهای دنیاست. هتلهای این لیست توسط وبسایت تریپ ادوایزر انتخاب شده اند. با ما همراه باشید ...

1. هتل اقامتی اگنس، پراگ، جمهوری چک (Hotel Residence Agnes, Prague, Czech Republic): اتاق های این هتل، تمیز، بزرگ و به روز هستند اما به راستی که نقطه ی عطف و برجسته ی هتل، خدمات رسانی کامل و شگفت انگیز آن است. در واقع محبت ها و خدمات صاحب ملک، موجب خشنودی مهمانان هتل اگنش شده است.

2. هتل ریوریا دیزرت، پالم اسپرینگ، کالیفرنیا (Desert Riviera Hotel Palm Springs, California): این هتل اتاق هایی بی عیب و نقص که به زیبایی هرچه تمام طراحی شده، استخرهای دوست داشتنی که 24 ساعته در دسترس اند و کارکنانی که همیشه برای کمک رسانی آماده اند را داراست. خدماتی که این هتل برای مهمانان فراهم آورده را حتی در بزرگترین هتل های زنجیره ای نیز نمی توان یافت.

3. اقامتگاه معبد طلایی، سیم ریپ، کامبوج (Golden Temple Residence, Siem Reap, Cambodia): یک هتل مناسب برای زیارت و بازدید از سیم ریپ/ انگکور وات. این هتل بهترین هتل اقامتی مان در این سفر بوده و بیشتر خدمات رایگان و مجانی حساب می شدند.

4. هتل لاوتون کورت،Llandudno، بریتانیا: در این هتل برای داشتن یک سفر به یاد ماندنی هیچ چیز آزار دهنده ای وجود ندارد؛ و اگر توجه کرده باشید در اینجا همه چیز همونطور که باید باشد، هست.

5. هتل استالاژم سنت هوبرتوس، گرامادو، برزیل (Hotel Estalagem St Hubertus, Gramado, Brazil): این هتل برای کسانی که میخواهند به ماه عسل بروند، برای عاشقان و تمام کسانی که به دنبال آرامش و آسایش اند مکانی بخصوص و ویژه است. همچنین در کناره ی دریاچه ی سیاه مکان هایی تمام عیار برای نشستن و استراحت کردن در نظرگرفته شده است.

6. هتل اسنس هانوی، ویتنام (Essence Palace Hotel Hanoi, Vietnam): این هتل با موقعیتی عالی یکی از بهترین های هانوی به شمار می رود.

7. هتل آلبرگاریا دو کالواریو، إوورا، پرتغال (Albergaria do Calvario, Evora, Portugal): در این هتل خدمات رسانی در بالاترین سطح خود قرار دارد و توجه به جزئیات فراتر از سایر اقامتگاه هاست. درواقع همه چیز عالی و ایده آل است و جزو بهترین هتل ها از نظر خدمات رسانی است.

8. هتل اقیانوس شمالی، بلکپول، بریتانیا (North Ocean Hotel, Blackpool, United Kingdom): تجربه ی یک مهمان نوازی اصیل در هتل اقیانوس شمالی، تنها می توانیم همان چیزی که دیگران در موردش می گویند را بگوییم: مراقبت و خدمات رسانی عالی برای مهمانان و درنهایت بیش از آنچه که برای اقامت در آنجا هزینه می کنیم ارزش دارد.

9. آسترا سوئیت، یونان (Astra Suite, Imerovigli, Greece): این هتل با چشم اندازی دراماتیک، خدمات رسانی ایده آل و اتاق خواب هایی فوق العاده به استقبال مهمانان می آید. در این هتل از هیچ چیزی دریغ و از هیچ جزئیاتی چشم پوشی نشده است.

10. هتل، مراکز آبگرم و باغ های نایارا، کاستاریکا (Nayara Hotel, Spa & Gardens,La Fortuna de San Carlos, Costa Rica): کارکنان هتل به شما توجه می کنند و خدمات لازم را ارائه میدهند و باعث می شوند که احساس راحتی کنید. سوئیت ها بسیار زیبا هستند و حریم خصوصی حفظ شده است.

11. هتل های ویلایی استنو، مونته روسو آل ماره، ایتالیا (Hotel Villa Steno, Monterosso al Mare, Italy): این هتل یکی از بهترین هتل هایی بود که تاکنون تجربه کرده ایم؛ تجربه ی هتلی شگفت انگیز به همراه کارکنانی فوق العاده ...

12. Riad Dar Anika، Marrakech Morocco مراکش: این هتل یکی از بهترین ها در قلب مراکش است و به کسانی که قصد اقامت در مراکش را دارند پیشنهاد میکنیم این هتل 5 ستاره را از دست ندهند.

13. هتل میراث جهانی استانبول، استانبول، ترکیه (World Heritage Hotel Istanbul, Istanbul, Turkey): این هتل بوتیک فوق العاده در قلب یک شهر قدیمی قرار گرفته است. همچنین هتل بمانند تصویری خیالی است که همیشه در ذهن تان می پروراندید.

14. مسیرهای چای کاری شده ی سیلان، هاتون، سریلانکا (Ceylon Tea Trails, Hatton, Sri Lanka): خانه های ییلاقی خصوصی زیبا که درون هرکدامشان افراد کمی زندگی میکنند، مناظری باورنکردنی و شرایطی اختصاصی خلق میکنند که به هر چه شگفت انگیزتر شدن اقامت شما کمک میکند.

15. مسافرخانه Above Oak Creek، سدونا Sedona، آریزونا Arizona: اقامتگاهی بسیار زیبا و حتی کارکنانی زیباتر! تجربه ی اقامت در مکانی فوق العاده... پیشنهاد می کنیم آن را از دست ندهید.

16. هتل فرنگی (بلوِدره)، ریچونه، ایتالیا (Hotel Belvedere, Riccione, Italy): آیا شما به دنبال تعطیلاتی به یادماندنی بهمراه امکانات تفریحی (مخصوصا دوچرخه سواری) هستید؟ این مکان چنان ایده آل است که بقدر کفایت نمی توان از آن سخن گفت!

17. Blackheath Lodge، کیپ تاون مرکزی، آفریقای جنوبی (Cape Town Central, South Africa): یک مکان مناسب برای استراحت کردن و همچنین موقعیتی عالی برای کاوش در کیپ تاون و باغ های انگور اطراف آن است. مکان مناسبی برای لذت بردن از خورشید، مطالعه کردن، استراحت (ریلکس کردن)، چرت زدن و همه ی چیزهایی که سرزندگی وشادابی را برای شما به ارمغان می آورد.

18. خانه های ییلاقی و ویلاهای Tulemar، پارک ملی مانوئل آنتونیو، کاستاریکا (Manuel Antonio National Park, Costa Rica): این اقامتگاه ها به ساحل شنی مجلل دسترسی دارد. خانه های ییلاقی اش مناظری رو به اقیانوس دارند و همچنین 4 استخر در فضای باز با چشم اندازی پانورامیک از تمهیدات ویژه ای است که برای مهمانان درنظر گرفته شده است.

19. هتل خوب طلایی، پراگ، جمهوری چک (Golden Well Hotel, Prague, Czech Republic): این پناهگاه آرام و زیبا در انتهای یک خط باریک به باغ هایی می رسد. کارکنان خونگرم و زبردست آنجا چنان به استقبالتان می آیند که گویی قرار است با خانواده شان دیدار کنند و این احساس به شما نیز منتقل خواهد شد.

20. هتل خصوصی دِیری، کویینزتاون، نیوزیلند (The Dairy Private Hotel, Queenstown, New Zealand): اقامتم را در این هتل کوچک زیبا در کوچه پس کوچه های کویینز تاون دوست داشتم، مطمئن باشید که میل کردن چای عصرگاهی را در کنار آتش بسیار دوست داشتنی خواهدبود!

21. هتل جیلی لنکنفیوشی مالدیو (Gili Lankanfushi Maldives): آمیزه ای از بهشتی مطلق بهمراه نهایت آرامش و داشتن حریم خصوصی (انگار ویلا توسط نینجا-بادیگارد- محافظت می شود!) امکان دیدن داخل و خارج حریم وجود ندارد و در عین حال همه چیز نظم و ترتیب خود را دارد.

22. هتل ریزورت Hamanasi Adventure and Dive در هاپکینز، بلیز Hopkins, Belize: ترکیبی ایده آل از آرامش و فعالیت – شما می توانید وقت تان را در استخر بگذرانید، در جنگل پیاده روی کنید و یا در مکان هایی که به شما پیشنهاد می شود غواصی کنید.

23. هتل آپارتمان لیکیا، مارماریس، ترکیه (Club Likya Apartments, Marmaris, Turkey): حیرت برانگیز و شایسته ترین هتل در مارماریس.

24. آپارتمان آناستازیس، ایمِرو ویگلی، یونان (Anastasis Apartments, Imerovigli, Greece): چیزی برای گفتن وجود نداره مگر اینکه سرویس دهی بی همتاست، هتل زیباست و بهترین مناظر جزیره را دارد. جادویی ترین تعطیلاتی بود که تا به حال داشتیم.

25. پوسادا ترا سانتا، پالما د مایورکا، اسپانیا (Posada Terra Santa, Palma de Mallorca, Spain): اگر بخواهیم در یک جمله خلاصه کنیم باید گفت: هتلی راحت، تمیز، دارای اتاق هایی بزرگ و کارکنانی خونگرم و خودمانی.

نوشته شده در ۱ دی ۱۳۹۸

ارسال نظر

Captcha