معرفی 25 هتل برتر کانادا و استان و شهر کبک

بهترین های کبک

1. هتل هاربور، (Harbour House Hotel, Niagara- on- the- Lake, Ontario): ما بدنبال مکانی آرامش بخش برای آخر هفته مان بودیم و این دقیقا همان چیزی است که می خواستیم. پذیرایی شان از شیرینی های خوش مزه گرفته تا اتاق خواب های راحت و تا صبحانه های خوش طعم و باسلیقه تهیه شده، همه و همه آنقدر عالی بودند که ما ازاین همه توجه و پذیرایی احساس خشنودی می کردیم.


2. هتل له ژرمن کُبک، شهر کُبک  ((Hotel Le Germain Quebec,Quebec City, Quebec: هتل بوتیک 5 ستاره در قلب کُبک قرار گرفته و همچنین متصدیانی درخشان دارد.


3. هتل 71 شهر کُبک, (Quebec City): این هتل بخاطر داشتن مهمان نوازی واقعی و حقیقی اش به اقامتگاهی ایده آل تبدیل شده است.


4. هتل و مرکز آبگرم ماگنولیا، ویکتوریا مرکز استان بریتیش کلمبیا (Magnolia Hotel And Spa, Victoria, British Columbia): هتل ماگنولیا یک هتل بوتیک دنج و لوکس و راحت است و بهترین هتل در کلمبیا محسوب می شود.


5.(Auberge Saint-Antoine)، شهر کُبک: این هتل تحسین منتقدان منطقه ای و بین المللی را برانگیخته و اقامت در اینجا مطمئنا یک تجربه ی منحصر بفرد خواهد بود.


6. هتل ریتز کارلتون (The Ritz-Carlton)، مونترال (Montreal)، شهر کُبک: این هتل لوکس 5 ستاره خدمات استثنایی را برای مهمانان ارائه می دهد. در واقع اقامتگاهی عالی است و کارکنان آن متوجه همه چیز هستند و بادقت کارشان را انجام می دهند.


7. هتل گالت، مونترال، کُبک (Hotel Gault, Montreal, Quebec): در هتل گالت، همه چیز در بالاترین درجه ی ممکن قرار دارد. این هتل بخاطر ظرافت و زیبایی و شیک بودنش مکانی ایده آل برای سکونت است.


8. هتل L’Hermitage، ونکوور Vancouver، بریتیش کلمبیا: یک پناهگاه زیبا و آرامش بخش در قلب شهر پرجنب و جوش بین المللی. هتل باارزش تر از چیزی است که برای اقامت در آن هزینه می شود.


9. اقامتگاه Wickaninnish و رستوران Pointe، توفینو، بریتیش کلمبیا: هتل و رستورانی شگفت انگیز و افسانه؛ و قطعا یکی از بهترین هتل ها در جهان!


10. هتل ساحلی Beach Hotel، ویکتوریا، بریتیش کلمبیا: وای! این هتل دومین هتل برتر کلمبیاست و پرابهت و باشکوه است. و همچنین یکی از برجسته ترین محل های سکونت و اقامت


11. هتل 4 فصل تورنتو (Four Seasons Hotel Toronto)، تورنتو، آنتاریو (Toronto, Ontario): رستوران و کافه هایش، همه و همه فوق العاده اند.


12. هتل Loden، ونکوور، بریتیش کلمبیا: هتلی زیبا و استراحتگاهی کوچک در قلب (مرکز شهر) ونکوور


13. هتل Auberge Bonaparte، مونترال، کُبک: تجربه ی نهار خوردن در هتل بوتیکی عالی، خالی از لطف نیست.


14. هتل اپوس Opus Hotel، ونکوور، بریتیش کلمبیا: تلفیقی از هتلی مجلل بهمراه مهمان نوازی فوق العاده.


15. هتل و آبگرم Wedgewood، ونکوور، بریتیش کلمبیا: محلی بزرگ، تمیز بهمراه خدماتی عالی. درست شنیدید! پس به این هتل جهانی تشریف بیاورید.


16. Nita Lake Lodge، ویسلر Whistler، بریتیش کلمبیا: اینجا مکانی فوق العاده است، فقط نفس بکشید و لذت ببرید. اتاق هایی بزرگ دارد و خدمات رسانی خوب و دوستانه ای ارائه می شود.


17. هتل BLU، ونکوور، بریتیش کلمبیا: هتلی عالی که اقامتی فوق العاده را در تعطیلات تان به ارمغان می آورد.


18. Rosewood Hotel Georgia، هتل روس وود [گل سرخ چوبی]، ونکوور، بریتیش کلمبیا: همانند گلدی لاک، این هتل مکانی مناسب و ایده آل است. این هتل 5 ستاره و شگفت انگیز برای موقعیت های خاص حکم معجزه را دارد.


19. هتل شانگری لا Shangri-La Hotel، ونکوور، بریتیش کلمبیا: باید به جزئیات بی عیب و نقص هتل توجه کرد. هتل شانگری لا و خواننده معروف، کیث اربن، هردو در یک شب و در کنار هم! معرکه است.


20. اقامتگاه سونورا، جزیره ی سونورا، بریتیش کلمبیا: قطعه ای از بهشت روی زمین است…مکانی شگفت انگیز، خصوصی، دور و بی سر و صدا.


21. Fairmont حاشیه ی اقیانوس آرام، ونکوور، بریتیش کلمبیا: اقامت حتی یک شب در این هتل شگفت انگیز تجربه ای فراموش نشدنی را ذهن ها ثبت می کند.


22. Le Saint-Pierre Auberge Distinctive، شهر کُبک: بهترین مکان اقامتی برای چشیدن طعم خوراک های شهرهای قدیمی کُبک. و همچنین اقامتی زیبا و لذت بخش در شهری محبوب و دوست داشتنی.


23. Long Beach Lodge Resort، توفینو، بریتیش کلمبیا: کارکنانش بطور شگفت انگیزی باشما با احترام خاصی برخورد می کنند. اقامت 4 روزه در این مکان زیبا و باشکوه خالی از لطف نیست.


24. First Tracks Lodge، ویسلر، بریتیش کلمبیا: مکانی آرام و مناسب برای ماه عسل، یکبار آمدن به اینجا کفایت نمی کند و بازهم به اینجا برمیگردید.


25. Canmore, Falcon Crest Lodge، آلبرتا Alberta: اتاق هایش بطور شگفت انگیزی، چشم اندازهایی از کوه را در معرض دید قرار میدهد. محل اقامتی عالی برای زمانی است که در بنف Banff به سر می برید.

نوشته شده در ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶

ارسال نظر

Captcha