هتلی برای دوستداران ماشین

مناسب ترین هتل برای یک عشق ماشین

اگر شما هم از آن دسته افراد عاشق ماشین یا در اصطلاح ماشین باز هستید، احتمالا مناسب ترین محل برای اقامت خود را پیدا کرده اید. هتل V8 یا اصطلاحا 8 سیلندر واقع در شهر Boblingen میباشد که یکی از زیباترین شهرهای آلمان، واقع در جنوب این کشور میباشد. این هتل دارای اتاق هایی با طرح هایی مرتبط با ماشین است.

این هتل دارای تعداد 34 اتاق با طرح های ماشین از برند های معروف جهان، از جمله برند های آلمانی Mercedes و Volkswagen  و برند بریتانیایی Morris Minor می باشد، وجود ماشین های قدیمی به ویژه اتومبیل های شرکت Morris Minor باعث میشود که حس نوستالژیکی در شما به وجود بیاید و خاطره های زیادی را در ذهن مسافران ماشین باز زنده و تداعی کند.

اکثرا در اتاق ها از بدنه این ماشین ها به عنوان تخت برای مسافران استفاده شده است، نکته ی جالب این اقامتگاه وجود اتاق هایی با طرح هایی بسیار خلاقانه مانند وجود اتاق هایی با طرح کارواش، مغازه تعمیر خودرو و مکانیکی و در نهایت وجود اتاق هایی با طرح پمپ بنزین میباشد.

از نکات جالب این مجموعه میتوان به وجود نمایشگاهی از ماشین های برند های معروف از جمله Mercedes و Porsche اشاره کرد ،همچین این مجموعه دارای تعدادی از ماشین های قدیمی و خاطره انگیز میباشد و علاقمندان می توانند با دیدن این ماشین ها لذت ببرند، مسافر ها هم میتوانند با بازدید از نمایشگاه لذتی دو چندان از سفر خود ببرند.

برای ان دسته از دوستانی که ممکن است علاقمند به دانستن قیمت رزرو این هتل باشند باید بگوییم که قیمت یکی از اتاق های این هتل بدون احتساب هزینه صبحانه، 170 یورو یا 700 هزار تومان برای یک شب می باشد.

نوشته شده در ۲۶ بهمن ۱۳۹۲

ارسال نظر

Captcha