معرفی 3 هتل برتر پاریس در سال 2016

سه تا از بهترینهای پاریس

پاریس یکی از معروفترین شهرهای توریستی جهان است که هرساله میزبان تعداد زیادی از گردشگران از سراسر جهان می باشد. در پاریس هتلهای بیشماری وجود دارد که شاید انتخاب از بین آنها سخت باشد. در ادامه سعی کرده ایم 3 تا از بهترین هتلهای پاریس را معرفی کنیم.

1-لس بینز، پاریسLes Bains, Paris
کلوب افسانه ای و تمیز لس بینز در بهار سال 2015 به عنوان یک هتل هنری دوباره متولد شد. این هتل در سال 1885 به عنوان یک محل حمام عمومی پر رفت و آمد توسط مارسل پروست و کارگران محلی بازاری لس هالز ساخته شد. همچنین یک جمعیت گلچین شده، اوج شهرت آن را به عنوان یک کلوپ در دهه 1980 و 1990 مشخص کرده اند که محلی های پرمدعا با مدل های تاپ، نوازندگان راک و ستاره های فیلم، با آرایشی که کمتر شناخته شده، توسط فلیپ استارک درهم آمیخته شدند. رستوران و بار به سرعت به یک دنیای فشن مجله مد تبدیل شد که در حال حاضر، جشن های پس از نمایش دیور و لویس ویتونو هوم را میزبانی می کند.


2-هتل دو پتیت مولین، پاریسHôtel du Petit-Moulin, Paris
اولین هتل که توسط کریستین لاکرویکس طراحی شد بمانند یک هتل بسیار عالی با فضایی کاملا خودمانی، با حال و هوایی معاصر از گالری های هنری تا فروشگاه های مد متعلق به مارایس شمالی، هستند. در ساختمان های متصل به هم مربوط به قرن 17، پذیرایی ها شامل یک شیرینی پزی بوده که توسط ویکتور هوگو مورد استفاده قرار گرفته و هنوز هم سر در شیشه ای رنگ آمیزی شده ی آن را می توان دید. پارچه های گرانبها با راهروهای پیچ در پیچ و یک راه پله قدیمی در آن آمیخته شده است. 17 اتاق موجود همگی بصورت کاملاً متفاوت از سفرهای دریایی الهام گرفته شده اند بطوری که در آن از سقف های حال و هوای ستاره های آسمان استفاده شده تا میزهای دهه شصتی یا آیینه های ونیزی تا راهروهای بسیار باریک که همه را می توان در این هتل مشاهده کرد.


3-هتل پلازا آتنه پاریس Plaza Athénée, Paris
این هتل در خیابان Montaigne قرار گرفته و یکی از معتبر ترین مکان های مد لباس زنانه با فروشگاه هایی بزرگ به نام (آرمانی، دیور، شانل و لویی) در نزدیکی و مجاورت هتل به چشم می خورد. پذیرایی عالی بهمراه گل هایی که در گلدان هایی مخروطی شکل نقره ای رنگ با زیبایی هرچه تمام آراسته شده و روی ستون هایی دایره (استوانه ای) نصب شده اند، کف پوش سنگ مرمری و چلچراغ های خیره کننده از برجسته ترین های هتل به شمار می رود. ضمناً این هتل به دلیل دارا بودن اتاق هایی فراخ و گسترده از گران ترین هتل های پاریس نیز بشمار می رود. اتاق خواب ها با ست های مختلف از انواع رنگ ها شامل طلایی، ارغوانی، زرشکی، مشکی براق و خاکستری روشن و دیگر رنگ ها برای سلیقه های مختلف مردان و زنان در نظر گرفته شده است. همچنین این هتل دارای 5 رستوران، کاباره و مرکزدرمانی (آبگرم) می باشد.

نوشته شده در ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶

ارسال نظر

Captcha