معرفی هتل Kronwell Brasov در رومانی

در شهر براشوو ی رومانی

هتل 4 ستاره ی Kronwell Brasov در شهر براشوو ی رومانی واقع شده است. این هتل خانواده پسند با استادیوم Silviu Ploiesteanu 1.9 مایل (3 کیلومتر) و با شهرداری Piata Sfatului وکلیسای سیاه پوستان حدود 3 مایل (5 کیلومتر) فاصله دارد. همچنین هتل در نزدیکی کوه تمپا Mount Tampa قرار دارد.


هرکدام از 81 اتاق این هتل 10 طبقه دارای تلویزیون LED، مینی بار و تهویه ی مطبوع می باشد. اینترنت بی سیم باعث می شود مهمانان در هر زمان به اینترنت متصل باشند، همچنین کانال های دیجیتالی برای سرگرمی شان در نظر گرفته شده است. حمام های خصوصی اش نیز دارای سردوش های بارانی اند و ولوازم حمام به زیبایی هرچه تمام چیده شده اند.


خدمات آبگرم درمانی (اسپا) بطور کامل ارائه می شود و می توان از انواع ماساژها از جمله ماساژ سوئدی، ماساژ دوران بارداری، ماساژ ورزشی و ماساژ با سنگ های درمانی داغ شده، سم زدایی و درمان های مربوط به بدن و صورت لذت برد. مطمئناً مهمانان قدردان این امکانات تفریحی از جمله استخر سرپوشیده، اتاق بخار، سونا، حمام فنلاندی و مراکز تناسب اندام هستند.


ازدیگر امکانات تفریحی هتل Kronwell Brasov می توان کلوب کودکانه و بازی بولینگ در فضای مخصوص را نام برد. اسکی (بعلاوه مراکز آموزشی اسکی)، اسنوبوردینگ، دوچرخه سواری در کوهستان و طبیعت گردی از برنامه هایی است که این هتل به مهمانانش ارائه می دهد.
هتل دارای 2 رستوران برای صرف خوراک های لذیذ و یک کافی شاپ می باشد. هنگام صرف غذا در رستوران آهنگی ملایم پخش می شود که همین امر موجب می شود مشتریان تمایل بیشتری به ماندن در رستوران داشته باشند. صبحانه رایگان است و در اتاق سرو می شود. در صورت نیاز نهار بسته بندی شده نیز در اختیار مهمانان قرار می گیرد. 2 بار (می کده) هم برای لذت بردن از نوشیدنی های خنک تدارک دیده شده است.


بهمراه هرخانواده، یک کودک زیر 12 سال نیز می تواند بطور رایگان اقامت داشته باشد. از دیگر امکانات هتل می توان سالن های آرایشی، خدمات نگه داری از کودک، کلوب کودکانه، خدمات اتاق (در ساعات خاصی از روز)، مراکز کسب و کار 24 ساعته، شاتل سرویس فرودگاه، سالن های کنفرانس و اتاق های ملاقات را نام برد. پیشخدمت های مخصوص پارکینگ نیز همیشه در دسترس اند.
در مجموع هتل Kronwell Brasov با ارائه ی امکانات رفاهی مناسب اوقات خوشی را برای مهمانان ارجمندش فراهم می آورد.

نوشته شده در ۲۶ فروردين ۱۳۹۶

ارسال نظر

Captcha