هتل کوه جادویی در شیلی

Huilo Huilo یک طبیعت اختصاص یافته

Huilo Huilo یک طبیعت اختصاص یافته در جنوب شیلی است که با اکوتوریسم (طبیعت گردی ) ترویج و ترقی یافته است . دراین منطقه تعدادی کلبه ی منحصربفرد وجود دارد و احتمالاً هتل کوه جادویی از منحصربفردترین سلسله هتل های محلی آنجاست.

این هتل شبیه به کوه آتشفشان به نظر می رسد که آب را بافشار همانند چشمه ی فوران کرده از خود خارج می کند. این ملک دارای استخر فضای باز و فضای سرپوشیده به همراه آبگرم درمانی می باشد .این ساختمان به خوبی با طبیعت آمیخته شده و درعین حال تمام امکاناتی که انتظارش را دارید فراهم آورده است. دیوارها وسقف هایش با چوب تزئین وپیراسته شده اند .اتاق های ساخته شده به سبک روستایی آن نیز ، مناظری از زندگی جنگلی را به ارمغان آورده و این در نوع خود شگفت انگیز است.

هتل ، رستورانی جذاب دارد که طیف گسترده ای از انواع خوراک ها را فراهم می آورد .کافه رستوران Darwin Tavern انواع نوشیدنی ها را برایتان سرو می کند و تنقلات خوشمزه ای هم دارد .علاوه بر این ،هر روز صبحانه در اتاق خوابتان سرو می شود و در کل پذیرایی خوبی را به عمل آورند .

چرا به آنجا برویم؟
این طبیعت اختصاصی ،فعالیت های بسیاری را ارائه می دهد وهمچنین اقامت در این هتل ، تجربه ای خوب و واقعا به یادماندنی را به ارمغان می آورد.

چه زمانی به آنجا برویم؟
درهر زمان : شما می توانید برای پیاده روی ، اسب سواری و حتی دوچرخه سواری در فصل تابستان و برای اسکی و اسنو بوردینگ(اسکی روی برف با یک تخته ی مخصوص ) در فصل زمستان به آنجا بروید.

و اما چطور به آنجا برویم؟
می توانید مسیر سانتیاگو Santiago به والدیویا Valdivia و یا تموکو Temuco را با هواپیما ومسیر سانتیاگو به پانگویی پولی Panguipulli را با اتوبوس بروید.

نوشته شده در ۲۴ شهريور ۱۳۹۵

ارسال نظر

Captcha