ثبت نام اسکان فرهنگیان برای نوروز 1396 از پنجم اسفند ماه

مانند سالهای گذشته، امسال نیز ثبت نام فرهنگیان برای اسکان در سفرهای نوروزی از پنجم اسفند ماه آغاز خواهد شد. به نقل از خبرگزاری مهر، مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: رزرو اینترنتی ۲۵ درصد از فضاهای آموزش و پرورش برای اسکان نوروزی فرهنگیان از پنجم تا بیست و دوم اسفند ۹۵ انجام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عباسعلی باقری در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات اسکان موقت فرهنگیان گفت: ثبت‌نام اینترنتی ۲۵ درصد از فضای اسکان موقت فرهنگیان در نوروز ۹۶ از روز پنجم اسفندماه از طریق سامانه www.eskan.medu.ir انجام می‌گیرد و تا بیست و دوم اسفند ۹۵ این مهلت وجود دارد.

وی افزود: تعداد ۲۵ هزار نفر با ما در طرح اسکان موقت فرهنگیان در نوروز ۹۶ همکاری دارند.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: تعداد ۶۸۰ پایگاه، ۱۱ هزار مدرسه، ۱۰۵ هزار کلاس درس، ۲۶۱ مرکز آموزشی و رفاهی، ۳۰۰ اردوگاه با ۳۰۰۰ سوئیت، ۵۰ پردیس دانشگاه فرهنگیان با ۲۰۰۰ خوابگاه از ظرفیت‌های پیش‌بینی شده برای اسکان موقت فرهنگیان است.

باقری بیان کرد: تمام فرهنگیانی که در اسکان نوروزی ثبت‌نام می‌کنند، تحت پوشش بیمه هستند.

وی با بیان اینکه بخشنامه و شیوه‌نامه اسکان موقت نوروز ۹۶ به اداره کل آموزش و پرورش استان‌ها و دفاتر ستادی مرتبط ارسال شده است، گفت: نگاه ما در طرح اسکان، روان‌سازی و تفویض اختیار است.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش افزود: پیش‌بینی استفاده از امکانات‌ سالن‌های ورزشی، استخرها و درمانگاه‌ها برای آسایش میهمانان، آماده‌سازی نمازخانه‌ها برای برگزاری نماز جماعت در پایگاه‌ها و مدارس اسکان، حضور آموزش و پرورش در ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در مرکز و ستادهای استانی به عنوان یکی از اعضای تأثیرگذار و دائمی، تأکید بر توجه جدی به موضوع تکریم و احترام به مسافران در ستادهای پذیرش و مدارس، پیش‌بینی اهدای بسته‌های فرهنگی در پایگاه‌های استانی، برگزاری جلسات توجیهی برای عوامل اجرایی و سرایداران مدارس، استفاده از سامانه پیام کوتاه، تعامل با سایر نهادها به منظور تقویت طرح اسکان، پیش‌بینی استفاده از دستگاه کارتخوان و سیستم نوبت‌دهی در پایگاه‌های اسکان، از دیگر فعالیت‌های ما در طرح نوروزی اسکان موقت فرهنگیان است.

نوشته شده در ۳ اسفند ۱۳۹۵

ارسال نظر

Captcha