اوج لذت مسافرت را در هتلی در مالدیو بچشید

یک هتل 5 ستاره ساحلی

همانطور که میدانید در میان مکانهایی که انسان برای مسافرت میرود، مکانهایی که دارای آب و ساحل باشد، دارای محبوبیت خاصی هستند، به عنوان مثال شلوغترین مکان های کشور خودمان ،ایران، در هنگام تعطیلات شمال و جنوب کشور میباشد که دارای دریای خزر و آب های نیلگون خلیج فارس است. امروز میخواهیم اقامتگاهی در مالدیو به شما معرفی کنیم که در نزدیکی دریا بنا شده است و دارای زیبایی خیره کننده ای میباشد که هر توریستی  را به خود جذب میکند.

همانطور که در بالا ذکر شد این هتل در مالدیو واقع شده است، جزیره مالدیو یا بهتر بگوییم جمهوری مالدیو کشوری است که در اقیانوس هند واقع شده است و دارای جمعیتی کم و حدود 330 هزار نفر میباشد. این کشور دارای زیبایی های طبیعی بسیاری است که همین زیبایی ها باعث گسترش صنعت گردشگری در این جزیره شده است.

اقامتگاه HuvafenFushi در مالدیو، یک هتل 5 ستاره میباشد که از تمام امکانات رفاهی برخوردار است. این هتل شامل 48 اتاق های چوبی میباشد که به خوبی از حریم خصوصی افراد محافظت میکند و آب های نیلگون اقیانوس هند جلوه ای فوق العاده به این مکان داده است. ناگفته نماند که ساحل شنی مجاور این اقامتگاه زیبایی این اقامتگاه را چند برابر کرده است.

نکته جالب اینجاست که این هتل دارای مکانهایی نیز در زیر آب میباشد که به صورت کامل با محیط دریایی زیر آب همگام سازی شده است، این اقامتگاه دارای آب گرم هایی میباشد که باعث میشود خستگی از تن اقامت کنندگان به طور کل در برود. خدمات غذایی نیز در هتل برای هر فرد به صورت کاملا اختصاصی میباشد و هر فرد دارای انتخاب های زیادی است، از وجود غذا های مختلف گرفته تا مکانهای مختلف برای خوردن غذا به طور مثال شما میتوانید غذای خود را در زیر آب میل کنید یا غذای خود را با نوشیدنی های مخصوص بر روی سواحل شنی مجاور اقامتگاه میل کنید.

نوشته شده در ۲۶ اسفند ۱۳۹۲

ارسال نظر

Captcha