سفری به یکی از زیباترین غارهای یخی در آمریکا

غار یخی Mendenhall

یکی از مکانهایی که همواره مورد توجه بازدید کنندگان و توریست ها واقع شده است، غار ها بوده اند، غارها مکانی هستند که در آنها میتوان به راحتی ویژگی های فوق العاده خلقت و زیبایی های خلقت را مشاهده کرد، کشور عزیزمان ،ایران، دارای غار های زیادی میباشد که برخی از آنها مانند غار علیصدر همدان دارای شهرت جهانی می باشند ، حال امروز میخواهیم شما را با یکی از زیباترین غار های جهان در آمریکا آشنا کنیم، با ما همراه باشید.

ایالت آلاسکا واقع در شمال غربی ایالات متحده آمریکا دارای تعداد بسیار زیادی مکانی توریستی میباشد به عنوان مثال کوه آتشفشانی آگوستو واقع در این ایالت یکی از زیباترین کوه های آتشفشانی واقع در جهان میباشد همچنین وجود برخی از گونه های نادر جانوری مانند خرس گریزلی به زیبایی های طبیعی این ایالت افزوده است. غار یخی Mendenhall واقع در پایتخت ایالت آلاسکا یعنی Juneau یکی از زیباترین غار های یخی جهان میباشد این غار فوق العاده زیبا در زیر یک یخچال طبیعی زیبا به ارتفاع 19 کیلومتر واقع شده است. این یخچال طبیعی واقع در دره های شگفت آور ماندنهال میباشد. به دلیل واقع شدن این غار در حفره های بزرگ زیر این یخچال بزرگ و همچنین گرم شدن تدریجی زمین، این یخ ها در حال آب شدن هستند به همین دلیل اگر میخواهید از این مکان دیدن کنید باید زودتر دست به کار شوید.

به دلیل تغییر مداوم این مکان که از شرایط عجیب جغرافی آن نشات گرفته است، رفتن به این مکان بسیار سخت و در بعضی مواقع خطرناک نیز میباشد به همین دلیل رفتن به این مکان ممکن است به عنوان یک ریسک به حساب بیاید، ولی در اولین لحظه ای که پای خودتون را در این مکان بگذارید زیبایی وصف ناپذیر این مکان شما را مبهوت خواهد کرد و حاضر نخواهید بود این مکان را ترک کنید. یخ های در حال آب و همچنین شرایط جغرافی این مکان آن را حتی زیباتر میکند و باعث میشود تجربه ای که از مشاهده این مکان بدست می آورید 100 بار از آنچه فکر میکنید لذت بخش تر شود.

نوشته شده در ۱۱ خرداد ۱۳۹۳

ارسال نظر

Captcha